چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 4094
تاریخ انتشار: 1400/08/03 12:08

کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی توسط ذوب‌آهن

ذوب‌آهن اصفهان موفق شد در نخستین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی نشان عالی و جایزه مروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب کند.

علیرضا امیری، مدیر روابط‌عمومی ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان نماینده شرکت این نشان و جایزه را دریافت کرد. به گزارش صمت از اصفهان، نخستین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور کارشناسان و فعالان حوزه روابط‌عمومی و مدیران برخی سازمان‌ها و صنایع کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

فلیپ بورمانس، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در پیامی به این جشنواره به اهمیت مسئولیت اجتماعی برای سازمان‌های پیشرو اشاره و ابراز امیدواری کرد برگزاری این جشنواره در نهادینه‌سازی مسئولیت اجتماعی به‌عنوان یکی از وظایف روابط‌عمومی، یاری‌رسان باشد.

پرفسور وی آن ویزر، رئیس سازمان بین‌المللی مسئولیت اجتماعی و رئیس انجمن بین‌المللی مسئولیت اجتماعی صنفی نیز در سخنرانی ویدئویی، پرداختن به مسئولیت اجتماعی را در یک برنامه بلندمدت برای سازمان‌ها ضروری دانست و گفت: روابط‌عمومی باید به سازمان کمک کند تا بتواند نقش خود را در مسئولیت اجتماعی در قالب هدفمند و سودمند ایفا کند. ذوب‌آهن اصفهان با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت کشور، پیشگام و پیشرو صنایع کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود. برخی از فعالیت‌های ذوب‌آهن در این حوزه مشتمل است بر مشارکت در توسعه صنایع کشور، آموزش نیروهای متخصص و ماهر برای تمام صنایع کشور، پشتیبانی فنی و اعزام نیرو در دوران حماسه‌سازی مردم ایران در دفاع مقدس، مشارکت در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی کشور از طریق باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت، تاسیس بیمارستان شهید مطهری و ارائه خدمات درمانی به جامعه (که در دوران شیوع بیماری کرونا نیز تداوم یافت)، کمک به توسعه عمرانی و زیرساخت‌های منطقه، تولید محصولات مورد نیاز جامعه و... .


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4ygjb4