-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

ترک اعتیاد فوری: روش های ترک سریع اعتیاد + از افسانه تا واقعیت

اگر می خواهید با جزئیات ترک اعتیاد فوری آشنا شوید، با ما همراه باشید تا دو روش سم زدایی سریع و فوق سریع را به شما توضیح دهیم.

ترک اعتیاد فوری: روش های ترک سریع اعتیاد + از افسانه تا واقعیت

ترک اعتیاد یکی از سخت ترین کارهایی است که افراد پس از مصرف مواد افیونی باید انجام دهند. شاید صحبت کردن در مورد ترک کردن اعتیاد، کار ساده ای باشد؛ اما زمانی که افراد می خواهند این کار را عملی کنند، آنقدر ترس و اضطراب دارند که ترجیح می دهند هنوز هم مانند گذشته از مواد استفاده کنند. ترک اعتیاد فوری آرزوی بسیاری از افرادی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن پاک شوند و به زندگی عادی خودشان بازگردند؛ اما آیا واقعا ترک اعتیاد یک روزه و فوری امکان پذیر است؟ با ما همراه باشید تا شما را با روش های سم زدایی سریع بدن آشنا کنیم.

ترک اعتیاد یک روزه (از دروغ ها تا واقعیت)

خلاص شدن از شر علائم ترک اعتیاد و سم زدایی بدن در کوتاه ترین زمان ممکن، آرزوی بسیاری از افرادی است که به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند. از گوشه و کنار کشور ایران بسیار می شنویم که ترک اعتیاد یک روزه نیز قابل انجام است؛ اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟

به طور کلی، ترک اعتیاد فوق سریع و سریع امکان پذیر هستند که در ادامه توضیحات آن ها را ارائه می کنیم. سم زدایی فوق سریع بدن می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و حتی در عرض 4 الی 6 ساعت انجام می شود. اما این بدین معنی نیست که شما می توانید پس از انجام این کار به خانه بروید و شرایط عادی داشته باشید.

حتما پیشنهاد میکنیم مطلب دروغ بزرگ: ترک اعتیاد در ۳ روز! را مطالعه بفرمایید.

سم زدایی فوق سریع (UROD)

یکی از روش های پرطرفدار برای ترک اعتیاد فوری ، سم زدایی فوق سریع است. این روش که به اختصار UROD نامیده می شود، می تواند با کمک دوز بالایی از داروهای آنتاگونیست انجام شود. در این صورت دفع مواد مخدر به صورت سریع اتفاق می افتد. علائم ترک اعتیاد در این روش بسیار سریع هستند. به همین خاطر بیمار در حین ترک اعتیاد بیهوش می شود تا درد و رنجی را احساس نکند.

سم زدایی سریع (ROD)

سم زدایی فوق سریع، یکی دیگر از روش های ترک اعتیاد فوری است. در این روش بیمار حداقل به مدت 4 روز در بیمارستان یا کلینیک ترک اعتیاد بستری می شود. داروهایی که پزشک برای سم زدایی تجویز می شوند، در این دوره 4 روزه مصرف خواهند شد. کم کم و به تدریج مواد مخدر از خون پاکسازی می شوند.

برای روش سم زدایی سریع ، از داروهای آنتاگونیست مانند نالوکسان و نالتروکسان استفاده می شود. این داروها می توانند دفع مورفین را ساده تر و سریع تر کنند. علائم ناشی از سم زدایی سریع، در هر فرد متفاوت است. برخی از افراد علائم شدیدی را تجربه می کنند و برخی دیگر شاهد علائم ضعیف و قابل تحملی هستند.

در هر صورت به دلیل اینکه سم زدایی به صورت سرعتی انجام می شود، احساس درد و علائم خاص منطقی است. با این حال اگر تحت نظر پزشک و در کلینیک اقدام به سم زدایی سریع کنید، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. چون مدام پزشکان شما را در نظر می گیرند و در صورت نیاز داروهای مسکن برای شما تجویز خواهند کرد.ترک اعتیاد یک روزه (از دروغ ها تا واقعیت)

تفاوت سم زدایی سریع و فوق سریع

سم زدایی سریع و فوق سریع، هر دو مزایای بسیار زیادی را به همراه دارند و می توانند به عنوان بهترین روش برای ترک اعتیاد فوری شناخته شوند. اما به هر حال تفاوت هایی نیز میان این دو روش سم زدایی وجود دارد که خانواده ها و خود فرد مبتلا به اعتیاد، باید به این تفاوت ها توجه داشته باشند.

تفاوت سم زدایی سریع و فوق سریع در سرعت ترک اعتیاد و علائمی است که فرد تجربه می کند. اگر از روش سم زدایی فوق سریع استفاده شود، از داروهایی با دوز زیاد استفاده شده که روند سم زدایی را فوق العاده سریع می کنند. به همین خاطر بیمار علائم بسیار حادی را تجربه می کند. همین موضوع ایجاب می کند که بیمار در حین ترک اعتیاد بیهوش شود تا پس از بیداری، علائم قابل تحملی را تجربه کند.

در سم زدایی سریع ، از داروهای خاصی استفاده می شود که می توانند روند سم زدایی را سریع کنند. این داروها باعث ایجاد علائم خفیف تا متوسط در فرد می شوند. برای اینکه علائم کنترل شوند، معمولا از داروهای مسکن و آرامبخش به فرد بیمار داده خواهد شد. در این روش نیازی به بیهوشی بیمار نیست و دادن داروهای آرامبخش کفایت می کند.تجربه موفق سم زدایی سریع و فوق سریع بسیاری از افرادی که متقاضی استفاده از روش سم زدایی فوق سریع هستند، احساس نگرانی بسیار زیادی دارند. این در حالی است که افرادی که تجربه سم زدایی فوق سریع دارند، هیچ درد و ناراحتی شدیدی را احساس نکرده اند. چرا که آن ها در طول درمان و در عرض چند ساعت بیهوش بوده اند. پس به هوش آمدن هم آن ها احساس بدی نداشته اند و توانسته اند درد و بی حالی ناشی از سم زدایی را تحمل کنند. بنابراین، نیازی نیست که نگران عوارض ترک اعتیاد فوری باشید.

هزینه ترک اعتیاد سریع و فوق سریع

هزینه ترک اعتیاد سریع و فوق سریع بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می شود. به همین خاطر نمی توانیم به طور دقیق در مورد قیمت صحبت کنیم. به طور کلی، روند این دو روش با هم متفاوت است. زمانی که شما هم باید در کلینیک ترک اعتیاد بستری بمانید نیز متفاوت است. شرایط هر یک از افراد برای ترک اعتیاد سریع و فوق سریع نیز متفاوت می باشد. از این رو توصیه می کنیم که برای استعلام هزینه ترک اعتیاد فوق سریع و سریع با کلینیک های ترک اعتیاد در ارتباط باشید.

https://campha.ir/addiction-treatment-cost/

ترک اعتیاد به صورت اجباری (یا همان کمپ ترک اعتیاد اجباری)

یکی از روش های ترک اعتیاد فوری که زیاد در مورد آن می شنویم، ترک اعتیاد فوری به صورت اجباری است. برخی از افراد آنقدر در مصرف مواد غرق شده اند که قدرت تحلیل و تفکر برای ترک اعتیاد ندارند. این موضوع برای خانواده های این افراد بسیار نگران کننده است. به همین خاطر خانواده ها مجبور می شوند برخلاف میل خود بیماران، آن ها را آماده ترک اعتیاد کنند.

راهکاری های عملی برای ترک اعتیاد سریعتر

  • برنامه منظمی برای خواب خودتان داشته باشید. خواب کافی با قرص ملاتونین و هورمون های خواب به شما کمک می کند تا راحت تر علائم ترک اعتیاد فوری را تحمل کنید.
  • سعی کنید که از داروهای تجویز شده توسط پزشک به صورت منظم استفاده کنید.
  • در صورت نیاز به شرکت در جلسات مشاوره و روان درمانی، حتما این کار را انجام دهید.
  • ورزش را در برنامه روزانه خودتان در حین و پس از ترک اعتیاد قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*