چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 16046
تاریخ انتشار: 1401/02/20 03:47

خرده‌فروشان روغن را مستقیم از کارخانه بخرند

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان با حضور در اتاق اصناف مرکز استان از اتحادیه‌های مستقر در این اتحادیه بازدید به‌عمل آورد.

 به گزارش خبرنگار صمت از هرمزگان، خلیل قاسمی در حاشیه بازدید از اتاق اصناف مرکز استان بر ضرورت ثبت‌نام کلیه واحدها در سامانه جامع تجارت تاکید کرد و افزود: از این پس دسترسی خرده‌فروشان برای خرید مستقیم روغن از کارخانه ایجاد می‌شود.

قاسمی در ادامه بازدید از اتحادیه‌ها بر روند ثبت‌نام واحدهای زیرمجموعه در سامانه جامع تجارت عنوان کرد: تمامی فعالان حوزه تجارت باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند و با متخلفان به‌طورقاطع برخورد قانونی می‌شود. وی با حضور در اتحادیه بنکداران مرکز استان از نزدیک بر روند توزیع روغن در سطح شهر نظارت و تذکرات لازم را صادر کرد. قاسمی بااشاره به کمبود روغن در بازار و نارضایتی شهروندان از روند توزیع روغن بین واحدهای صنفی خرده‌فروش عنوان کرد: از این پس خرده‌فروشان می‌توانند به‌طورمستقیم روغن موردنیاز خود را از کارخانه خریداری و در سامانه جامع تجارت ثبت و به‌فروش برسانند. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان از کلیه واحدهای صنفی درخواست کرد تا اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند تا در ارزیابی‌ها و پایش‌های بازرسان شامل جریمه نشوند.

وی در پایان اظهار کرد: امکان صدور مجوز برای کسانی که تمایل دارند در رسته عمده‌فروشی مواد غذایی فعالیت کنند از طریق اتاق اصناف مرکز استان فراهم شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4y8o6b