-

سرما وارد استان سمنان شد

سمنان- حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان از ورود توده هوای سرد به استان خبر داد و گفت: باغداران مخاطب اصلی هشدار نارنجی هواشناسی که امروز صادر شده، هستند.

سرما وارد استان سمنان شد

محمد حمیدی از ورود توده هوای سر به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی هوا از امروز تا پایان هوا تا ۱۳ درجه سردتر خواهد شد در نتیجه باید مدیریت شرایط از سوی کشاورزان و دامداران صورت گیرد.

وی از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان سمنان خبر داد و افزود: باغداران به ویژه مخاطب اصلی هشدار هواشناسی محسوب می شوند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه باغدارانی که در محدوده سردسیر قرار دارند می بایست مسائل مراقبتی را از باغ هایشان در دستور کار قرار دهند، گفت: در مناطق سردسیر و ارتفاعات استان بارش ها طبق اعلام هواشناسی به صورت برف خواهد بود.

حمیدی با بیان اینکه صنایع، واحد های تولیدی، دامداری ها و مرغداری ها نیز باید نسبت به ثبت سوخت دوم در سامانه اقدام کنند، ابراز کرد: اگر کسی نیازمند سوخت مرحله دوم است در سامانه صدف حتما می بایست وارد شده و ثبت نام کنند وگرنه سوختی به آنها داده نمی شود.

خودداری از سمپاشی و محلول‌پاشی در مزارع و باغ‌ها پیش از بارندگی‌ها، پرهیز از چرای دام‌ها در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌های فصلی از مهترین توصیه های سازمان هواشناسی برای کشاورزان و دامداران استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین