جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 18646
تاریخ انتشار: 1401/05/08 02:59

جامع ترین راهنمای خرید تشک طبی از خوشخوابان

اگر قرار است به زودی خرید تشک طبی داشته باشید، حتما به نام و برندی که قرار است خریداری کنید، توجه کافی داشته باشید.

جامع ترین راهنمای خرید تشک طبی از خوشخوابان

خرید تشک طبی و چیزهایی که باید بدانید

خرید تشک طبی با وجود اینکه به نظر کار ساده ای است، اما با وجود محصولات تقلبی و فیکی که در بازار به وفور وجود دارند، می تواند مشکل باشد. تشک طبی فقط برای پر کردن روی تخت نیست بلکه برای جلوگیری از ناراحتی های ستون فقرات کالای بسیار ضروری برای همه سنین است. بهتر است برای خرید تشک طبی حساسیت بر روی قیمت نداشته باشید. تشک های ارزان معمولا کیفیت خوبی هم ندارند. به هر حال برای خرید این کالا مثل خرید هر وسیله دیگری لازم است نکاتی را بدانیم. به این ترتیب نه تنها هزینه‌ای که متحمل می شویم از بین نخواهد رفت بلکه کالایی با ماندگاری بالا نصیبمان می شود. 

تشک طبی خوشخواب

از تشک هوشمند چه می دانید؟

منظور از تشک هوشمند، تشک هایی است که در آنها تکنولوژی های جدیدی به کار رفته است. شاید تشک های زیادی را در بازار ببینید که اصطلاح هوشمند را دارند. اما باید بگوییم که هوشمند بودن در همه تشک‌ها معنی یکسانی ندارد. منظور از هوشمند بودن تشک ها این است که این نوع تشک ها به راحتی به فرم بدن درمی آیند. در حقیقت براساس ساختار بدنی هر فرد می تواند شکل بگیرد.

امروزه تشک هوشمند می تواند برای بدن های خسته از کار و مشغله فراوان بسیار کارایی داشته باشد. تشکهای بی کیفیت علاوه بر اینکه خستگی را از تن شما بیرون نمی کند و آرامش به شما نمی بخشد، بلکه باعث کلافگی شما می شوند.

ساختار یک تشک هوشمند چگونه است؟

تشک هوشمند از 4 لایه تشکیل شده است. این 4 لایه، فوم هستند که به صورت کاملا فشرده بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. این 4 لایه فوم، منعطف هستند و می توانند به فرم بدن فرد تغییر شکل دهند. این خاصیت فقط برای تشک های تک نفره نیست. تشک های دو نفره هم می توانند به طور همزمان تغییرات بدنی دو فرد را آنالیز کرده و به راحتی تغییر حالت دهند.

مموری فوم ها (اسفنج حافظه دار) که در تشک های طبی هوشمند استفاده می شوند، نوعی اسفنج با چگالی بالاست که به حرارت و فشار واکنش آنی نشان می دهند. با تغییر این دو مورد، این اسفنج می تواند به حالت اولیه خود برگردد. چون قدرت شناسایی این موقعیت و برگشت به حالت اول را دارند، به این دسته از تشک ها، هوشمند می گویند.

ساختار یک تشک طبی چگونه است؟

قبل از خرید تشک طبی، باید بدانید که این تشک ها چند لایه هستند. این تشک ها دارای لایه های زیر هستند.

. فنر مارپیچ باز

. فنر پاکتی

. فوم ریلکس یا مموری فوم

. لاتکس

. مواد و الیاف طبیعی پرکننده

در خرید تشک طبی مهمترین موردی که باید حتما آن را در نظر گرفت، تراکم آن است. هر چه تشک متراکم تر و سفت تر باشد، قرارگیری مهره ها و ستون فقرات صحیح تر خواهد بود.

تشک خوشخواب

مزیت های اصلی در خرید تشک طبی و هوشمند

خرید تشک طبی مزیت اصلی که نسبت به تشک های معمولی دارد، راحتی بالای آن است. به همین دلیل است که برای تخت های بیمارستانی و آسایشگاهی که برای بیماران استفاده می شود، بهتر است از تشک طبی استفاده شود.

مزیت های تشک هوشمند

. دانسیته و برگشت پذیری بالای این تشک ها سبب می شود که فشار در همه نقاط بدن به طور یکسان پخش شود، در نتیجه از خستگی زیاد ماهیچه ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

. با کمک فرم گیری این تشک ها معمولا قوس کمر و گردن پر می شود و در نتیجه مشکلات مفصلی کمتر خواهد شد.

. تشک هوشمند دو نفره می تواند مطابق حرکات هر فرد به طور جداگانه عمل کند. در حقیقت اگر فردی بغلطد، حرکات او از طریق تشک به فرد دیگر انتقال پیدا نمی کند.

. چون این تشک ها قدرت شکل پذیری بالایی دارند، تحت تاثیر حرکات بدن قرار نگرفته و بنابراین عمر طولانی تری دارند.

. بین فنرهای تشک هوشمند سائیدگی و اصطکاک مثل تشک های عادی اتفاق نمی افتد، به همین دلیل بیرون زدگی فنر در بین آنها بسیار کمتر است.

. تشک هوشمند برای افرادی که وزن بالایی دارند، بسیار مفید است. مموری فوم ها در این موارد بدشکل نمی شوند.

. مموری فوم ها می توانند دمای تشک را فورا به حالت اول برگردانند.

مزیت های تشک طبی

. تشک طبی سفتی خاصی دارد و می تواند از درد ستون فقرات و مفاصل در درازمدت جلوگیری کند.

. قرار گرفتن صحیح عضلات و ستون فقرات بر روی تشک، سبب داشتن خوابی آرام و راحت می شود.

. نسبت به مموری فوم ها از قیمت مناسب تری برخوردارند. البته این مسئله در کارایی و کیفیت آنها تاثیری نگذاشته است.

انتخاب برند مناسب تشک

خوشبختانه در داخل کشور برندهای معتبری که به تولید تشک طبی و تشک هوشمند می پردازند، کم نیستند. برای خرید از برندهای داخلی می توانید به راحتی در رابطه با کالای مورد نظرتان هم در فضای مجازی و هم در بازار جستجو کنید. نظر اطرافیان خود را جویا شوید و از تجربه چندین ساله این تولید کننده ها مطلع شوید.

تشک خوشخواب را از نمایندگی خوشخوابان تهیه کنید

برای خرید تشک طبی، فنری، هوشمند، طبی-فنری، برند خوشخواب آنقدر شناخته شده هستند که گاهی افراد به همه تشک ها نام خوشخواب می دهند! خوشخواب برندی قدیمی است که از دهه 30 شمسی تا به حال مشغول تولید تشک در انواع مختلف بوده است. این برند استانداردهای بین المللی زیادی را توانسته کسب کند.

علاوه بر تشک انواع مختلف محصولات دیگری هم این برند تولید می کند. از جمله آنها می توانیم به: تشک مهمان، محافظ تشک، لحاف لایت اشاره داشته باشیم. کیفیت و نوآوری که خوشخواب در تولید محصولات خود به کار برده است، می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

مورد بعدی که می توانیم راجع به انواع تشک طبی و دیگر تشک های این برند ذکر کنیم، محدوده قیمتی است که بسیار متنوع بوده و با بودجه های متوسط هم همخوانی دارد. 

خوشخواب

مسئله مهمی که شما عزیزان به عنوان خریدار باید حتما در نظر داشته باشید، سوءاستفاده از نام این برند معتبر است. متاسفانه در بازار محصولات متفرقه ای که به نام برندهای معتبر تولید داشته باشند، بسیار فراوانند. بهترین راه برای خرید مطمئن، مراجعه به نمایندگی خوشخواب و یا خرید به شکل آنلاین از سایت اصلی برند نشانی www.khoshkhaban.com یا خوشخوابان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4y8vve