جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 19639
تاریخ انتشار: 1401/06/21 06:10

این خودروها را در کیش اجاره نکنید

به همراه نداشتن خودروی شخصی در سفر به جزیره زیبای کیش احتمالا یکی از مشکلات شما هم بوده است. گشت‌وگذار در این جزیره دیدنی بدون خودروی شخصی در کنار تمام زیبایی‌های آن لذت سفر را کم می‌کند. خوشبختانه امکان اجاره خودرو در کیش برای شما فراهم است. خودروهای ایمن و پیشرفته‌ای هم برای اجاره عرضه می‌شود. فقط باید بدانید که چه خودروهایی برای گردش مناسب نیستند تا این خودروها را در کیش اجاره نکنید.

 

به همراه نداشتن خودروی شخصی در سفر به جزیره زیبای کیش احتمالا یکی از مشکلات شما هم بوده است. گشت‌وگذار در این جزیره دیدنی بدون خودروی شخصی در کنار تمام زیبایی‌های آن لذت سفر را کم می‌کند. خوشبختانه امکان اجاره خودرو در کیش برای شما فراهم است. خودروهای ایمن و پیشرفته‌ای هم برای اجاره عرضه می‌شود. فقط باید بدانید که چه خودروهایی برای گردش مناسب نیستند تا این خودروها را در کیش اجاره نکنید.

اجاره خودرو در سفر به کیش

بخش زیادی از لذت سفر به مناطق توریستی و گردشگری به داشتن خودرو یا وسیله شخصی وابسته است. به‌خصوص وقتی به همراه خانواده یا دوستان به جایی سفر می‌کنید، داشتن خودروی شخصی یک مزیت محسوب می‌شود؛ چراکه راحتی و آسودگی در سفر را برایتان چندین برابر می‌کند. از طرفی هم مشکلات حمل‌ونقل و معطلی‌ها و از دست دادن زمان برای استفاده از خودروهای حمل‌ونقل عمومی را هم ندارد.

اجاره خودرو در سفر به کیش بسیاری از مشکلات شما در حین گردش در جزیره را حل می‌کند. شما می‌توانید از موسسات اجاره‌دهنده خودرو یا رنت کار خودروی دلخواهتان را اجاره کنید و با خیالی آسوده از این جزیره زیبا دیدن کنید. شرکت نوین رنت یکی از این موسسات است که خدمات فوق‌العاده خوبی در این زمینه به مسافرین عزیز ارائه می‌کند.

اجاره چه خودرویی برای شما مناسب نیست؟

شرکت نوین رنت با نام تجاری سام سیر نوین کیش خدمات کاملی در زمینه اجاره خودرو ارائه می‌کند. این خدمات شامل اجاره انواع مدل‌های مختلفی از خودروها متناسب با شرایط مسافرین و همچنین تضمین سلامتی و ایمنی گردشگران است. نوین رنت به شما در انتخاب نوع خودرو، نحوه اجاره، شرایط و ساعات اجاره مشاوره می‌دهد تا بدانید اجاره چه خودرویی برای شما مناسب نیست. زیرا بسیاری از گردشگران با شرایط و قوانین جزیره و همچنین قواعد اجاره خودرو آشنایی زیادی ندارند. با این حال جای نگرانی نیست چون نوین رنت در کنار شماست تا بهترین و مناسب‌ترین خودروی اجاره‌ای را انتخاب کنید.

بدون قرارداد خودرو اجاره نکنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان اجاره خودرو باید به آن توجه کنید این است که بدون قرارداد خودرو اجاره نکنید. شرکت‌های معتبر که دارای مجوز رسمی از مجمع رنت‌کاران منطقه آزاد کیش هستند مطابق قوانین خدمات اجاره خودرو عمل می‌کنند. نوین رنت هم به عنوان یکی از اعضای رسمی این مجمع با شما در زمان اجاره خودرو قرارداد امضا می‌کند. این قراداد علاوه بر اینکه شامل قوانین اجاره خودروست، خدماتی که شما باید دریافت کنید را هم متذکر می‌شود. برخی از مقاد قرارداد اجاره خودرو عبارتند از:

  • تعیین تعداد روزها یا ساعت اجاره خودرو

  • هزینه دقیق اجاره

  • نام و مدل خودروی اجاره شده

  • مدارک لازم جهت اجاره و رانندگی که توسط شما ارائه می‌شود؛

  • مبلغ ضمانت برای بازگرداندن خودرو و همچنین ضمانت خلافی

  • تعهد برای رعایت قوانین جزیره

  • تایید سلامت فنی خودرو توسط شرکت رنت کار

  • تعهد برای بازگرداندن خودرو به شکل اولیه و بدون آسیب

بخش بیشتری از مفاد قرارداد برای حفظ سلامتی، ایمنی و آسودگی خاطر شماست. خودرویی که اجاره می‌کنید باید علاوه بر راحتی و آسودگی از سطح ایمنی قابل قبولی هم برخوردار باشد.

بررسی ایمنی خودرو در هنگام اجاره

قطعا خودتان به ایمنی خودروی شخصی‌تان اهمیت زیادی می‌دهید. این مسئله برای سفر و گردش با خودروی اجاره‌ای هم ضروری است. شما نباید خودرویی را اجاره کنید که فاقد ایمنی لازم برای گشت‌وگذار است. شرکت رنت کار قبل از هر چیز به این مسئله می‌پردازد تا خیال شما در سفر راحت باشد. بررسی ایمنی خودرو در هنگام اجاره یکی از چندین موارد مرتبط با وظیفه‌شناسی نوین رنت در برابر سلامتی شماست. تمام خودروهای اجاره‌ای دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث هستند. درنتیجه خیالتان از این بابت راحت باشد. خلافی خودرو در زمان تحویل به شما بررسی شده و بدون لحاظ جریمه یا خلافی قبلی به شما اجاره داده می‌شود. اما باید بدانید که در صورت رانندگی برخلاف قوانین رانندگی جزیره کیش باید مبلغ آن را خودتان بپردازید.

قوانین اجاره خودرو در جزیره کیش

برای لذت بیشتر از گشت‌وگذار با خودروی اجاره‌ای بهتر است با قوانین اجاره خودرو در جزیره کیش آشنا باشید. برخی از این قوانین مربوط به قوانین رانندگی و برخی دیگر قوانین شرکتی و اجاره‌ای است. بعضی از این قوانین عبارتند از:

  • داشتن حداقل 20 سال سن و گواهینامه معتبر رانندگی

  • محدودیت مسافت طی شده بین 150 تا 250 کیلومتر برای انواع خودروهای مختلف

  • رعایت حداکثر سرعت مطمئنه 60 کیلومتر بر ساعت

  • ممنوعیت بوق زدن و پرتاب زباله از داخل ماشین

  • رعایت تمیزی خودرو

با رعایت این موارد و سایر قوانینی که مربوط به اجاره خودرو است، دغدغه‌ای از بابت از دست دادن زمان یا پرداخت هزینه بیشتر نخواهید داشت. پس حتما در زمان اجاره خودرو از شرکت نوین رنت راهنمایی بخواهید.

لذت بیشتر سفر با اجاره خودرو از نوین رنت

اگر با خانواده یا گروهی از دوستان به کیش سفر می‌کنید بهتر است خودروی بزرگ و جاداری اجاره‌ کنید. در اینگونه مواقع اصلا سراغ ماشین‌های اسپرت نروید و این خودروها را در اجاره نکنید. خوشبختانه شرکت نوین رنت مدل‌های متنوعی از انواع خودروهای لوکس، اسپرت، شاسی بلند، اقتصادی و حتی ون را هم اجاره می‌دهد. پس نگران انتخاب یک خودروی مناسب نباشید و لذت بیشتر سفر را با اجاره خودرو از نوین رنت تجربه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oayzl