-
کد خبر: 111377
تاریخ انتشار: 1403/03/21 05:35

سامانه مودیان برای این افراد اجباری شد!

سامانه مودیان برای این افراد اجباری شد!

مطابق با جدیدترین اعلام سازمان امور مالیاتی، سامانه مودیان در سال 1403 برای تمامی اشخاص حقوقی اجباری است. همچنین اشخاص حقیقی که تا اسفند سال 1402 فروش بیشتر از 18 میلیارد تومان داشته اند مشمول ثبت نام و ارسال صورتحساب الکترونیکی هستند. اگر درباره ثبت نام در سامانه مودیان اطلاعات کاملی ندارید، پیشنهاد میکنیم حتما این آموزش را مطالعه کنید: آموزش سامانه مودیان

سامانه مودیان برای اشخاص حقیقی 1403

در بالا به توضیح اشخاص حقوقی مشمول ثبت نام در سامانه مودیان و همچنین اشخاص حقیقی که تا اسفند 1402 فروش بیشتر از 18 میلیارد تومان داشتند پرداختیم. اما در سال 1403 چی ؟ در سال 1403، ملاک مشمولیت در سامانه مودیان فروش بیشتر از چهارده میلیارد و چهارصد میلیون تومان است. بنابراین مطابق با جدول زیر و متناسب با زمان رسیدن به این سقف فروش، اشخاص حقوقی ملزم به ثبت نام در سامانه مودیان هستند.

 

 

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی

در بالا یک مقاله آموزشی کامل برای آموزش سامانه مودیان به شما معرفی کردیم. در ادامه قصد داریم تا بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان را  به شما معرفی کنیم. ارسال صورتحساب الکترونیکی با نرم افزار حسابداری فینتو کاملا رایگان است. نرم افزار حسابداری فینتو یک نرم افزار ابری (cloud) است و نیازی به نصب، راه اندازی و صرف هزینه های گران قیمت ندارد. برای استفاده از نرم افزار حسابداری فینتو تنها کافی است که یک حساب کاربری ایجاد کنید و کار خود را با این نرم افزار حسابداری آغاز کنید

ساخت رایگان کلید عمومی و کلید خصوصی و فایل csr

یکی دیگر از امکانات خوب نرم افزار حسابداری فینتو، قابلیت ساخت کلید عمومی، کلید خصوصی و فایل csr به صورت رایگان و درون خود نرم افزار است که کار اتصال به سامانه مودیان را بیش از پیش آسان کرده است. طراحی زیبا، کاربری آسان و وجود تیم پشتیبانی متخصص و رایگان از دلایل دیگری بود که استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو را برای ما نسبت به سایر نرم افزارهای موجود در بازار متمایز کرده.

15 روز مهلت استفاده کاملا رایگان

فینتو 15 روز مهلت استفاده کاملا رایگان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین را برای کاربران فراهم کرده است. و این یک فرصت عالی است که همین حالا و با ایجاد یک حساب کاربری صورتحساب الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنید و به تمامی امور مالی و حسابداری خود با فینتو رسیدگی کنید و بررسی کنید که آیا فینتو برای کسب و کار شما نرم افزار حسابداری مناسبی است یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2apypk