-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

چراغ مگنتی یا مولتی ترک چیست؟

گسترش تکنولوژی و استفاده از فناوری های جدید امروزه به طرز چشمگیری در تغییر تولیدات داخلی موثر بوده و موجب شده تا گجت ها و محصولات متنوع و کاربردی تر نسبت به گذشته توسط تولیدکنندگان ارائه شود. چراغ مگنتی یا مولتی ترک نیز از جمله محصولات داخلی است که در همین راستا و بیشتر به منظور افزایش رفاه افراد در استفاده از سیستم های روشنایی طراحی شده است.

چراغ مگنتی یا مولتی ترک چیست؟

چراغ مگنتی یا مولتی ترک چیست؟

گسترش تکنولوژی و استفاده از فناوری های جدید امروزه به طرز چشمگیری در تغییر تولیدات داخلی موثر بوده و موجب شده تا گجت ها و محصولات متنوع و کاربردی تر نسبت به گذشته توسط تولیدکنندگان ارائه شود. چراغ مگنتی یا مولتی ترک نیز از جمله محصولات داخلی است که در همین راستا و بیشتر به منظور افزایش رفاه افراد در استفاده از سیستم های روشنایی طراحی شده است.

چراغ های مگنتی که امروزه با عناوین دیگری همچون مولتی ترک، چراغ آهنربایی، چراغ های ریلی آهنربایی و چراغ های توکار و روکار آهنربایی معرفی می شوند، معمولا در بازار از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و اغلب در دیزاین های داخلی ساختمان کاربرد دارند. از این تکنولوژی جدید می توان در فضاهای داخلی و خارجی به راحتی استفاده کرد؛ اما به طور کل باید گفت این چراغ ها به آسانی نصب شده و به راحتی قابل جا به جایی هستند، از این رو محدودیتی در کاربرد آن ها وجود ندارد و شما می توانید در هر مکان و شرایط زمانی از این ابزار در سیستم های روشنایی استفاده کنید.

چراغ مگنتی یا مولتی ترک تکنولوژی جدیدی است و به تازگی در تولید انبوه به بازار ارائه می شود، از این رو کمتر شرکتی به فروش آن می پردازد و چه بسا اینکه تکنولوژی های جدید و کارآمد در ابتدای فروش خود به قیمت های فوق العاده عجیبی نیز به بازار عرضه می شوند؛ اما اگر در این زمینه به تولیدکنندگان اصلی مراجعه کنید، قطعا می توانید با تضمین کیفیت، محصولی مقرون به صرفه نیز داشته باشید که در این خصوص باید بگوییم چراغ های مگنتی توسط شرکت های بسیار محدودی تولید می شوند و گروه روشنایی آرند افتخار دارد حتی تا 10 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات خود را تضمین کند.

چراغ مگنتی چیست؟

چراغ مسیر چراغی است که روی یک مسیر مشابه نصب می شود که می تواند به طور دلخواه زاویه روشنایی را تنظیم کند و معمولاً به عنوان نورافکن در مکان هایی که نیاز به روشنایی هایلایت دارد استفاده می شود. اتصال کشویی بین جعبه برق و ریل برای تنظیم موقعیت مناسب است، در حالی که بدنه لامپ به صورت محوری به جعبه برق برای تنظیم زاویه نور متصل است، اما اتصال کشویی بین جعبه برق و ریل بسیار پیچیده در نظر گرفته می شود، به سختی انجام می شود. جداسازی آن برای تعمیر و نگهداری و هزینه بر است، بنابراین ساختار اتصالمگنتیطراحی شده است، یعنی یک آهنربا در جعبه برق نصب می شود، و ریل مربوطه با یک صفحه آهنی برای جذب آهنربا نصب می شود.

ویژگی های کلی چراغ های مگنتی

چراغ مگنتی مسیر همانطور که از نام آن پیداست، اجزای روشنایی را به وسیله مکش مگنتی به مسیر متصل می کند که نصب و جداسازی قطعات روشنایی را در شرایط اتصال مطمئن برق راحت تر و انعطاف پذیرتر می کند و تعمیر و نگهداری و تعمیر روزانه را تسهیل می کند. .

با فن آوری مکش مغناطیسی، اجزای لامپ را می توان به مسیر متصل کرد. جدا کردن و نصب لامپ آسان است و با یک جاگذاری ساده می توان آن را ثابت کرد. در عین حال، از آنجایی که مسیر با ولتاژ پایین تغذیه می شود، می توان درایور را از بدنه لامپ جدا کرد، بنابراین کل مسیر و لامپ را می توان بسیار کوچک و ظریف ساخت، بسیار مناسب برای استفاده خانگی.

انواع چراغ های مگنتی

چراغ های مگنتی یک سیستم روشنایی هستند که می توانند آزادانه در ماژول ها مطابق با نیاز شما ترکیب شوند و به طور کلی در چهار نوع ماژول های نور سیلابی، ماژول های مشبک، ماژول های نورافکن و ماژول های نور خطی موجود هستند.

این بدان معنی است که مهم نیست که به عنوان یک نور برجسته برای برجسته کردن عناصر معماری، یا به عنوان یک نور کلی برای ارائه روشنایی اولیه، یا به عنوان یک نور محیطی برای تقویت احساسات یک فضا، همه در یک سیستم نورهای مگنتی برای دیدار در دسترس هستند.

ماژول نور Flood یک ماژول نورپردازی اساسی است که یک تجربه بصری گسترده مینیمالیستی را از نظر ظاهر ارائه می دهد و در ترکیب با ماژول Grille، نور برجسته را به مناطق روشن اضافه می کند.

مزایای چراغ های مسیر مغناطیسی

(1) نصب فوق العاده آسان. فقط باید مسیر را از قبل تنظیم کنید، سپس چراغ را مکش کنید، یا یک ثانیه انجام دهید!

(2) می تواند با لامپ های مختلف مجهز شود. چراغ‌های مگنتیمفهوم مدولار را اتخاذ می‌کنند، ماژول‌های نور زیادی را می‌توان استفاده کرد، از جمله چراغ‌های پایین، نورافکن، چراغ‌های مشبک، چراغ‌های سیل، چراغ‌های خطی، و غیره. فضاهای مختلف

(3) تعداد لامپ ها را می توان آزادانه افزایش یا کاهش داد. هیچ محدودیتی برای تعداد لامپ های روی مسیر وجود ندارد (از لحاظ تئوری، تعداد لامپ ها نباید از وات منبع تغذیه ترانسفورماتور تجاوز کند و منبع تغذیه عمومی ترانسفورماتور بالای 100 وات است). اگر نور به اندازه کافی روشن نیست، برای افزایش تعداد چراغ ها به مگنتیتکیه کنید. اگر نور خیلی روشن است، می توانید تعداد چراغ ها را کاهش دهید.

(4) رایگان برای حرکت، آزاد برای تنظیم زاویه. در مسیر مغناطیسی، منبع نور را می توان آزادانه جابجا کرد و می توان آن را با توجه به فضای مورد نیاز مرتب کرد. علاوه بر این، بسیاری از منابع نورمگنتیقابل تنظیم زاویه هستند که آزادی طراحی نور را افزایش می دهد.

(5) ایمنی ولتاژ پایین، بدون خطر دست زدن. چراغ‌های مگنتیموجود در بازار عموماً 24 ولت یا 48 ولت با ولتاژ پایین طراحی شده‌اند، حتی اگر مسیر همیشه برق‌دار باشد، خطر تماس مستقیم انسان یا نصب چراغ‌ها وجود ندارد.

(6) تعمیرات اساسی راحت. هنگامی که چراغ ها کار نمی کنند، می توانید آنها را مستقیماً برای تعمیر و نگهداری پایین بیاورید، که مانند سایر چراغ های سنتی دشوار نیست.

(7) هیچ سقفی نیز بدون لامپ اصلی نمی تواند کار کند. بسیاری از خانواده ها قبل از اینکه بخواهند تزئین کنند

بدون لامپ اصلی بالاخره تسلیم شوید چون سقف خیلی مشکل دارد. همه چیز از چراغ های مگنتیدر مسیر است، نیازی به سوراخ باز بیشتر، خطوط پنهان نیست. با استفاده از مسیر نصب شده روی سطح، می توانید بدون انجام سقف، طراحی بدون نور اصلی را نیز دریافت کنید.

خرید چراغ لاینر و چراغ مگنتی از الی نور

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی چراغ لاینر , چراغ های مگنتی میتوانید از تیم کارشناسان دوستانه الی نور مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*