-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

اعلام تاریخ و زمان کنسرت های تبریز در تبریز هاب!

تبریز هاب (Tabriz Hub) پلتفرمی است با هدف معرفی بهترین مشاغل و کسب وکار های تبریز با آدرس دقیق و لوکشن و معرفی خدمات هر کسب وکار و اخبار های مرتبط با کنسرت های برگزار شده در تبریز فعالیت خود را آغاز نموده است.

اعلام تاریخ و زمان کنسرت های تبریز در تبریز هاب!

تبریز هاب ( Tabriz Hub ) پلتفرمی است با هدف معرفی بهترین مشاغل و کسب وکار های تبریز با آدرس دقیق و لوکشن و معرفی خدمات هر کسب وکار و اخبار های مرتبط با کنسرت های برگزار شده در تبریز فعالیت خود را آغاز نموده است. امروزه کنسرت یک نوع تفریح جالب و نسبتا کم هزینه است تا کمی از فضای شهر و مشکلات آن دور شویم به نوعی خودمان را با حضور در کنسرت ها تخلیه انرژی و مشکلات کنیم.

تبریز هاب چیست؟

تفاوتی ندارد که صاحب یک کسب‌ و کار هستید یا در پی شناخت بهترین مشاغل فعال در شهر اولین ‌ها! تبریز هاب به‌ سادگی در دسترس شماست تا کسب ‌و کار خود را به خوبی معرفی و تبلیغ کنید یا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، موفق ‌ترین و مناسب ‌ترین مشاغل فعال در سطح شهر تبریز را بیابید. تبریز هاب بستری مناسب برای تبلیغات کسب‌وکار شماست تا مشتریان خود را در هر منطقه‌ای از شهر و استان بیابید و حوزه فعالیت خود را گسترش دهید.

جالب است بدانید که محدودیتی در نوع مخاطب و مشاغل تحت پوشش تبریز هاب وجود ندارد. فرصت معرفی کسب‌وکار و شناسایی مخاطب در هر حوزه شغلی در تبریز هاب مهیاست.

در تبریز هاب برای شما عزیزان قسمتی به نام اخبار تبریز قرار داده ایم تا بتوانید اخبار فوری تبریز را از آن قسمت به سادگی پیگیری کنید.

پیگیری اخبار کنسرت های موجود در تبریز

شما می توانید از دو قسمت متفاوت اخبار مربوط به کنسرت های تبریز را پیگیری کنید:

  • قسمت اول: پیگیری خبر ها از قسمت اخبار تبریز که تمامی خبر های تبریز متفاوت به همراه خبر های مربوط به کنسرت ها در تبریز.
  • قسمت دوم: پیگیری و خرید بلیط ها، ابتدا از قسمت ورزش و سرگرمی ، سپس گزینه کنسرت های تبریز می توانید هم اخبار مرتبط با کنسرت ها را پیگیری کنید و بلیط کنسرت های تبریز را از خواننده و کنسرت مورد نظر خریداری کنید.

کنسرت های تبریز

کنسرت های تبریز

به نقل از پایگاه خبری تبریز هاب ، در تابستان رو به رو کنسرت های متعددی در برنامه خوانندگان محبوب کشور در تبریز هست که می توانید اخبار لحظه ای کنسرت ها را از قسمت اخبار تبریز پیگیری کنید و از قسمت ورزش و سرگرمی، سپس کنسرت های تبریز بلیط کنسرت مورد نظر از خواننده مورد نظر را خریداری کنید.

تعداد زیادی از هنرمندان و خواننده های مطرح و سطح یک ایران و بین المللی همیشه جایگاه خاصی برای برگذاری کنسرت های متعدد در تبریز داشته اند، زیرا همیشه در تبریز از همه خواننده ها و کنسرت ها استقابل پرشور و بی نظیری شده است به همین دلیل خواننده ها هم نام تبریز و مردم آن را هیچ گاه از ذهن و لیست خود فراموش نمی کنند.

در تبریز علاوه بر خواننده های داخلی و ایرانی همیشه خواننده های خارجی و خواننده هایی از کشور های همسایه به ایران برای انجام کنسرت آمده اند و در اتمام کنسرت های خود ابراز علاقه و هیجان کرده اند از فضای خارق العاده آن سالن و افراد حاضر در سالن.

از اولین کنسرت های برگزار شده در تبریز می توان به:

  • کنسرت استاد حسین علیزاده با آواز استاد محمد معتمدی و گروه هم آوایان با 12 نفر اعضا اشاره کرد که در 2 بخض راست پنجگاه و چهارگاه در سالن تالار پتروشیمی تبریز در دی سال 1394 برگزار شد و این کنسرت با استقبال بی نظیری همراه بود.
  • کنسرت گروه شمس، تنها با گل‌ها با خوانندگی اتابک عطری به نحوه احسن در سالن تالار پتروشیمی تبریز سال 93 اجرا شد و در ذهن تماشاگران و حضار سالن ثبت شد.

از کنسرت های پر تماشاگر و خاص اجرا شده در تبریز نیز می توان به:

  • کنسرت اشوان در سال 1401 در مرکز همایش های بین المللی تبریز بود که در عرض چند دقیه تمامی بلیط های این کنسرت به فروش رفت که این حاصل علاقه مردم پرشور تبریز به موسیقی و آهنگ های ایرانی است.
  • کنسرت محمد علیزاده در سال 1401 در سالن تالار پتروشیمی تبریز اجرا شد و همانند کنسرت های دیگر تمامی بلیط های این کنسرت نیز در عرض چند لحظه به صورت کامل به فروش رفت و در ذهن ها ثبت و ماندگار شد.

سوالات متداول

  1. نحوه خرید اینترنتی بلیط کنسرت در تبریز؟

در ابتدا کنسرت مورد نظر را انتخاب کرده و سپس صندلی خود را انتخاب کنید و از آزاد بودن آن اطمینان حاصل فرمائید؛ پس از پرداخت بلیط برای شما به صورت PDF ارسال می گردد.

  1. کنسرت های تبریز در کدام سالن ها برگزار می شود؟

کنسرت های تبریز بیشتر مواقع در سالن مرکز همایش های بین المللی تبریز، هتل لاله پارک (کایا) و هتل پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

  1. قیمت کنسرت هایی که در تبریز برگزار می شوند، چگونه است؟

قیمت کنسرت های تبریز در تاریخ 1401/12/01از بازه قیمتی 100 هزار تومان برای صندلی های موجود در بالکن الی 500 هزار برای صندلی های VIP تعبیه شده است.

  1. چه خدماتی در تبریز هاب ارائه می‌شود؟

تبریز هاب با هدف شناساندن بهترین‌ نمونه‌های فعال شغلی شهر تبریز همراه شماست تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین خدمات دست پیدا کنید. همچنین صاحبان مشاغل با معرفی کسب‌وکار خود، به گستره بیشتری از مشتریان دسترسی خواهند داشت.

  1. ویژگی‌های منحصربه‌فرد و متمایزکننده تبریز هاب شامل چه مواردی می‌شود؟

دسته‌بندی‌های ارائه‌شده در داخل وبسایت و اطلاعات به‌روز و کامل از انواع مشاغل فعال در حوزه‌های مختلف اعم از فروشگاه، حمل‌ونقل، ورزشی و سرگرمی و…، مستندترین اطلاعات شغلی شهر تبریز را در کوتاه‌ترین بازه زمانی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

https://tabrizhub.com/sport-and-entertainment/tabriz-concerts/

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*