-

آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد

آیین تودیع ریاست سابق و معارفه سرپرست جدید روابط‌عمومی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ارشد و مجریان فازهای شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد.در این مراسم مهدی میرآخوری به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی معرفی و از زحمات و خدمات محمدحامد تقوی در زمان مسئولیت قدردانی شد.

آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد

آیین تودیع ریاست سابق و معارفه سرپرست جدید روابط‌عمومی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ارشد و مجریان فازهای شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد . در این مراسم مهدی میرآخوری به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی معرفی و از زحمات و خدمات محمدحامد تقوی در زمان مسئولیت قدردانی شد .

به گزارش روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، در ابتدای این مراسم محمدحسین متجلی، مدیرعامل ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، فرارسیدن سال نو را پیشاپیش تبریک گفت و ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس سابق روابط‌عمومی تأکید کرد: افتتاحیه فازهای 14، 11 و خط لوله انتقال گاز فاز 16 پارس جنوبی با همت و تلاش ایشان انجام شد

وی با بیان اینکه علی‌رغم حواشی ایجادشده فعالیت‌های گسترده‌ای در این مدت رقم خورد و خاطرنشان کرد: صبر و توکل موجب شد تا ایشان از این آزمون سربلند بیرون آیند .

در ادامه این مراسم، معاون طرح‌های توسعه‌ای شرکت نفت و گاز پارس، ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان گفت: آقای تقوی، انسانی بااخلاق، خوشرو، بشاش و صبور بود که حجم گسترده‌ای از فعالیت‌های مربوط به افتتاح فازهای 14 و 11 را با حضور رئیس‌جمهوری محترم مدیریت کرد .

سیدمحی‌الدین جعفری ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در انعکاس اخبار و اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های پارس جنوبی، برای سرپرست جدید روابط‌عمومی نیز سربلندی و موفقیت در انجام رسالت و مأموریت‌های محوله را آرزو کرد .

سعادت مهدوی، مدیر تدارکات و امور کالا و محمدحسن خجسته‌فر، مدیر مهندسی ساختمان شرکت از دیگر حاضرین در این آیین بودند که از زحمات رئیس سابق روابط‌عمومی قدردانی و برای سرپرست جدید روابط‌عمومی آرزوی موفقیت کردند .

سلمان خزائی، معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس نیز در ارتباط زنده تصویری ضمن قدردانی از تلاش‌های محمدحامد تقوی در زمان تصدی روابط‌عمومی، به رسالت خطیر روابط‌عمومی‌ اشاره کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ها به عنوان حلقه ارتباطی شرکت با بیرون سازمان و تک‌تک اعضا و کارمندان و به مثابه آیینه و ویترین سازمان شناخته می‌شوند .

وی به دو چهره شاخص و سرشناس در حوزه روابط‌عمومی‌های صنعت نفت اشاره کرد و گفت: مرحوم ابوالقاسم حالت و دکتر حمید نطقی از چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی بودند که در حوزه روابط‌عمومی نفت فعالیت کردند و انتظار می‌رود دیگر مدیران روابط‌عمومی از این دو چهره شاخص الگوبرداری کنند .

خزائی ابراز امیدواری کرد سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت در مسیر بزرگانی که پرچم‌دار روابط‌عمومی بودند، گام بردارد و رسالت عظیمی که برعهده شرکت قرار دارد، به طور مطلوب و موثر اطلاع‌رسانی شود .

محمدحامد تقوی، رئیس سابق روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس نیز طی سخنانی از اعتماد مدیرعامل در این مسئولیت به ایشان قدردانی و از همکاری تمام مدیران در پیشبرد برنامه های این واحد تقدیر کرد .

وی ضمن قدردانی از تلاش تک‌تک همکاران واحد روابط‌عمومی در به ثمر نشستن فعالیت‌های مرتبط با افتتاح‌ها، از حسن انتخاب سرپرست جدید روابط‌عمومی که از همکاران بااخلاق و حرفه‌ای و باسابقه صنعت نفت هستند، تقدیر کرد. تقوی همچنین از حمایت‌های اخلاق‌مدارانه مدیرعامل در طول تصدی روابط‌عمومی تشکر کرد .

در ادامه این آیین، مهدی میرآخوری سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، شرکت نفت و گاز پارس را به عنوان بزرگترین شرکت دریایی زیرمجموعه وزارت نفت برشمرد که رسالت ویژه‌ای در تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور دارد .

میرآخوری با ابراز خرسندی از قبول مسئولیت جدید اظهار کرد: امیدوارم با کمک و یاری مدیران و تمامی ترکام سازمان بتوانیم اثرات خوبی در شرکت معظم نفت و گاز پارس بر جای بگذاریم و منعکس‌کننده فعالیت‌های جهادی در این بخش باشیم .

وی همچنین به نزدیک به دو دهه فعالیت و سوابق خود در امور بین‌الملل شرکت ملی نفت، روابط عمومی شرکت نفت، و ریاست روابط عمومی شرکت های ملی صادرات گاز ایران، شرکت نفت خزر و پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای بهبود ارتباطات درون‌سازمانی و بیرون‌سازمانی انجام خواهیم داد تا به نحو مطلوب و موثر این حوزه در شرکت نفت و گاز پارس تقویت شود .

سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس همچنین از ارائه یک برنامه کوتاه‌مدت تا پایان فروردین‌ماه و یک برنامه بلندمدت تا پایان خردادماه سال آینده خبر داد و اظهار کرد: تلاش می‌شود تا همانطور که شایسته نام شرکت معظم نفت و گاز پارس است، شعار پارس جنوبی را که با تجلی اراده ملی عجین شده، به ذینفعان، جامعه هدف‌ و افکارعمومی معرفی و منعکس کنیم .

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات محمد حامد تقوی توسط محمد حسین متجلی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تقدیر شد .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*