-

ادای احترام رئیس صدا و سیما به شهید نصرالله

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که با همکاران خود در شبکه خبری المنار در ارتباط هستند تا تحولات لبنان و جریان مقاومت را پوشش دهند و با امکانات موجود، از آنها حمایت می‌کنند.

ادای احترام رئیس صدا و سیما به شهید نصرالله

«پیمان جبلی»، رئیس صدا و سیما، به منظور ادای احترام به سید شهدای مقاومت، در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حاضر شد و تسلیت خود را به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله ابراز کرد.

او سپس  در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  سید مقاومت اگرچه به شهادت رسید اما هیچ سرنوشتی مقدس‌تر از شهادت برای سید مقاومت نبود و این اوج قله افتخار برای سید عزیز ماست.

رئیس صداوسیما گفت: بدون تردید همانطور که تاریخ ۴۰ ساله‌ مقاومت نشان داده با از دست دادن هر رهبری، رهبری دیگر پرچم  مقاومت را دست گرفته است و نهضت ادامه پیدا کرده است.

جبلی همزمان با اعلام شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با انتشار تصویری قدیمی از خودش در کنار این شهید بزرگوار، نوشت: «سرانجام آن لحظه که همیشه از آن واهمه داشتیم فرارسید و سید عزیز ما آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست. امشب سید عباس و حاج قاسم و حاج رضوان و همه شهدا صف کشیده‌اند در برزخ نعیم الهی تا به سید حسن نصرالله قهرمان مقاومت خوشامد بگویند و در آغوشش بکشند. سید شجاع و دلاور، خدا قوت. سلام ما را به شهیدان برسان.»

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین