رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور: روابط عمومی پل ارتباطی مردم و مالیات است
دکتر سبحانیان ، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مالیات است، گفت: از ابتدای فعالیتم در سازمان امور مالیاتی کشور موضوع روابط عمومی بسیار برای من حائز اهمیت بوده است.

سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، اظهار داشت: از ابتدای فعالیتم در سازمان امور مالیاتی کشور موضوع روابط عمومی بسیار برای من حائز اهمیت بوده است، طی دو سال اخیر شاهد بازخوردهای مثبت از سوی دستگاههای حاکمیت درخصوص اقدامها و فعالیتهای این حوزه سازمانی هستم.
وی افزود: دغدغههایی که همکاران در حوزه ارتقای شغلی و رفاهی مطرح کردند جز یکی از اولویتهای مهم بنده است و بارها به معاونان مربوطه به ویژه معاون توسعه مدیریت و منابع تأکید کردهام که به این مسائل توجه کنند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: ارتقای چارت سازمانی و درآمد همکاران در حوزه داخل سازمان امور مالیاتی میتواند موجب ارتقای بهرهوری شود و سازمان را به سمت اهدافش هدایت کند. وی تصریح کرد: اگر اهمیت روابط عمومی در ادارات کل به درستی در نظر گرفته نمیشود قطعاً باید مدیر کل مربوط معرفی شود تا با آنها جلسه بگذاریم.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: از همکاران روابط عمومی میخواهم در حوزه تبصره ۱۰۰ تبیین لازم را انجام دهند چرا که برخی میگویند تبصره ۱۰۰ مساوی است با فرار مالیاتی درصورتی که اینگونه نیست.
سبحانیان گفت: هیچ کجای دنیا نتوانستهاند فرار مالیاتی را صفر کنند. طی دوسال اخیر اقدامهای جدی در حوزه فرار مالیاتی صورت گرفته است اما با وضع مطلوب بسیار فاصله داریم. ما تلاش کردیم سیاستگذاریهای سازمان مالیاتی متمرکز باشد تا بتوانیم سیاستها را بهمنظور اجرا به ادارات کل ابلاغ کنیم. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا چارت سازمانی بخش روابط عمومی ارتقا یابد. در موضوع پاداشها و اضافه کارها نیز دقت نظر لازم را خواهیم داشت.