-

معرفی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

مجتبی نوریان: آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی در سالن اجتماعات این شرکت در مشهد برگزار شد. در این مراسم که معاونان و مدیران ستادی و جمعی از مدیران‌عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان حضور داشتند، محمدابراهیم کیانفر به‌عنوان سرپرست جدید این مجموعه معرفی شد.

به‌گزارش صمت، روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حکم کیانفر آورده است: نظر به شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط شرکت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی کشور ایران اسلامی و در راستای سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهوری محترم و دولت مردمی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آن استان گام‌های موثری بردارید.
محمدابراهیم کیانفر با ۲۷ سال سابقه، مسئولیت‌هایی چون مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، معاونت توسعه مدیریت و منابع و نیز عضویت در هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی را در کارنامه فعالیت خود دارد.
به‌گزارش، پیش از این، علی بهرامی‌زاده، مسئولیت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی را برعهده داشت که از خدمات او تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*