-

تاکید استاندار یزد بر حرکت مبتکرانه شهرداری‌ها

استاندار یزد در نشست مشترک با شهرداران استان‌ با اشاره به لزوم ایجاد تحول در مدیریت امور توسط شهرداران، گفت: شهرداران باید با حرکت جهادی، مبتکرانه، نوآورانه، پیگیرانه و انقلابی اتفاقات بزرگی را در سطح شهرها رقم زنند و ادامه‌دهنده وضع موجود نباشند.

به گزارش صمت از اداره کل روابط‌عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی شاخص ارزیابی تحول را رضایتمندی مردم عنوان ‌و اظهار کرد: در مسیر تحول هیچ مانعی، مانع نیست و تمام موانع با اراده، تلاش و امید از مسیر برداشته شده و مسائل و مشکلات رفع می‌شود و پروژه‌ها به سرانجام می‌رسد.

استاندار یزد با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت پاک و فسادستیز است، خاطرنشان کرد: شهرداران باید به صورت مستمر فضای تحت مدیریت خود را رصد و با بهره‌گیری از افراد ولایتمدار، مومن به انقلاب و آرمان‌های انقلاب در مجموعه خود، اجازه ورود ذره‌ای فساد به شهرداری‌ها ندهند و در صورت مشاهده مصادیقی از آن، بدون اغماض برخورد کنند.

‌فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم چابک و چالاک‌سازی مجموعه شهرداری‌ها و دستگاه‌ها، بر اهتمام ویژه به این مهم تاکید کرد. وی همچنین لازمه فعالیت و مدیریت خوب شهرداران را تبادل تجربیات و مشاهده فعالیت‌های معماری، عمرانی و شهرسازی دانست و تصریح کرد: در این راستا باید علاوه‌بر شناسایی مجرب‌ترین شهرداران کشور و استفاده ازتجربیات آنها در قالب جلسه‌ای با حضور شهرداران استان، فرصتی برای بازدید آنها از پروژه‌های موفق و شهرداری‌های موفق کشور فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*