وصیت‌نامه شهید اردنی

مجری اردنی عملیات شهادت‌طلبانه الکرامه در وصیت‌نامه‌ای که پیش از اجرای این عملیات به نگارش درآورده، به انتقاد از حکام سازشکار و سکوت مردم در بسیاری از کشورهای عربی در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه پرداخته است.

وصیت‌نامه شهید اردنی
شهید ماهر ذیاب الجازی، راننده اردنی، در یک عملیات موفق توانست سه نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی را در گذرگاه الکرامه، واقع در مرز کرانه باختری و اردن، به هلاکت برساند. این اقدام او در پاسخ به جنایات مکرر صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه صورت گرفت. پیش از شهادتش، او وصیت‌نامه‌ای به خط خود نگاشته است که حائز اهمیت است.

در این وصیت نامه آمده است: پدر و مادر عزیزم، مرا ببخشید و از من راضی باشید، به یاری خداوند من شهید می‌شوم و خداوند را شاکر هستم. از شما می‌خواهم مرا یاد نکنید(برایم گریه و ضجه نزنید)، اما اقدامی(عملیات شهادت طلبانه) را که انجام دادم، یادآوری کنید تا جاودانه و انگیزه‌ای برای فرزندان امت عربی و به ویژه برای فرزندان اردن باشد تا موضعی در قبال اشغالگران صهیونیستی اتخاذ کنند که وحشیانه ترین جنایات را  علیه برادران و کودکان و زنان در غزه مرتکب می شوند.

این شهید اردنی وصیت تکان دهنده ای خطاب به شهروندان کشورهای مختلف عربی می کند و می گوید: برادران عرب من، اگر دین ندارید، غیرت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین