شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 19546
تاریخ انتشار: 1401/06/16 07:04

تولید و پخش سینی کابل در کشور

تولید و پخش سینی کابل در کشور

چرا باید از سینی کابل استفاده کرد؟

Cable tray راحت ترین و ارزان‌ترین روش برای سازماندهی و پشتیبانی از کابل ها در پروژه های بزرگ سیم کشی است. معمولا زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که یک آرایش چند سیم برای کابل های برق و سیگنال وجود داشته باشد. خطراتی که ممکن است در صورت عدم استفاده از سینی کابل به وجود آید این است که وقتی بار سنگین باشد، سیم ها می توانند بیش از حد گرم شوند، به خصوص اگر سیستم کابل کشی محصور باشد. خطر دیگر تجمع رطوبت است. مثلا شخصی که با ژاکت کاملا بسته در حال دویدن است. به دلیل به دام افتادن عرق و گرما، احساس گرمای بیشتری می کند، و از آنجایی که گرمای زیاد می تواند خطرناک باشد، به خنک سازی نیاز دارد. حال یک سیستم سیم کشی طولانی را در نظر بگیرید که هم با این مشکل روبرو شود و نیاز به خنک سازی طبیعی داشته باشد، در این زمان باید از سیستم سینی کابل آن هم با سوراخ کردن مشکل را رفع کرد. چرا که سوراخ روی سینی کابل میتواند هوای کافی را حین کار برای سیم های برق ایجاد نماید.

تولید و پخش سینی کابل در کشور

فروش سینی کابل

سیستم سینی کابل و نردبان کابل جایگزین مناسبی برای لوله ها است. لذا بازار سینی کابل به دلایلی که در بالا ذکر شد و از نظر اندازه و محبوبیت در حال افزایش است. مشکل اصلی سیستم های کانال برای توزیع کابل های ارتباطی این است که نصب آن ها اغلب پیچیده است و بنابراین گران می شود و زمانی که لوله‌ ها را دریافت می‌کنید، پیاده‌سازی و سرویس‌ دهی هزینه بر است. که این می تواند هر یک از نقاط قوت سیستم مجرایی را از بین ببرد. پس سیستم های سینی کابل، مزایای بسیار بیشتری را ارائه می دهند. انواع مختلفی از این سیستم وجود دارد که می توانید برای نصب زیرساخت های تجاری خود آنها را انتخاب کنید.

فروش سینی کابل با استانداردهای زیر صورت می گیرد:

  • ضخامت استاندارد

هر سینی کابل حدوداً ضخامتی بین هشت دهم میلی‌متر الی دو میلی‌متر خواهد داشت.

  • عرض استاندارد

سینی کابل در سایزهای 5، 15، 20، 25، 30، 40، 50 و 60 سانتیمتر تولید و ارائه میشود که با توجه به نیاز و کاربرد محیط انتخاب و سفارش داده می‌شود.

  • طول استاندارد

به طور کلی طول هر شاخه سینی حمل کابل در اندازه های 2 و 3 متری تولید میگردد.

  • ارتفاع استاندارد

غالبا در ارتفاع‌ های 4، 5، 6،7، 8، 10 و 15 سانتی متری در بازار موجود هستند.

  • جنس فلز پایه

اصولاً جنس فلز پایه از فولاد ضد زنگ، فولاد و آلومینیوم است.

  • پوشش محافظ

درواقع پوشش محافظ همان پوشش گالوانیزه سرد و گرم است که متناسب با شرایط محیطی کارگاه یا ساختمان انتخاب میشود. شایان ذکر است گالوانیزه گرم به دلیل پوشش دهی قوی تری که دارد از قیمت بالاتری نیز، نسبت به گالوانیزه سرد برخوردار است.

فروش سینی کابل با استاندارد در تهران

دستگاه شما به چه سینی کابلی نیاز دارد؟

هنگام راه‌اندازی پروژه های بزرگ، سیم و کابل های فراوان برای کار فراهم می شود. آنها منبع حیاتی همه تجهیزات نیرو هستند و باید در فضاهای تنگ قرار بگیرند، به مسافت های طولانی برسند و همچنان بتوانند در مسیر عملیات روزانه روی زمین قرار نگیرند. حال جواب این همه آشفتگی کابلی چیست؟ خب! معلوم است، سینی کابل راه حلی ایده آل برای رفع این آشفتگی است. چرا که آنها راه حل مناسبی برای اجرای مقادیر زیادی کابل برق یا داده در بالای سر یا زیر زمین هستند.

خرید سینی کابل و متعلقات آن از لاله زار تهران

شما می توانید سینی های کابل را در اشکال و اندازه های مختلف و با متعلقات آنها همانند زانویی سینی کابل، نردبان سینی کابل و ... در بازار با بهترین کیفیت و کارایی پیدا کنید. آنها می توانند از فولاد، آلومینیوم یا پلاستیک تقویت شده با الیاف ساخته شوند.

برای خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد و اتصالات آنها میتوانید به مجموعه کرمان نیرو که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار ارائه میکند، مراجعه نمایید.

درباره کرمان نیرو

گروه صنعتی کرمان نیرو با بیش از 6 سال تجربه آماده همکاری در جهت تولید و پخش سینی کابل در تهران با هموطنان عزیز است. این مجموعه به یاری خدای متعال امید دارد که بتواند خدمت کوچکی در جهت آبادانی و صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به میهن عزیزمان ارائه کند تا هر چه بیشتر به خودکفایی و استقلال در ساخت و بی نیازی از بیگانه قدمی کوچک بردارد.

https://kerman-niroo.ir سازنده انواع سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم در لاله زار تهران با 6 سال سابقه تولید برای پروژه های سراسر کشور با بالاترین کیفیت است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4y8pem