جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 16156
تاریخ انتشار: 1401/02/21 05:18

پخش عمده لوازم جانبی جرثقیل سقفی (تجهیز کرین)

در دنیای امروز جرثقیل‌ها در صنعت ساخت و ساز و همینطور بخش‌های صنعتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بر این اساس جرثقیل‌ها دارای شکل‌ها و انواع مختلفی هستند، که بسته به نوع آن‌ها در عملیات‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند.

جرثقیل‌های جدیدتر دارای سیستم‌های هیدرولیکی و موتورهای الکترونیکی نیز می‌باشند. که همین امر باعث افزایش قدرت و ظرفیت حمل بار آنها شده است. جرثقیل‌ها اصولاً یا به زمین متصل می‌شوند، یا اینکه قابل حمل بوده و می‌توانند بر روی یک وسیله نقلیه دیگر سوار شوند و یا از طریق یک اپراتور که در داخل کابین حضور دارد هدایت شوند. نوع دیگری از جرثقیل‌ها، جرثقیل های سقفی هستند که نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و ایمنی در محل کار دارند. از این رو کمپانی‌های مختلفی سعی در تولید باکیفیت و مرغوب جرثقیل سقفی داشته‌اند و فروشگاه‌های معتبری که پخش عمده لوازم جانبی جرثقیل سقفی و همینطور لوازم جرثقیل سقفی را به انجام می‌رسانند.

مشاهده محصولات تجهیز کرین: https://tajhizcrane.com/

پخش عمده لوازم جانبی جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی، جرثقیل صنعتی ویژه‌ای است، که از چندین جزء مختلف از جمله پل، بالابر و ترولی تشکیل شده اند. با توجه به نحوه طراحی این جرثقیل‌ها، گاهی اوقات به آنها جرثقیل پل نیز گفته می‌شود، بهترین راه برای درک نحوه عملکرد کرین‌های سقفی، نگاهی دقیق به طراحی کلی آنها است.

  • یکی از اجزای اصلی جرثقیل سقفی، پل است. درواقع تیرآهنی است که طول بین دو نقطه را می‌پوشاند.
  • برخی از جرثقیل های سقفی، تیر در دو دیوار مخالف یک ساختمان وصل می‌شود؛ به طوری که تیرها تمام ساختمان را پوشش میدهند.
  • نوع دیگر این جرثقیل ها ، تیر بین دو پایه جداگانه نصب می‌شود. جرثقیل‌های سقفی که به جای اتصال به ساختمان بر روی پایه نصب می‌شوند به عنوان جرثقیل دروازه‌ای شناخته می‌شوند. از طرف دیگر، جرثقیل دروازه‌ای معمولاً چرخ هایی دارد که به پایه ها متصل می‌شود که حرکت جرثقیل را به جلو یا عقب بر روی جسمی که قرار است بلند شود ممکن می‌سازد.
  • در نوع دیگری ، هر انتهای تیر به مسیری متصل می‌شود که به تیر اجازه می دهد از جلوی ساختمان به سمت عقب ساختمان حرکت کند.

اکنون که تعریف اولیه جرثقیل‌های سقفی را خوانده اید، باید تصور بهتری از نحوه کار آنها داشته باشید. آنها با بسیاری از انواع جرثقیل‌های دیگر از این جهت متفاوت هستند که بازوهای حرکت آزادانه ندارند. در عوض، طراحی پل مانند آنها به آنها اجازه می دهد تا مستقیماً روی جسمی که باید جابجا شود بنشینند. جسم را می توان با حرکت دادن موقعیت گاری در امتداد تیر یا با حرکت دادن کل تیر در امتداد مسیرهای هر طرف ساختمان حرکت داد. در برخی موارد، این جرثقیل ها به صورت ریلی نیز نصب می شوند و به آنها اجازه می‌دهد حتی در هنگام حمل بارهای فوق العاده سنگین حرکت کنند.

با توجه به مطالبی که در بالا به صورت کامل برای شما شرح داده شد،

برای انتخاب بهترین جرثقیل سقفی مواردی چون:

  • حرکت ساختار جرثقیل
  • وزن و نوع بار
  • محل نصب جرثقیل در داخل یا محیط سرباز
  • ظرفیت مورد نیاز
  • تعداد دفعات استفاده از سازه
  • طول یا دهنه جرثقیل

را درنظر داشته باشید، تا بر اساس اطلاعات داده شده شما شرکت های موجود، جرثقیل سقفی مورد درخواست شما را تولید و ارائه دهند.

لوازم جرثقیل سقفی

جرثقیل به طور کلی از چهار جزء اصلی تشکیل شده است. هر یک از این اجزا عملکرد متفاوتی را ایفا می‌کند که وقتی با اجزای دیگر ترکیب می‌شود، مجموعه جرثقیل را قادر می‌سازد تا بارها را همانطور که در نظر گرفته شده بلند کرده و در مکان مورد نظر قرار دهد.

در زیر، مروری جامع تر از هر یک از چهار جزء کلیدی جرثقیل ارائه می دهیم.

  • قلاب

عنصر قلاب جرثقیل بخشی است که بار را نگه می دارد، یا حمل می کند و آن را به المنت بالابر متصل می کند. به دلیل عملکردی که دارد، در حین کار سایش قابل توجهی را تجربه می‌کند که آن را به یکی از قطعاتی تبدیل می‌کند که به طور مرتب نیاز به تعویض دارد.

  • بالابر

عنصر بالابر جرثقیل قدرت بالابر و پایین آوردن عمودی را فراهم می‌کند. ظرفیت بالابر و پایین آوردن آن تحت تأثیر طراحی و ساخت آن است. به عنوان مثال، بالابرهای زنجیره‌ای ظرفیت بار ≤5 تن را ارائه می دهند، در حالی که بالابرهای سیم طناب ظرفیت بارگذاری ≥5 تن را ارائه می‌دهند. به طور مشابه، بالابرهای دستی برای بارهای سبک تر مناسب هستند، در حالی که بالابرهای برقی برای بارهای سنگین تر مناسب هستند.

برخی از جرثقیل ها دارای بالابر اصلی و بالابر کمکی هستند. اولی برای جابجایی بارهای سنگین تر در سرعت‌های کمتر استفاده می‌شود، در حالی که دومی برای حمل بارهای سبک تر با سرعت‌های سریع تر استفاده می‌شود.

  • کالسکه

کالسکه از بالا قدرت حرکت افقی جرثقیل را فراهم می‌کند. این قطعه برای حرکت دادن اجزای بالابر و قلاب در امتداد یک مسیر در سرتاسر پل طراحی شده است.

  • پل

عنصر پل جرثقیل بخشی است که وزن بار و سایر اجزای جرثقیل (مانند قلاب، بالابر و کالسکه) را تحمل می‌کند. به کالسکه و در نتیجه بالابر و قلاب متصل شده اجازه می‌دهد تا به صورت افقی در سراسر محل مورد نظر حرکت کنند.

پخش لوازم جرثقیل سقفی

لوازم جانبی جرثقیل سقفی

طیف گسترده ای از لوازم جانبی جرثقیل سقفی و بالابر وجود دارد که می تواند عملکرد و کنترل جرثقیل‌ها را بهبود بخشد. از انواع لوازم جانبی جرثقیل سقفی میتوان موارد زیر را برشمرد.

  • گیربکس
  • جاروبک
  • ریموت کنترل
  • شاسی
  • ضربه گیر
  • خطوط برق رسان

جرثقیل سقفی یک جز مهم در صنعت است که در بیان ساده جابه جایی قطعات سنگین را از نقطه‌ای به نقطه دیگر انجام میدهد. به طور کلی لوازم جرثقیل سقفی دارای 4 جز مهم بوده که در واقع با کمک لوازم جانبی جرثقیل سقفی عملکرد خود را بهبود می‌بخشد. کمپانی‌های معتبر و معروفی چه در داخل و چه در خارج تولید جرثقیل سقفی را برعهده داشته و در این بین فروشگاه‌های صنعتی نیز وجود دارند که پخش عمده لوازم جانبی جرثقیل سقفی را برعهده گرفته اند.

فروش انواع لوازم جرثقیل سقفی

فروشگاه تجهیز کرین فعالیت خود را در سال 1381 در زمینه عرضه تجهیزات جرثقیل‌های سقفی، بازویی و دروازه ای آغاز نموده است. این مجموعه در پیشرو فعالیت خود با در نظر گرفتن نیاز این صنعت اقدام به تولید بخشی از تجهیزات جرثقیل‌های صنعتی مطابق با استانداردهای جهانی نموده است. در مجموعه تجهیز کرین سعی شده تا با بهترین مشاوره، متقاضی را در انتخاب و خرید لوازم جرثقیل کمک کرده و با توجه به رقابتی بودن بازار و نوسانات ارز تمام تلاش خود را بکار برده تا بهترین قیمت را در فروشگاه خود ارائه دهد.

تهران، خیابان لاله زار جنوبی بالاتر از کوچه برلن، پلاک 374

 

021-33973300  -  021-33957262


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ekaka