-

کابینه را از روی عملکردش نقد کنید

رئیس‌جمهوری در واکنش به انتقادات از فهرست وزرای پیشنهادی به مجلس، تصریح کرد: مردم عزیز سرمایه بزرگ دولت شمایید، توجه و حساسیت شما در انتخاب اعضای کابینه ارزشمند است؛ صبر کنید کابینه کار کند و آن ‌را از روی عملکردش نقد کنید.

کابینه را از روی عملکردش نقد کنید

مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«مردم عزیز سرمایه بزرگ دولت شمایید، توجه و حساسیت شما در انتخاب اعضای کابینه ارزشمند است. بی‌تفاوتی به رفتار سیاستمداران جای خود را به انتقاد داده است. این یعنی ما یک گام به جلو رفته‌ایم.

در مرحله انتخاب و بررسی کابینه از صاحب‌نظران متعددی مشورت گرفتیم و تلاش کردیم با رویکرد وفاق و همدلی، بهترین وضعیت ممکن را با ظرفیت‌های موجود رقم بزنیم.

صبر کنید کابینه کار کند و آن‌ را از روی عملکردش نقد کنید.»

پاسخ تنبیهی به متجاوز

رئیس‌جمهوری همچنین سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات بی‌سابقه و ضدبشری رژیم صهیونیستی و حمایت برخی کشورهای غربی از این رژیم را اقدامی مغایر با موازین بین‌المللی و مشوق تداوم جنایت و تهدید صلح و امنیت در منطقه و جهان دانست.

پزشکیان در مذاکره تلفنی «کر استارمر» با نخست‌وزیر انگلیس، سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات بی‌سابقه و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه و اعمال تروریستی این رژیم در منطقه و همچنین حمایت برخی کشورهای غربی از این رژیم را اقدامی مغایر با موازین بین‌المللی و غیرمسئولانه دانست که با تشویق رژیم صهیونیستی به تداوم جنایات خود، صلح و امنیت منطقه و جهان را به‌خطر انداخته است.

پزشکیان با بیان اینکه «از نظر جمهوری اسلامی ایران جنگ در هیچ نقطه‌ای از جهان به‌نفع هیچ کشوری نیست»، پاسخ تنبیهی به متجاوز را حق قانونی کشورها و راهکاری برای توقف جنایت و تجاوزگری دانست. وی همچنین با استقبال از ارتقای سطح روابط 2 کشور و نیز آغاز مذاکرات هسته‌ای، عمل به همه تعهدات از سوی طرفین را شرط موفقیت این گفت‌وگوها دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین