دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 3788
تاریخ انتشار: 1400/07/27 13:50
مدیر بانک مهر ایران استان همدان خبر داد

رشد ۵۱ درصدی افتتاح حساب آنلاین

مرتضی بهاروند با اشاره به رشد چشمگیر استقبال مشتریان از خدمات الکترونیک بانک مهر ایران در استان همدان از پرداخت ۱۴ هزار مورد تسهیلات به صورت الکترونیک در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش صمت از همدان، مرتضی بهاروند، مدیر بانک مهر ایران استان همدان با تاکید بر اهمیت تسهیلات قرض‌الحسنه، گفت: این بانک همواره در تلاش است با درنظر گرفتن شرایط مشتریان خدمات متنوع و باکیفیتی ارائه کند. از این رو، با شیوع ویروس کرونا و همچنین همگام با توسعه جهانی در زمینه ارتباطات و خدمات آنلاین این بانک تلاش خود را در این راستا به کار گرفت که در نتیجه آن در ۶ ماه نخست امسال رشد چشمگیری در پرداخت تسهیلات آنلاین، استفاده از همراه بانک و اینترنت بانک حاصل شد.

بهاروند افزود: در مجموع در نیمه نخست امسال نزدیک ۲۰هزار مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ نزدیک به ۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شد که در این میان بیش از ۱۴ هزار فقره به صورت آنلاین پرداخت شد. شیوه پرداخت تسهیلات به صورت آنلاین در مقایسه با پایان سال گذشته، ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به رشد ۵۱ درصدی افتتاح حساب آنلاین در نیمه نخست سال، گفت: در بازه زمانی یادشده حدود ۲۶ هزار حساب به صورت آنلاین افتتاح شده است. اینترنت بانک مهر ایران نیز با فعال‌سازی برای ۳۶ هزار و ۴۷۰ مورد، ۶۵ درصد رشد داشته است.

بهاروند خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی خوشبختانه با ۲۷درصد رشد نسبت به سال گذشته ۷۷۵۱ دستگاه پوز به مشتریان تحویل شد. همچنین ۲۴۲ هزار کارت عابربانک برای مشتریان صادر شد. مدیر بانک مهر ایران استان همدان با بیان اینکه منابع این بانک در کشور در پایان شهریور ۱۴۰۰ به بیش از ۶۲۳هزار میلیارد ریال رسیده و نسبت به پایان سال گذشته ۲۶ درصد رشد را تجربه کرده است، گفت: در استان همدان نیز منابع رشد مطلوبی داشته و با ۱۶ هزار میلیارد منابع، ۳۸ درصد رشد داشته که نشان می‌دهد این رشد در استان همدان، بیش از میانگین کشوری است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4pynl4