-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

راهنمای خرید درب ریلی ام دی اف + قیمت

از محبوب‌ترین درب‌های قابل استفاده برای موقعیت‌های مختلف، درب ریلی ام دی اف است. در اکثر موارد به سبک مدرن اجرا می‌شود.

راهنمای خرید درب ریلی ام دی اف + قیمت

ساختار این نوع درب به این صورت است که یک لنگه از درب روی ریل حرکت کرده و طبیعتاً لنگهٔ دیگر ثابت است. البته نوع تک‌لنگهٔ این نوع درب‌ها نیز اجرا شده‌است که به شکل توکار یا روکار تنها بر روی یک ریل باز و بسته می‌شود. گفتنی است که در اکثر موارد، کاربرد درب ریلی ام دی اف برای فضاهای ادارای و مسکونی است.

حال در این مقاله قصد داریم دربارهٔ نحوهٔ خرید این نوع درب‌ها صحبت کنیم و به یک راهنمای کلی به جهت انتخاب بهتر درب ریلی mdf می‌پردازیم.

بررسی متریال درب ریلی

وقتی قرار به خرید درب ام دی اف ریلی است، شاید از مهم‌ترین مواردی که باید بررسی شود، متریال به‌کار گرفته‌شده در زمان اجرا باشد. در حال حاضر از ام دی اف، اچ دی اف و ورق پلای وود به‌عنوان متریال‌های استفاده‌شده در تولید درب ریلی یاد می‌شود که هرکدام دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های بخصوصی هستند. البته به‌کارگیری از چوب طبیعی مانند روس، عش، گردو، راش و... نیز رایج است، بنابراین توصیه می‌کنیم حتماً بررسی متریال درب ریلی را مورد بررسی قرار دهید و برای این منظور کافی است از افراد متخصص در این زمینه درخواست مشاوره کنید.

گفتنی است که درب ریلی ام دی اف ازجمله بیشترین متقاضیان را دارد و شما عزیزان نیز پس از بررسی، می‌توانید از این نوع متریال برای درب ریلی بهره‌مند شوید.

بررسی وزن درب ریلی ام دی اف

حتماً می‌دانید که درب ریلی از نوع شیشه نیز قابل اجراست، اما سنگین بودن شیشه دردسرساز است، چراکه هرچه درب‌ها از وزن بیشتری برخوردار باشند، طول عمر کمتری دارند. از طرفی چوب‌ها بسیار کم‌وزن‌تر از شیشه هستند و از این نظر بهترین انتخاب برای درب ریلی خواهند بود. به‌طورکلی به همین دلیل است که انتخاب درب ریلی ام دی اف برای متقاضیان در اولویت قرار دارد. ضمناً یادآور می‌شویم که کیفیت چوب استفاده‌شده نیز در طول عمر این نوع درب مؤثر است، لذا توصیه می‌کنیم حتماً در این خصوص تحقیق کنید و از مراکز معتبر درخواست اجرای درب ریلی کنید.

بررسی مقاومت درب ریلی mdf

با توجه به این‌که برای درب‌های ام دی اف از چوب‌های باکیفیت و با جنس مناسب استفاده می‌شود، می‌توان گفت که این نوع درب‌ها دارای مقاومت عالی هستند. البته این‌که درب ام دی اف ریلی در موقعیت‌هایی مانند سرویس بهداشتی کمتر استفاده می‌شود، غیرقابل انکار است. با این حال در اکثر موارد اگر از چوب مناسب برای این منظور استفاده شده باشد، کیفیت درب ریلی ام دی اف فوق‌العاده خواهد بود.

بررسی نحوهٔ طراحی درب mdf ریلی

نکتهٔ مهم اینجاست که اگر درب کشویی دارای اندازهٔ بزرگ‌تر از حد معمول است، حتماً در انتخاب ریل دقت زیادی داشته باشید. درواقع این نوع درب‌ها حتماً از وزن بیشتری برخوردار هستند و باید ریل مدنظر فوق‌العاده مقاوم باشند. ضمن این‌که بهتر است از چرخ‌های کوچک برای ریل استفاده شده باشد تا حرکت آرام‌تری را برای درب شاهد باشیم. همچنین دقت توجه به تحمل دیوار ساختمان در زمان سفارش درب ریلی ام دی اف حائز اهمیت است که توصیه می‌کنیم این مورد را با وسواس بیشتری لحاظ کنید.

بررسی اهمیت انتخاب یک مرکز ارائه‌دهندهٔ درب ریلی ام دی اف

در کنار موارد عنوان‌شده برای انتخاب و خرید درب ریلی mdf، حتماً باید از یک مرکز معتبر استفاده کرد. این موضوع می‌تواند مزیت تحویل یک کار ایده‌آل را به‌همراه داشته باشد. به‌طورکلی یک چنین مجموعه‌ای دارای ویژگی‌های زیر است:

  • استفاده از متخصصان باتجربه؛

  • به‌کارگیری از دستگاه‌های تخصصی؛

  • بهره‌مندی از چوب‌های باکیفیت؛

  • استفاده از طرح‌های جذاب؛

  • به‌کارگیری از قیمت‌های بصرفه؛

  • ارائه خدمات پس از فروش.

چه عواملی در قیمت درب ام دی اف ریلی اثرگذار هستند؟

ازجمله دغدغه‌های متقاضیان برای ثبت سفارش درب ریلی ام دی اف، قیمت این نوع محصولات است که موارد مختلفی در تعیین آن مؤثر هستند. در واقع از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کنندهٔ قیمت نهایی درب ام دی اف ریلی عبارت‌اند از:

  • نوع درب از نظر مدل

از مهم‌ترین مواردی که در تعیین قیمت درب ریلی ام‌دی‌اف مؤثر است، مدل درب است. برای این منظور متقاضیان باید مشخص کنند که برای چه موقعیتی نیاز به این نوع درب دارند و در طراحی آن نیز به مشاوران مرکز موردنظر مشورت دهند.

  • ابعاد و وزن

وزن درب ریلی ام دی اف براساس متریال استفاده‌شده مشخص می‌شود و طبیعتاً هرچه چوب به‌کار گرفته‌شده دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردتر باشد، طبیعتاً وزن درب نیز افزایش می‌یابد. ضمن این‌که اندازهٔ درب نیز به موقعیت استفاده از این نوع درب‌ها ارتباط دارد که هر دو این موارد بر قیمت نهایی محصول مؤثر است.

  • محل و موقعیت نصب

این‌که کارشناسان نصب باید در چه موقعیتی درب خریداری‌شده را نصب کنند، از دیگر مواردی است که بر قیمت نهایی خرید این نوع درب‌ها مؤثر است. درواقع هرچه سختی نصب نسبت‌به موقعیت افزایش یابد، هزینه‌ها نیز بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

  • نوع یراق آلات و ریل استفاده‌شده

قیمت ریل استفاده‌شده و همچنین دیگر یراق آلات به‌کار گرفته‌شده در درب ام دی اف بر قیمت نهایی محصول تأثیرگذار است. طبیعتاً هرچه کیفیت این قطعات بالاتر باشد، متقاضیان باید هزینهٔ بیشتری پرداخت کنند. ضمناً خدمات پس از فروش در نظر گرفته نیز بخش دیگری از هزینه‌های خرید این نوع درب‌هاست.

جمع‌بندی

امروزه از درب ریلی ام دی اف برای موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود و با توجه به این‌ که چوب نقش به‌سزایی در زیبا سازی ادارات یا منازل دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این نوع متریال در درب‌ها به‌کار گرفته شود. بطور کلی برای خرید چنین درب‌هایی، نیاز است که از مراکز فروش معتبر درب‌های ریلی یا درب‌های مدرن دیگر دیدن نمایید. اگر به درب‌های داخلی فوق مدرن و مینیمال علاقه مند هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما درب‌های چهارچوب مخفی را مد نظر قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دربهای فریم لس می‌توانید به آدرس اینترنتی ( frameless-door.com ) مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*