عصبانیت دیده نشده از پانته آ بهرام برسر خبرنگاران حاشیه ساز شد+فیلم جنجالی

عصبانیت پانته آ بهرام و فریاد زدنش بر سر یک خبرنگار به خاطر تلفظ اشتباه نامش را در ادامه می بینید.

پانته آ بهرام بازیگر خوب کشورمان در 13 اسفندماه 1348 در تهران متولد شد .پانته آ بهرام در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد. پانته آ بهرام سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید. پانته آ بهرام از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

عصبانیت پانته آ بهرام و فریاد زدنش بر سر یک خبرنگار به خاطر تلفظ اشتباه نامش را در ادامه می بینید:

ال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید. او از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

پانته آ بهرام در سال 1379 و با سریال مسافر دیده شد و به شهرت رسید. مسافر نام یکی از مجموعه های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال 1379 در شبکهٔ تهران و از آن پس در شبکه های مختلف از جمله شبکه جام جم و کانال های ماهواره ای به نمایش درآمده است. نام این مجموعه در زمان تولید دست تطاول بود که در هنگام پخش از تلویزیون به مسافر تغییر نام یافت.

مسافر نقطه عطف بازی در تلویزیون پانته آ بهرام در تلویزیون کارش را با مجموعه هایی چون «وکیل»، «پلیس جوان»، «سکوت»، «چهره به چهره»، «بحران معنویت » و «مسافر» آغاز کرد اما نقطه عطف این حضور به سریال «مسافر» باز می گردد. نقش های او در سریال وکیل و پلیس جوان چندان محوری نبود و برای او شاید تنها جنبه همکاری مجدد با کارگردان سریال قبلی اش را داشت و در وکیل هم شاید بتوان گفت که جنبه شناخت بازی در قاب تصویر برای او مهم بود، اما مسافر به خاطر نقش، شیوه بازی آن دختر معتاد و لحن و گونه خاص ادای دیالوگ و نیز همبازی بودن با بازیگری مانند ابوالفضل پور عرب در آثار تلویزیونی او جایگاه متفاوت تری یافت.

بیوگرافی-پانته-آ-بهرام+(1)

بازی تحسین بر انگیز در چهار شنبه سوری پس از بازی در این سریال شرایط خوبی برای حضور او در سینما فراهم شد. اگرچه فیلم های نخست او تا فیلم چهارشنبه سوری چندان باب میل مخاطبانش نبود اما بازی تحسین برانگیز او در فیلم چهارشنبه سوری دوره جدیدی از بازی او را در سینما نوید داد.

دوره ای که در آن بازی های خوبی در فیلم هایی مانند اقلیما، پستچی سه بار در نمی زند، هیچ و بدرود بغداد را به همراه داشت. بازی پانته آ بهرام در چهارشنبه سوری به قدری دیدنی است که بیننده تا ساعت ها بعد از خارج شدن از سینما می تواند لحظه به لحظه بازی او را در ذهنش مرور کند و او را به خاطر این همه باهوشی در ارائه نقشش تحسین کند.

در پستچی سه بار در نمی زند نقش آفرینی و کلام آهنگین پانته آ بهرام از نقاط قوت فیلم به حساب می آمد. دیالوگ سهم بسزایی در ایفای نقش و انتقال حس به مخاطب دارد. در چنین شرایطی اگر دیالوگ برای مخاطب و بازیگر نامفهوم باشد تلاش بازیگر و گروه بی نتیجه خواهد ماند.

بازی پانته آ بهرام و رویا تیموریان در فیلم پستچی سه بار در نمیزند

پانته آ بهرام در فیلم «هیچ» باوجود اینکه برخی از دیالوگ هایش به خاطر لکنت زبان نامفهوم بود اما توانست حس نقش را به تمامی درک و آن را به مخاطب خود منتقل کند. به طوری که هم لحظات جذاب نقش برای مخاطب جلوه کرد و هم مخاطبانش در لحظات سخت و تلخ با او ابراز هم دردی می کردند. در مجموع حس مخاطب را نسبت به خود بر انگیخته بود. او در هیچ آنقدر خوب بود که می توان او را نمونه ای درست و دقیق از زنان این چنینی جامعه دانست.

منیژه شخصیت پیچیده ای خواهدبود بازی اخیر بهرام در سریال زیر هشت با وجود اینکه در آغاز او را دختر معمولی که مایل به داشتن یک زندگی ساده است می بینیم اما رمز و رموزی در دل این شخصیت دیده می شود که این مفهوم را به مخاطب منتقل می کند که این کوه آتش فشان خاموش تا انتها خاموش باقی نخواهد ماند و با جلو رفتن داستان شاهد اتفاق ها و تغییرات اساسی در نقش منیژه خواهیم بود.

unnamed (1)

به هرحال این را نباید فراموش کنیم که پانته آ بهرام تا به حال موفق شده چندین بار از جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما، سیمرغ بلورین و تندیس خانه سینما را به خانه ببرد و هم از جشنواره های جهانی صاحب افتخارات شود.

پانته آ بهرام به تازگی در سریال تعبیر وارونه یک رویا در نقش ژاله معید به ایفای نقش پرداخته است. تعبیر وارونه یک رویا یک سریال جاسوسی با موضوع انرژی هسته ای است که اواسط سال 93 کار تصویربرداری اش را آغاز کرد.

پانته آ بهرام و فرهاد قائمیان در سریال تعبیر وارونه یک رویا فریدون جیرانی

فیلم شناسی پانته آ بهرام سینمایی های پانته آ بهرام

1394گذرموقتافشین هاشمی

1393کوچه بی نامهاتف علیمردانی

1392طبقه حساسکمال تبریزی

1392تراژدیآزیتا موگویی

1392بیگانهبهرام توکلی

1391گسکیارش اسدی زاده

1391روز روشنحسین شهابی

1390میگرنمانلی شجاعی فرد

1390بی خود و بی جهتعبدالرضا کاهانی

1389من مادر هستمفریدون جیرانی

1389اسب حیوان نجیبی استعبدالرضا کاهانی

1388خواب های دنباله دارپوران درخشنده

1388طهران:روزهای آشناییداریوش مهرجویی

1388هیچعبدالرضا کاهانی

1387پستچی سه بار در نمی زندحسن فتحی

1385اقلیمامحمدمهدی عسگرپور

1385بچه های ابدیپوران درخشنده

1384چهارشنبه سوریاصغر فرهادی

1383سه راه حل برای یک مشکل

1381غوغا (فیلم)سعید سهیلی

1381بانوی منیدالله صمدی

1381توکیو بدون توقفسعید عالم زاده

1378عینک دودیمحمدحسین لطیفی

1375زشت و زیبااحمدرضا معتمدی

پانته آ بهرام در تئاتر

آتقی و شهر خیال (1369)

مجلس عاشقانه سلیمان و بلقیس (1369)

مرگ یزدگرد (1370)

شب بخیر مادر (75-1374)

زمستان 66 (1376)

رقص کاغذ پاره (1377)

پس تا فردا و دل سگ (1378)

یک دقیقه تا سکوت (1379)

افسون معبد سوخته (1380)

همان همیشگی - زمزمه مردگان - رازها و دروغها (1381)

خواب در فنجان خالی - شب هزار و یکم (1383)

نمایشنامه خوانی آدم های خیس (1383)

شکلک (مهر 1383)

با دهان بند سکوت (مهر 1383)

زمزمهٔ مردگان (آذر 1383)

هی مرد گنده گریه نکن! (دی 1383)

منطقهٔ اشغال شده (بهمن 1383 - در جشنوارهٔ تئاتر فجر)

نورا (تابستان1389 علیرضا کوشک جلالی)

افسون معبد سوخته (مهر و آبان 1395) کیومرث مرادی، تهران، ایرانشهر - سالن استاد سمندریان

یک دقیقه و سیزده ثانیه (مرداد 1396) شهرام گیل آبادی، تهران، ایرانشهر - سالن استاد سمندریان

پانته آ بهرام در تلویزیون

آئینه(سری سوم) (1366)

چهره به چهره

بحران معنویت

ایستگاه

مسافر (سیروس مقدم)

بحران معنویت

سکوت

پلیس جوان

وکیل

زیر هشت (سیروس مقدم1389)

خانواده حمزه علی خان

جستجوگران

تعبیر وارونه یک رؤیا (1394)

خنداننده شو 1397

پانته آ بهرام در نمایش خانگی

عاشقانه (منوچهر هادی)

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین