-
به گزارش صمت؛

جوانگرایی و اصلاح تشکیلات وزارت جهادکشاورزی در دستور کار است

وزارت جهادکشاورزی جوانگرایی و اصلاح چارت و تشکیلات خود را با هدف چابک سازی و ارتقای کارآمدی منابع انسانی در دستور کار قرار داده است.

جوانگرایی و اصلاح تشکیلات وزارت جهادکشاورزی در دستور کار  است

به گزارش صمت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه با بیان این مطلب افزود: 3200 نفر از کارکنان در زیرمجموعه های این وزارتخانه دوره خدمت خود را به پایان رسانده اند و مقرر شده پس از ابلاغ بازنشستگی ، در زمانی کوتاه پاداش سنوات خدمت  آنان پرداخت شود.

وی اظهارداشت: اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت پاداش سنوات خدمت بازنشستگان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شده است.

علایی مقدم با تاکید بر این که تا  سی ام مهر ماه برگه های ابلاغ بازنشستگی 3200 نفر از کارکنان صادر می شود، گفت: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور در نامه ای به وزارت جهادکشاورزی خواسته اند، کارکنانی که مدت خدمت شان تمام شده است بازنشست شوند و ما نیز متعهد در انجام این کار شده ایم.

وی اظهارداشت: براساس قانون، کارکنان در مقطع تحصیلاتی لیسانس با 30 سال و بالای لیسانس با 35 سال سابقه خدمت در هر پستی که هستند، بازنشست خواهند شد.

علایی مقدم با بیان این که چارت و تشکیلات وزارت جهادکشاورزی از سال 1393 به روز و اصلاح نشده است، گفت: این در حالی است که سایر وزارتخانه ها هر سال چارت خود را ویرایش می کنند.

وی تعداد کل کارکنان وزارت جهادکشاورزی در سطح کشور را 64 هزار نفر عنوان و تصریح کرد: از این تعداد 27 هزار و 700 نفر در سازمان های جهادکشاورزی استان ها، 34 هزار نفر در سازمان ها و شرکت های وابسته  و 1850 نفر نیز در ستاد وزارتخانه مشغول فعالیت هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی گفت: ما کمبود نیرو نداریم، بلکه مدیریت منابع انسانی  باید درست انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین