جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 86853
نویسنده: آیدا فریدی
تاریخ انتشار: 1402/03/17 08:24
روایت تصویری به‌مناسبت روز جهانی نمایشگاه‌ها

نمایشگاه‌ها، رسانه‌هایی که نادیده گرفته می‌شوند

آیدا فریدی - عکاس
نمایشگاه‌ها، رسانه‌هایی که نادیده گرفته می‌شوند

نمایشگاه‌ها ابزارهای رسانه‌ای هستند و رسانه شمرده شدن آنها به‌واسطه پیامی است که منتقل می‌کنند. تجار و حتی صاحبان ایده‌ها و اندیشه‌های نوین ارسال‌کننده پیام و مخاطبان نمایشگاه‌ها گیرنده‌های پیام محسوب می‌شوند؛ پیام‌هایی که این‌ بار در پلتفرم یا مدیومی به‌نام نمایشگاه ارسال می‌شوند؛ پیام‌هایی که در بازار تجارت نوین به‌دنبال ارزیابی، سنجش و یافتن مشتری است. در دنیای امروز که کالا یگانه ارزش معتبر تعریف شده، نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز جایگاه خود را در رده‌بندی سکوهای اقتصادی ارتقا داده‌اند. کالا در نوشتار مختصر پیش رو و در برخورد با رویدادهای نمایشگاهی خواه به شکل صنعت و کالا و خواه به شکل یک ایده تازه در نظر گرفته می‌شود. با این وجود در کشور ما نمایشگاه‌های بین‌المللی همچنان صنعتی نوپا و البته نادیده انگاشته‌‌شده هستند؛ مدیومی که می‌تواند و می‌توانست آمیزه‌ای از هنر و تجارت باشد.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2aaa7e