دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
کد خبر: 10226
تاریخ انتشار: 1400/10/18 14:19

ون های تشریفاتی که در ایران اجاره داده می شوند!

اگر بخواهیم یکی از صنایع رو به رشد حال حاضر کشور را نام ببریم، قطعاً صنعت اجاره خودرو گزینه خوبی خواهد بود. در میان انواع خودرو‌هایی که اجاره داده می‌شوند، ون‌ها یکی از پرطرفدارترین‌ها به شمار می‌آیند. علت این موضوع می‌تواند تعداد بالای سرنشین، امکانات، قابلیت‌های پیشرفته‌تر و بهتر ون‌ها و... باشد.

اگر بخواهیم یکی از صنایع رو به رشد حال حاضر کشور را نام ببریم، قطعاً صنعت اجاره خودرو گزینه خوبی خواهد بود. در میان انواع خودرو‌هایی که اجاره داده می‌شوند، ون‌ها یکی از پرطرفدارترین‌ها به شمار می‌آیند. علت این موضوع می‌تواند تعداد بالای سرنشین، امکانات،  قابلیت‌های پیشرفته‌تر و بهتر ون‌ها و... باشد. شما می‌توانید برای سفر‌های برون شهری، نقل و انتقال درون شهری و یا رفت و آمد به فرودگاه به یک مرکز اجاره ون مراجعه کنید. در میان ون‌ها، ون‌های تشریفاتی معمولاً با استقبال بیشتری رو به رو می‌شوند و دلیل این موضوع راحتی و امکانات زیادی است که این ون‌ها در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهند؛ البته به علت تحریم‌ها، ون‌های تشریفاتی در کشور ما شاید به پای ون‌های کشور‌های خارجی نرسند. ون‌های تشریفاتی که در ایران ارائه می‌شوند، بین تمامی شرکت‌های اجاره ون مشترک هستند و همه از یک سطح کلاس برخوردار هستند. در ادامه شما با ون‌های تشریفاتی که در ایران جهت اجاره ارائه می‌شوند بیشتر آشنا خواهید شد.

اجاره ون تشریفاتی در ایران

اجاره ون تشریفاتی در ایران به خصوص در تهران، بیشتر جهت ترانسفر فرودگاه‌ها و مهمان‌های خارجی صورت می‌پذیرد که بیشتر از سمت ارگان‌ها و ادارات این امر رخ می‌دهد؛ البته شما می‌توانید با پرداخت اجاره بها، برای هر هدفی که دارید یک ون تشریفاتی مناسب اجاره کنید.

خوب است بدانید که تعریف ون تشریفاتی در کشور ما همان‌طور که گفته شد با دیگر کشور‌های پیشرفته تفاوت‌های فاحشی دارد. به عنوان مثال ون‌های تشریفاتی و وی آی پی (VIP) در کشور‌های خارجی به جای صندلی، دارای مبل هستند. به علت اهمیت داشتن فضای باز، سرنشینان این ون‌ها از ۴ الی ۶ نفر بیشتر نیست. این ون‌ها دارای کنسول‌های بزرگ و میز مانند، پرده، نورپردازی فوق پیشرفته، تلویزیون، یخچال و طراحی به شدت جذاب هستند که همانند بسیاری از چیز‌های دیگر، در کشور ما یافت نمی‌شوند. بهترین ون‌های تشریفاتی‌ که در ایران اجاره داده می‌شوند معمولاً شامل سه ون هیوندا H۳۵۰، تویوتا هایس و بنز ویتو هستند که در ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

ون هیوندای h350

اجاره ون هیوندای h350 بسیار متداول است. این ون در میان سایر ون‌های دارای کلاس مسافربری تشریفاتی در ایران، توانسته است امتیاز ۴ از ۵ را دریافت کند که امتیاز قابل توجهی است. تعداد سرنشینان این ون ۱۳ است که با توجه به حضور احتمالی راننده، ظرفیت آن را می‌توان ۱۲ صندلی دانست. این مهم است که بدانید اجاره ون با راننده یک امر معمول است و ممکن نیست بتوانید یک مرکز اجاره ون بیابید که ون‌های خود را بدون راننده اجاره دهد. حضور راننده یک امر معمول است که مزایای بسیاری نظیر یک سفر امن و مطمئن به وسیله تجربه بالای رانندگی و همچنین حضور یک راهنمای گردشگری را برای شما به دنبال دارد.

هیوندای h350 که همانند سایر ون‌ها با راننده اجاره داده می‌شود، دارای امکاناتی نظیر نمایشگر 4.2 اینچی، هواکش سقفی، سیستم تهویه مطبوع، کنسول میان صندلی و همچنین سیستم صوتی قدرتمند و پیشرفته‌ای است که قابلیت اتصال به انواع پورت‌ها نظیر USB، AUX و همچنین اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث را داراست.

ون تویوتا هایس

اجاره ون تویوتا هایس به عنوان یک ون تشریفاتی نیز بسیار متداول است. این ون نسبت به هیوندا H۳۵۰، دارای یک صندلی و ظرفیت بیشتر است و موفق شده است امتیاز 4.5 از 5 را کسب کند. از ویژگی‌های خوب این ون می‌توان به موتور کم صدای آن اشاره کرد که در حین سفر باعث ایجاد آلودگی صوتی نمی‌شود. آینه‌های برقی، گرمکن برای صندلی‌هایی جلویی، سیستم‌های آتوپارک (Auto Park) و تهویه هوای مطبوع از امکانات جذاب این ون تشریفاتی هستند.

وجود سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی این ون سبب می‌شود با اجاره ون تویوتا هایس، در زمستان و تابستان از گزند سرما و گرما در‌ امان بمانید و سفری راحت را روی صندلی‌های دارای نشیمن نرم و راحت آن تجربه کنید. استحکام بدنه این ون باعث می‌شود شما در هنگام تصادفات رانندگی (که با وجود راننده‌های حرفه‌ای احتمال آن بسیار کم است) آسیبی نبینید و در‌ امان بمانید.

ون بنز ویتو

ون بنز ویتو که در کشور ما به عنوان ون تشریفاتی محسوب می‌شود، در حقیقت دارای کلاس مسافربری عادی است؛ اما به دلیل ویژگی‌ها و امکانات خوب آن، اجاره ون بنز ویتو معمولاً در دسته اجاره ون تشریفاتی قرار می‌گیرد. تفاوت این ون نسبت به دو نوع پیشین، تعداد سرنشین‌های کم آن است که به عدد ۷ می‌رسد و تقریباً باعث می‌شود بنز ویتو یک ون جمع و جور و کوچک به شمار بیاید که البته برای مسافرین با تعداد کم، نظیر گروه‌های دوستانه، انتخاب بسیار خوبی جهت رفت و آمد به شمار می‌آید.

موتور کم صدا نیز از مزیت‌های قابل توجه این ون به شمار می‌آید که سبب می‌شود در حین سفر‌های طولانی، از این بابت مسافرین اذیت نشوند. سیستم تهویه، گرمایشی و سرمایشی مطبوع نیز از امکانات جالب توجه این ون به محسوب می‌شوند. سیستم پخش موسیقی پیشرفته و سیستم ناوبری ماهواره‌ای به همراه فضای داخلی راحت از ویژگی‌های جذاب این ون به حساب می‌آیند.

اجاره ون تشریفاتی از تهران رنت ون

همان‌طور که خواندید، ون‌های تشریفاتی موجود در ایران محدود هستند و به همین دلیل نیز پیدا کردن آن‌ها آسان نیست. تهران رنت ون یک شرکت اجاره ون فوق‌العاده است که می‌توانید تمامی ون‌های تشریفاتی گفته شده را در آن بیابید. نزدیک به ۱۰۰ ون آماده برای خدمات و اجاره در این مرکز اجاره ون موجود هستند که همگی به همراه رانندگانی باتجربه و تعلیم دیده در خصوص امور گردشگری و توریست به شما اجاره داده خواهند شد. امنیت بالای سفر شما به دست به این رانندگان مجرب تضمین شده است. سفر با ون نسبت به سایر روش‌ها مقرون به صرفه‌تر است و همچنین مزیت جمع بودن همسفران را در کنار هم داراست.

شما می‌توانید جهت مسافرت خود، ترانسفر به فرودگاه و یا رفت و آمد درون شهری از تهران رنت ون به ادرس اینترنتی https://tehran-rentvan.com/ ون تشریفاتی و مناسب اجاره کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته این سایت، در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شماست. این شرکت بهترین خدمات ممکن را با قیمتی مناسب برای شما تضمین کرده و رضایت‌تان را به همراه خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/278nd3