جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 12540
تاریخ انتشار: 1400/12/14 12:57

رستوران

رستوران گردی یکی از تفریحات مورد علاقه مردم تهران می باشد. تعداد رستوران ها در این شهر به قدری زیاد است که احتمال دارد برای پیدا کردن یک رستوران خوب در تهران دچار سردرگمی شوید. ما در این مطلب لیست جامع و کاملی از بهترین رستوران های پایتخت را برای شما گرداوری کرده ایم. پس اگر قصد دارید یک شکم گردی به یاد ماندنی در لاکچری ترین رستوران های تهران داشته باشید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین رستوران های تهران

شاید شما هم برای یک دورهمی خانوادگی، برگزاری جشن عروسی یا ملاقات های رسمی تمایل داشته باشید از خدمات یک رستوران شیک در تهران بهره مند شوید. در ادامه مطلب چند پیشنهاد مناسب برای افرادی که در انتخاب رستوران سلیقه خاصی به خرج می دهند، ارائه شده است.

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

غذاهای ایتالیایی طعم بی نظیری داشته و طرفداران زیادی دارد؛ بهترین رستوران های ایتالیایی شهر تهران را اینجا به شما معرفی کردیم:

رستوران سنسو

رستوران ایتالیایی سنسو یکی از بهترین رستوران های تهران است که با منوی متنوعی از غذاهای بی نظیر ایتالیایی مثل پیتزا، سالاد سزار، استیک چیلی، استیک مدالیون، ماهی و... از میهمانان خود پذیرایی می کند. تمامی غذاهای این رستوران از مواد درجه یک طبخ و آماده می شوند و کیفیت بالای غذاها شما را شگفت زده خواهد کرد.

آدرس رستوران سنسو: تهران، بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک 21

تلفن: 02144020103

ساعات کار: 12 ظهر الی 23:30

اینستاگرام رستوران سنسو: senso_restaurant

رستوران میخوش

رستوران میخوش از جمله رستوران های محبوب شهر تهران می باشد که چندین شعبه در محله های مختلف دارد، این رستوران انواع پیتزاهای خوشمزه، برگر، پاستا، ساندویچ گرم و سرد را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می کند.

آدرس شعبه اصلی رستوران میخوش: تهران، بلوار فردوس شرق، نرسیده به رامین شمالی، پلاک 257

تلفن: 02144090203

ساعات کار: 11:30 ظهر الی 23:30

اینستاگرام رستوران میخوش: meykhosh_mfp

بهترین رستوران های تهران

رستوران لئون

رستوران لئون به دلیل غذاهای باکیفیت و لذیذ و همچنین محیط زیبای خود موفق شده رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. این رستوران در حال حاضر دارای 5 شعبه می باشد که در نقاط متفاوت تهران واقع شده اند.

آدرس رستوران لئون: تهران، خیابان فرشته، مرکز تجاری سام

تلفن: 02122653841

ساعات کار: 9 صبح الی 23:30

اینستاگرام رستوران لئون: leon.1960

رستوران جنارو

رستوران جنارو یک رستوران ایتالیایی با دکوراسیون داخلی فوق العاده زیبا و چشم نواز است که لذت صرف غذا را برای میهمانان خود چند برابر می کند. این رستوران دارای 4 شعبه در تهران می باشد که همگی از لحاظ کیفیت غذاها و سطح خدمات استانداردهای بالایی داشته و جزو لوکس ترین رستوران های تهران محسوب می شوند.

آدرس رستوران جنارو: تهران، اشرفی اصفهانی، بلوار مرزداران، نبش ناهید، پلاک 200، طبقه دوم

تلفن: 02144260008

ساعات کار: 12 ظهر الی 23:30

اینستاگرام رستوران جنارو: gennaro_restaurants

رستوران بلامونیکا

رستوران بلامونیکا تهران مخصوص افرادی است که در انتخاب غذاهای ایتالیایی اصیل حساسیت خاصی به خرج می دهند و به دنبال بهترین کیفیت هستند. این رستوران با منوی متنوعی شامل انواع سالادها، گوشت، مرغ، غذاهای دریایی، پاستا و پیتزاهای گوناگون از مشتریانش پذیرایی می کند.

آدرس رستوران بلامونیکا: تهران، میدان آرژانتین، خیابان وزرا، کوچه یازدهم، پلاک 32

تلفن: 02188708422

ساعات کار: 11:30 ظهر الی 23:30

اینستاگرام رستوران بلامونیکا: bellamonica.ir

بهترین چلوکبابی های تهران

چلوکباب جزو غذاهای اعیانی مردم ایران می باشد و در مناسبت های مختلف صرف می شود. اما اینکه چلوکباب را از کجا بخرید مهم است چون کیفیت و مهارت در پخت چلوکباب حرف اول را می زند.

رستوران مسلم

رستوران مسلم از جمله بهترین رستوران های تهران است که در بازار بزرگ تهران قرار دارد. این رستوران در اغلب ساعات روز شلوغ و پر ازدحام می باشد اما خوشبختانه خدمه رستوران به سرعت سفارش ها را آماده می کنند و نیازی نیست مدت طولانی منتظر بمانید.

آدرس رستوران مسلم: بازار، نبش سبزه میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک 4

تلفن: 02155602275

ساعات کار: 11 ظهر الی 18 عصر

اینستاگرام رستوران مسلم: Moslem.restaurant

رستوران نایب

تقریبا همه ساکنین شهر تهران نام رستوران نایب را می شناسند و همه روزه افراد بسیاری برای صرف ناهار یا شام به این رستوران زیبا و باشکوه می روند. رستوران نایب جزو باسابقه ترین رستوران های تهران می باشد و موفق شده است تا در طی سالیان طولانی کیفیت غذاهای خود را حفظ کرده و ارتقا ببخشد. این مجموعه امروزه چندین شعبه در مناطق سهروردی، وزرا، ساعی، زعفرانیه و هفت تیر دارد و با سرویس دهی عالی به مشتریان خدمت رسانی می کند.

آدرس رستوران نایب: تهران، خیابان وزرا، کوچه یازهم، پلاک 30

تلفن: 88707272

ساعات کار: 11 الی 23

اینستاگرام رستوران نایب: nayeb.restaurant

کبابی های خوب تهران

رستوران البرز

اگر به دنبال یکی از شیک ترین رستوران های تهران هستید که بتوانید در محیط دنج و راحت آن یک وعده غذای خوشمزه و باکیفیت صرف کنید، پیشنهاد ما رستوران البرز تهران است. منوی این مجموعه شامل چلو کباب کوبیده، چلو کباب سلطانی، چلو جوجه کباب ممتاز، چلو کباب برگ و... می باشد.

آدرس رستوران البرز: سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکوقدم، پلاک 8

تلفن: 02188536171

ساعات کار: 11 ظهر تا 23:30 شب

اینستاگرام رستوران البرز: alborz_rest

رستوران هانی

رستوران هانی را می توان یکی از بزرگ ترین رستورانها در تهران به حساب آورد که با چندین شعبه در سراسر شهر به مشتریان خود خدمت رسانی می کند. غذاهای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مطابق با اصول بهداشتی طبخ و سرو می شوند.

آدرس رستوران هانی: تهران، خیابان ری، میدان قیام

تلفن: 02138457

ساعات کار: 12 ظهر الی 23:30 شب

اینستاگرام رستوران: hani.foods

رستوران شرف الاسلامی

رستوران شرف اسلامی واقع در بازار بزرگ تهران، یکی از بهترین رستوران های پایتخت است که پیشینه آن به دوره قاجار باز می گردد و از این جهت یک رستوران تاریخی محسوب می شود. با اینحال غذاهای مختلفی از قبیل ته چین مرغ، باقالی پلو، زرشک پلو، چلو برگ، چلو کوبیده و چلو کباب سلطانی که در این رستوران سرو می شوند از کیفیت خوبی برخوردار می باشند.

آدرس رستوران شرف الاسلامی: بازار، محوطه مسجد شاه، راه سمت راست

تلفن: 02155634623

ساعات کار: 11 ظهر الی 17 عصر

اینستاگرام رستوران شرف الاسلامی: sharafoleslamii

بهترین رستوران های سنتی تهران

صرف یک وعده غذای سنتی در رستورانی دنج و صمیمی می تواند خاطرات فراموش نشدنی را برای شما و خانواده تان رقم بزند. 

رستوران شاندیز جردن

اگر به دنبال یک رستوران شیک در تهران هستید که بتوانید در آنجا مراسم های رسمی، دورهمی ها و قرارهای ملاقات خود را ترتیب دهید رستوران شاندیز جردن بی شک یکی از بهترین گزینه ها است.

آدرس رستوران شاندیز جردن: تهران، خیابان جردن،بلوار صبا

تلفن: 02175313

ساعات کار: 12 الی 16 و 19 الی 23

اینستاگرام رستوران شاندیز جردن: shandiz.restaurants

رستوران عالی قاپو

رستوران عالی قاپو ونک یک رستوران ایرانی درجه یک و منحصر به فرد می باشد که همه روزه افراد بسیاری برای صرف یک وعده غذای خوش طعم و دلپذیر در فضای دنج رستوران به آن مراجعه می کنند. مشتریان همچنین می توانند در هنگام صرف غذا از موسیقی زنده داخل سالن نیز بهره مند شوند. 

آدرس رستوران عالی قاپو: تهران، ونک، خیابان گاندی، پلاک 55

تلفن: 02188777803

ساعات کار: 12 الی 15:30 و 20 الی 24

وب سایت رستوران عالی قاپو:alighapoo.com

رستوران گیلار

رستوران گیلار که در بین مردم تهران یکی از محبوب ترین رستورانها به شمار می رود، محیطی سنتی و تداعی کننده زیبایی های استان گیلان و معماری اصیل روستایی بوده و انواع غذاهای ایرانی و خوراک محلی شمال کشور را سرو می کند.

آدرس رستوران گیلار: تهران، نیاوران، نرسیده به چهار راه مژده، پلاک 397

تلفن: 02122741393

ساعات کار: 12 ظهر تا 23:30 شب

اینستاگرام رستوران گیلار: gilar.tehran

رستوران های لاکچری تهران

رستوران باربد

رستوران باربد تهران را می توان به جرات یکی از بهترین رستوران های ایرانی این شهر معرفی نمود که فضایی مجلل و باشکوه داشته و انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را به همراه نوشیدنی های خوش طعم سرو می کند.

آدرس رستوران باربد: تهران، ونک، خیاان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک 57

تلفن: 02188868410

ساعات کار: 12 الی 16 و 19 الی 24

اینستاگرام رستوران باربد: barbodrestaurant

 رستوران شهربانو

رستوران شهربانو جزو بهترین رستوران های پایتخت می باشد که ساکنین شهرک غرب حتما بارها این نام را شنیده اند. رستوران سنتی شهربانو در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مشتریان گرامی خدمت رسانی کرده و با لذیذ ترین غذاها از آنان پذیرایی می کند.

آدرس رستوران شهربانو: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع خلیج فارس

تلفن: 02188385510

ساعات کار: 9 صبح الی 24 نیمه شب

اینستاگرام رستوران شهربانو: restaurantshahrbanoo

بهترین فست فودهای تهران

گاهی اوقات زمان کمی برای صرف غذا داریم و در عین حال کیفیت و سلامت غذا برایمان اهمیت زیادی دارد. در چنین شرایطی مراجعه به یک فست فود درجه یک بهترین پیشنهاد است.

عطا ویچ

اغلب ساکنان شهر تهران حداقل یکی از شعب مجموعه فست فود عطاویچ را در نزدیکی محل زندگی خود دیده اند و با آن آشنایی دارند. اگر تا به حال غذاهای خوشمزه این رستوران را امتحان نکرده اید پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت این کار را بکنید. شما می توانید برای صرف پیتزا، همبرگر، چیزبرگر و انواع ساندویچ های گرم و سرد محبوب عطا ویچ به یکی از شعب این رستوران در شهرک آزمایش، ظفر، دریاچه شهدای خلیج فارس یا اکباتان مراجعه نمایید.

آدرس رستوران عطاویچ: تهران، خیابان آزادی، بین آذربایجان و خوش جنوبی

تلفن: 02166371301

ساعات کار: 11 ظهر الی 23 شب

اینستاگرام عطاویچ: atawich.ir

اژدر زاپاتا

زاپاتا نام یکی از بهترین فست فودی های شهر تهران است که تقریبا در همه روزهای هفته شلوغ و مملو از مشتری می باشد. علت محبوبیت این فست فود غذاهای خوش طعم و سرویس دهی با کیفیت آن است. اژدر زاپاتا دارای شعب مختلفی در سرتاسر تهران بوده و غذاهایی از جمله انواع پیتزا، برگر، ساندویچ سرد و گرم، سیب زمینی و سالادها را سرو می کند.

آدرس رستوران اژدر زاپاتا شعبه ستارخان( شعبه اصلی): تهران، ستارخان، بین خیابان کوثر اول و دوم، پلاک 30

تلفن: 02166575219

ساعات کار: 11 ظهر الی 23 شب

اینستاگرام اژدر زاپاتا: azhdarzapata_official

فست فود شیلا

اگر هوس یک غذای فست فودی خوشمزه و لذیذ کردید، تنها کافی است با یکی از شعب فست فود شیلا تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن سفارش شما را درب منزل تحویل دهند. همچنین می توانید با مراجعه به یکی از شعب فست فود شیلا غذای خود را در محیط دل انگیز رستوران نوش جان کنید و لذت ببرید. پیتزا کویین، هات داگ و همبرگر جزو محبوب ترین غذاهای این رستوران هستند که توسط مشتریان پیشنهاد شده اند.

آدرس رستوران شیلا: تهران، ابتدای خیابان ستارخان، بعد از خیابان لادن، پلاک 79

تلفن: 02166535991

ساعات کار: 11 صبح الی 23 شب

اینستاگرام فست فود شیلا: shila.fastfood

فست فود خروس

فست فود خروس انتخابی مناسب برای صرف یک غذای درجه یک و عالی است که تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این رستوران می توانید انواع پیتزا، برگر، پیش غذا و ساندویچ را به همراه سالاد و نوشیدنی سفارش دهید.

آدرس فست فود خروس: تهران، بلوار اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی، پلاک 74

تلفن: 02122692473

ساعات کار: 11 ظهر الی 23 شب

فست فود سیب

فست فود سیب تهران به خاطر پیتزاهای خوشمزه خود شهرت فراوانی دارد و با شعب متعدد در سطح شهر تهران به فعالیت می پردازد. در این رستوران می توانید انواع پیتزاهای آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، برگر و ساندویچ میل کنید.

آدرس رستوران سیب 360: تهران، بلوار ارتش شرق به غرب، نرسیده به بلوار اوشان، پلاک 171

تلفن: 02122469867

ساعات کار: 11:30 ظهر الی 23:30 شب

اینستاگرام رستوران سیب 360: PIZZASIB360

بهترین رستوران های بین المللی تهران

چشیدن طعم غذای ملل مختلف و کشورهای همسایه تجربه ای جالب و شگفت انگیز خواهد بود که برای انجام آن لازم نیست به سفر خارجی بروید؛ تنها کافی است به یکی از رستوران های بین المللی تهران مراجعه کنید و غذای مخصوص هر کشوری که دوست دارید را سفارش بدهید.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد، بزرگ ترین رستوران گردان دنیا با ظرفیت بیش از 400 نفر آماده پذیرایی از میهمانان گرامی بوده و در تلاش است تا با افزایش کیفیت غذاها رضایت مشتریان را جلب نماید.

آدرس رستوران گردان برج میلاد: برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد تهران

تلفن: 02172809

ساعات کار: همه روزه از ساعت

اینستاگرام رستوران گردان برج میلاد: Tehran360restaurant

رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان را می توان به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران معرفی کرد که مقصد بسیاری از گردشگران خارجی نیز به شمار می رود. رستوران بین المللی نارنجستان دارای منویی شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بالاترین کیفیت می باشد.

آدرس رستوران نارنجستان: سعادت آباد، بین میدان کاج و سرو، میدان شهرداری

تلفن: 02122066060

ساعات کار: 12الی 15:30 و 19 الی 23

اینستاگرام رستوران نارنجستان: Narenjestan_restaurant

رستوران مهاراجه

رستوران هندی مهاراجه در شهر تهران جزو محبوب ترین رستورانها در این شهر است که به ویژه مورد استقبال دوستداران هند و غذاهای هندی قرار می گیرد.

آدرس رستوران مهاراجه: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، جنب کوچه رحیم زاده

تلفن: 02166400442

ساعات کار: 12 الی 22

اینستاگرام رستوران مهاراجه: maharaja_indianrestaurant

رستوران اژدهای طلایی

اگر شما هم طرفدار غذاهای چینی و فرهنگ مردمان این کشور زیبا هستید، شاید بد نباشد سری به رستوران اژدهای طلایی تهران بزنید.

آدرس رستوران اژدهای طلایی: تهران، شریعتی، پل رومی، بلوار صبا

تلفن: 02122230292

ساعات کار: 12 الی 16 و 18 الی 24

اینستاگرام رستوران اژدهای طلایی: restooranchini

رستوران واسابی

رستوران واسابی یکی از شیک ترین رستوران های تهران با انواع غذاهای آسیایی، دریایی و سوشی های خوشمزه و لذیذ است که مقصد بی نظیری برای طرفداران غذاهای شرقی می باشد.

آدرس رستوران واسابی: تهران، شیخ بهایی جنوبی، مجتمع ASP، پلاک 26

تلفن: 02188039778

ساعات کار: 12 الی 16 و 19 الی 23

اینستاگرام رستوران واسابی: wasabi.asp


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4p7za4