-
به گزارش صمت؛

سیگنال مثبت سفر وزیر صمت به سیستان و بلوچستان

سیگنال مثبت سفر وزیر صمت به سیستان و بلوچستان

 به گزارش صمت از روابط عمومی وزارت صنعت،‌معدن و تجارت؛  نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان بلوچستان با موقعیت استراتژیک، یکی از غنی‌ترین استانها در حوزه معدنی است و مزیت نسبی در تولید دارد.

 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان بلوچستان با موقعیت استراتژیک، یکی از غنی‌ترین استانها در حوزه معدنی است و مزیت نسبی در تولید دارد.

مصطفی پور دهقان سفر وزیر صمت به سیستان و بلوچستان و بازدید از بخش‌های مختلف این استان را نقطه مثبت و دلگرم کننده ای دانست که نشان از توجه ویژه وزارت صمت به این منطقه دارد.

وی افزود: این سفر برداشت و سیگنالی از وزارت صمت صادر می‌کند که رویکرد این وزارتخانه استفاده بهینه از نقاط بکر در حوزه معدنی و صنعتی کشور با نگاه به صادرات و تجارت است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به سیستان و بلوچستان نظر مثبتی دارند و حضور وزیر صمت در این سفر و تعریف پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: باید برای توسعه سیستان و بلوچستان طرح های عظیم تعریف شود. برای پیشبرد اهداف، جذب سرمایه گذار خارجی و همچنین تعریف پروژه های خاص باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین باید نیروی ویژه برای پیگیری موضوعات مربوط به اجرایی شدن این پروژه ها در نظر گرفته شود. حمایت بانک مرکزی برای تامین مالی و کمک به بخش های مختلف تاثیرگذار در این حوزه نیز باید مورد توجه قرار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین