-

ضرورت خرید یو پی اس و باتری ups قبل از فصل تابستان امسال

نیاز به یو پی اس را می توان در فصل تابستان بیشتر احساس نمود چرا که در این فصل شاهد قطعی برق بیشتری می باشیم و همین موضوع می تواند موجب اذیت و آزار ما گردد.

ضرورت خرید یو پی اس و باتری ups قبل از فصل تابستان امسال

این دستگاه ها با قابلیت های بی نظیری که دارند به خوبی قادرند تا انرژی موردنیاز وسایل سرمایشی شما را تامین نموده و به این طریق شرایطی بسیار عالی را برایتان رقم بزنند تا در شرایط اضطراری با مشکلاتی همچون قطعی برق مواجه نگردید. درحال حاضر عموم افرادی که وسایل برقی بسیار مهمی دارند از محافظ ها برای عدم وارد شدن آسیب به این وسایل استفاده می کنند اما آیا این محافظ ها هنگام قطع شدن برق قادرند تا انرژی موردنیاز شما را تامین کنند ؟

قطعا خیر همین موضوع موجب می گردد تا نیاز به یو پی اس در فصول گرم تابستان بیش از فصل های دیگر حس گردد چرا که این دستگاه ها می توانند در صورت قطعی برق تا مدت زمان مشخصی جریان لازم را به وسایل برقی منزل شما برسانند. مدت زمانی که می توانید از یو پی اس برای تامین انرژی موردنیاز خود استفاده کنید به باتری دستگاه وابسته است به همین جهت است که تمام کارشناسان فروش دستگاه های یو پی اس تاکید دارند در انتخاب یک باتری ups دقت عمل بالایی را به کار گیرید.

ضرورت خرید یو پی اس خانگی

با شروع فصل تابستان استفاده از یو پی اس خانگی ضرورت می یابد چرا که وسایل سرمایشی منزل شما در صورت قطعی برق نیاز به انرژی ذخیره شده دارند و شما برای تامین این انرژی باید از این دستگاه ها کمک بگیرید. در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی ضرورت های استفاده از یو پی اس پرداخته و در این راستا نیز اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم. همان گونه می دانید به دلیل افزایش مصرف برق توسط مشترکین در اواسط خردادماه تا اواسط مردادماه به طور مکرر برق قطع خواهد شد و کم آب شدن سدها نیز می تواند چنین شرایطی را تشدید نماید.

باتری UPS

قطع شدن های مکرر برق موجب وارد شدن آسیب به تجهیزات و وسایل برقی شما می گردد و برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی بایستی مانع از قطعی برق خود شوید. در چنین شرایطی دستگاه یو پی اس می تواند به شما کمک های شایانی نماید تا علاوه بر تامین انرژی موردنیاز وسایل برقی خود مانع از خرابی آن ها نیز شوید. همین دلایل می توانند شما را ملزم سازند تا در فصل تابستان و با شروع گرما اقدام به خرید دستگاه های یو پی اس نمایید. توجه داشته باشید در فصل تابستان به دلیل افزایش تقاضا قیمت این دستگاه ها نیز افزایش خواهد یافت بنابراین اگر شما نیز جزء افرادی هستید که می خواهید یو پی اس موردنیاز خود را با قیمت متعارفی تهیه نمایید ما به شما خرید این دستگاه ها را قبل از شروع فصل تابستان پیشنهاد می نماییم.

یو پی اس تجهیز الکتریکی برای تمام فصول

علاوه بر فصل تابستان شما می توانید در فصل های دیگر نیز از یو پی اس استفاده نمایید چرا که این دستگاه ها علاوه بر تامین انرژی موردنیاز تجهیزات برقی شما قادرند تا از سیستم های الکتریکی موجود محافظت نموده و مانع از خرابی آن ها در برابر نوسانات برقی گردند. در حال حاضر به طور گسترده ای از یو پی اس درصنایع مختلف استفاده می گردد اما توجه داشته باشید بهره مندی از این دستگاه برای تجهیزاتی همچون دوربین ، درب های برقی و آسانسور نیز الزامی بوده و نباید نادیده گرفته شود.

ضرورت دقت در خرید باتری ups

باتری ها یکی از مهم ترین ارکان دستگاه های یو پی اس می باشند چرا که این باتری ها هستند که انرژی موردنیاز شما را از طریق دستگاه های ups تامین می کنند. این روزها فروشگاه های مختلفی را می توان مشاهده نمود که باتری های تولیدی توسط برندهای گوناگونی را به فروش می رسانند. هرکدام از این برندها ویژگی های خاصی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند تا در نهایت بتوانید انرژی موردنیاز خود را تامین سازید.

تعدد بالای این برندها ممکن است شما را نیز با این پرسش که کدام برند بهتر است مواجه سازد. خرید باتری یو پی اس از برندهای باکیفیت و فروشگاه های معتبر موجب می گردد تا شما صاحب باتری هایی با طول عمر بالا و کیفیتی بسیار عالی شده و در طولانی مدت بتوانید از این باتری ها استفاده های گسترده ای نمایید.

معرفی بهترین باتری های ups بازار ایران

با توجه به مطالبی که بیان شد قصد داریم تا به معرفی برندهای معتبر تولید کننده باتری های یو پی اس در بازار ایران بپردازیم تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. از معتبرترین برندهای حال حاضر می توان به برندهای زیر اشاره نمود.

  • باتری یو پی اس یوفو

باتری یو پی اس یوفو از جمله باتری های باکیفیت موجود در بازار می باشد که توسط برند یوفو تولید و عرضه می گردد. این روزها با توجه به محبوبیت این باتری ها می توان به طور گسترده ای نمونه های مختلف آن ها را در بازار داخلی مشاهده نمود. برند یوفو در راستای ارائه خدماتی جامع و کامل گارانتی های سلامتی را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است که به واسطه این گارانتی ها کیفیت باتری های خود را تضمین می نماید.

باتری یوفو

  • باتری یو پی اس لانگ

در سال 1990 بود که برند کونگ لانگ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و محصولات خود را نیز با نام باتری یو پی اس لانگ به بازار عرضه کرد. تمام محصولات این برند براساس استانداردهای روز دنیا تولید شده و از سطح کیفیتی قابل توجه ای برخوردار می باشند.

  • باتری یو پی اس هیتاکو

سرمایه گذاری زیاد و ارائه قیمت های رقابتی موجب شد تا برند باتری یو پی اس هیتاکو بتواند در بازارهای سراسر جهان به جایگاه ویژه ای دست یابد. باتری یو پی اس هیتاکو را هم اکنون می توان به صورت نیکل کادمیوم و سیلد اسیدی تهیه نموده و از کیفیت بسیار بالای آن نهایت لذت را برد.

معرفی مرکز خرید معتبر جهت خرید یو پی اس و باتری ups

شرکت مهندسی و بازرگانی هانی کامیاب فرنیا تجارت با نام و برند تجاری هانیکا یکی از معتبر ترین مراکز فروش انواع برند های باتری یو پی اس می باشد. کلیه خدمات اعم از، ارسال رایگان محصولات ، ارائه مشاوره‌های رایگان جهت انجام خریدی هوشمندانه‌تر، عرضه محصولات اصل همراه با گارانتی‌های معتبر ، تنوع بالای محصولات را به هموطنان عزیز عرضه می نماید. این شرکت معتبر مهندسی و بازرگانی، تمامی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نمایند. ضمناً امکان صدور و ارائه فاکتور رسمی در صورت تمایل خریداران وجود دارد.

شماره واحد فروش

۰۲۱-۲۸۴۲۲۷۹۵

۰۹۲۱۰۳۲۹۸۹۱

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*