-

کسب عنوان صادر کننده ملی در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات ۱۴۰۳ برای دومین سال متوالی توسط شرکت بهینه سازان رژان

در شرایط فعلی کشور یکی از دشوارترین اقدامات در حوزه تولید و صنعت اقدام به صادرات است ، اگر در جهت صادرات قدم بردارید بایستی بسیار هوشمندانه عمل کنید .

کسب عنوان صادر کننده ملی در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات ۱۴۰۳ برای دومین سال متوالی توسط شرکت بهینه سازان رژان

تامین مالی ، تولید ، توزیع و توسعه ارکان اصلی در این جهت هستند در مرحله بعدی نوع محصول جهت صادرات هست که امری بسیار مهم و نیاز به تجربه چندین ساله دارد، به جرأت می‌توان گفت در ایران بعد از صادرات نفت یکی از مهم­ترین قسمت­های صادرات غیر نفتی، به صادرات محصولات کشاورزی اختصاص دارد. این اتفاق مهم به دلیل وجود سرزمینی چهار فصل است که هدیه خداوند به سرزمین‌مان ایران است، همچنین تجربه چندین ساله ایرانیان در کشاورزی و زراعت می­باشد که در طی این سال‌ها پیشرفته ترین امکانات و روش ها را به کار گرفته اند تا محصولاتی بهتر از دیروز را عرضه کنند.

در مراسم بیست و هشتمین سالگرد روز ملی صادرات شرکت بهینه سازان رژان با مدیریت امید ملکی سعیدآبادی توانست برای دومین سال متوالی به عنوان برگزیده ملی روز ملی صادرات منتخب و از طریق وزیر محترم وزارت صمت جناب آقای مهندس اتابک مورد تقدیر قرار گیرد .

 

حاصل عملکرد شرکت بهینه سازان رژان در مدت بیش از دو دهه فعالیت بی وقفه خود علاوه بر دستیابی به تعداد 24 کشور اعم از لیبی،روسیه،عراق،ترکمنستان،ازبکستان،ترکیه،پاکستان،یونان،افغانستان،امارات،الجزایر،کوییت،عمان،مراکش،اکراین به عنوان مقاصد صادراتی عمده،شناساندن برند <manhso>به عنوان برندی با کیفیت در محصولات کشاورزی ایرانی است.

 

این شرکت با بهره گیری از یک وب  سایت به ده زبان دنیا که در آن نحوه صادرات محصولات به ریز آورده شده توانسته اطلاعات دقیقی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار داده و از این طریق دسترسی بدون واسطه مشتریان را به استاندارد های صادرات محصولات خود فراهم آورده است .

 

این شرکت با قرارداد های هوشمندانه توانسته است تبادلات مالی را در فروش محصولات خود خارج از مرز های ملی تسهیل نموده و از این طریق به رشد صادرات خود و کشور یاری رساند.

 

در زمینه دسترسی به بازارهای جدید صادراتی علاوه بر دو کشور مصر و لیبی ، این شرکت موفق شده است با همکاری سازمان حفظ نباتات ج.ا.ا و سازمان استاندارد جمهوری بولیواری و ونزوئلا برای نخستین بار با قبول گواهی قرنطینه ایران راه صادرات محصولات سیب،پرتقال،انگور را برای همه صادرات کنند گان ایرانی به کشور ونزوئلا هموار سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین