-
کد خبر: 111942
تاریخ انتشار: 1403/03/30 13:00

تاکید مدیرعامل شستا بر شناسایی گلوگاه‌های فساد به منظور تحقق جهش تولید

 مدیرعامل شستا بر شناسایی مشکلات و گلوگاه‌های فساد تاکید کرد و خواستار برخورد قاطع با آنها به منظور تحقق شعار سال جهش تولید شد.
تاکید مدیرعامل شستا بر شناسایی گلوگاه‌های فساد به منظور تحقق جهش تولید

 به گزارش شستارسانه، عارف نوروزی در اولین جلسه شورای مدیران حراست هلدینگ‌های تابعه شستا در سال ۱۴۰۳با تاکید بر اینکه وظایف حوزه‌های نظارتی و حراستی در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است،

تاکید کرد: مجموعه دفتر مرکزی حراست شستا و مدیران حراست شرکت‌های تابعه باید با تعامل سازنده و استخراج نقاط فسادزا و گلوگاه‌ها، نگاه ویژه‌ای به اصلاح فرایندها داشته باشند.

 مدیرعامل شستا اظهار داشت: انتظار از حراست شستا آن است که توجه ویژه‌ای به جذب نیروی انسانی کارآمد، سالم و با تجربه داشته باشند که در صورت تحقق این موضوع، مجموعه هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا در محیطی امن به اجرای ماموریت‌های محوله می‌پردازند.

 نوروزی گفت: اگر میزان سوددهی هلدینگی به نسبت میانگین سود صنعت مربوطه پایین‌تر باشد، یعنی اینکه در یکی از گلوگاه‌ها، فساد جریان دارد؛ لذا مجموعه حراست و پدافند غیرعامل باید ضمن فسادزدایی از پروژه‌ها و پیگیری پرونده‌های قضایی، احقاق حقوق شرکت‌های شستا را تا حصول نتیجه دنبال کنند.

 این جلسه به میزبانی هلدینگ سرمایه‌گذاری دارویی تامین در محل شرکت توزیع داروپخش برگزار و در ابتدای این نشست، علیرضا ابراهیمی، مدیرکل حراست دفتر مرکزی حراست شستا گزارشی از اقدامات و دستاوردها و عملکردهای این مجموعه ارائه کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rgbgz