جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 40961
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/29 08:57

بررسی قیمت پروفیل کیان پرشیا

بررسی قیمت قوطی و پروفیل کارخانه کیان پرشیا
بررسی قیمت پروفیل کیان پرشیا

پروفیل کیان پرشیا گیلان که کارخانه تولیدکننده این محصول ، انواع پروفیل های فولادی ضدزنگ را در اشکال مختلف و قیمت های مناسبی به بازار مصرفه عرضه می نماید. برای خرید انواع پروفیل ها در جنس ها و ابعاد مختلف به نمایندگی های معتبر سراسر کشور عرضه کنده پروفیل کیان پرشیا مراجعه نمایید. 
همچنین کارخانه کیان پرشیا گیلان توانایی تولید انواع محصولات با ابعاد سفارشی توسط مشتری را نیز دارد و تنها کافی است خریداران محترم این نوع محصول، سایز پروفیل موردنیاز خود را اعلام نمایند. 
به همین دلیل بهتر است که پیش از خرید پروفیل کیان پرشیا سایز پروفیل موردنیاز خود را بررسی کنید و چنانچه محصول مورد نیاز خود نیاز به تولید توسط کارخانه با ابعاد سفارشی است، بایستی که سفارش خود را زودتر ثبت کنید. مناسب بودن قیمت پروفیل کیان پرشیا گیلان در کنار کیفیت بالای تولید این نوع محصول، این نوع مقطع فولادی را به یک گزینه بسیار مناسب برای مهندسان و پیمانکاران جهت استفاده و اجرا در پروژه های خود، تبدیل کرده است.
کارخانه کیان پرشیا، در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران واقع شده است. این کارخانه امروزه به عنوان  فعال ترین شرکت ها در زمینه تولیدات انواع لوله و پروفیل فولادی شناخته شده است. 
شرکت کیان پرشیا علاوه بر تامین نیاز های داخلی کشورمان، به صادرات محصولات باکیفیت خود به کشور های همسایه از جمله عراق مشغول است. ورق هایی که در تولید انواع پروفیل های فولادی استفاده می شود، از جمله محصولات بسیار مرغوب انتخاب شده است و در تولید آن به کار گرفته شده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
به دلیل نوسانات قیمت محصولات فولادی، اطلاع لحظه‌ای از قیمت پروفیل کیان پرشیا برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم آگاهی از قیمت لحظه‌ای در هنگام خرید ممکن است ضررهای زیادی را به خریداران وارد کند. از این رو برای رفع این مشکل قیمت پروفیل کیان پرشیا تهران به صورت لحظه‌ای به مشتریان اعلام شده و در سایت به‌روزرسانی می‌شود. توصیه می‌شود پیش از خرید از ثبات قیمت پروفیل کیان پرشیا آگاه شوید و در صورت عدم به‌روزرسانی، قیمت نهایی را استعلام نمایید. شما می‌توانید برای اطمینان از قیمت پروفیل کیان پرشیا با شماره های آهن لند تماس گرفته و از کارشناسان راهنمایی بخواهید. 

قیمت میلگرد آجدار یکی از ضرورترین اطلاعاتی است که امروزه به آن در صنعت ساخت و ساز نیاز است. میلگرد آجدار یکی از مقاطع فولادی که کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان سازی دارد است. میلگرد به طور کلی دارای انواع متفاوت با کاربردهای گوناگونی است. همانطور که قبلا ذکر شده است میلگردها برای جبران ضعف مقاومت کششی بتن که در اثر نیروهای وارد شده درون بتن ایجاد می شود، استفاده می شوند و اصطلاحا بتن را مسلح می کنند و در نهایت بتن مسلح می تواند نیروهای کششی بالاتری را تحمل کند.
میلگرد برای آن که بتواند درون بتن، به خوبی با بتن چسبندگی داشته باشد و اصطلاحا با بتن درگیر شود باید بر روی سطح آن دارای برجستگی هایی باشد که این برجستگی ها را آج می نامند. آج میلگرد مانع از بیرون کشیده شدن آن از داخل بتن می شود.
در میلگرد آجدار، آجدار بودن میلگرد سبب افزایش چسبدگی آن درون بتن می شود.

مجموعه آهن لند : https://ahanlands.com با در نظر گرفتن این دغدغه مشتریان خود، جهت بررسی قیمت ها و امکان مشاهده قیمت ها به صورت لحظه ‌ای و بروز، جدول قیمت گذاری میلگرد را در برند و سایزهای متفاوت مانند قیمت روز میلگرد آجدار در بازار و میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان و یا قیمت روز میلگرد کوثر اهواز و دیگر برندها در سایزهای متفاوت را فراهم نموده است.

روند رشد قیمت میلگرد در مقایسه با طلا و دلار


قیمت میلگرد و دیگر مقاطع فولادی، در سال‌های اخیر با بالا و پایین‌های زیادی مواجه شده است. این روند در سال‌های اخیر بیشتر رو به صعودی بوده است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که در دو سال گذشته در این بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ سود زیادی را مشاهده کرده‌اند. در سال گذشته طلا و دلار نیز تغییرات قیمت زیادی را مشاهده کردند. تغییراتی که در این دو بازار رخ داد باعث شد تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاران سخت شود. به همین دلیل اطلاع از روند رشد قیمت میلگرد روز و آهن و دلار می‌تواند کمکی بزرگ در انتخاب درست بکند.
برخی بازار آهن آلات و برخی دیگر بازار ارز و طلا را بهترین راه سرمایه گذاری می دانند. به گفته منابع خبری اگر فعالان فعلی اقتصاد ایران را به دو دسته قدیم و جدید تقسیم کنیم با دو رویکرد متفاوت مواجه هستیم. تجربه ثابت می کند قشر بازاری و سنت گرا که صبورتر هستند، برخلاف نسل جدید، هنوز بازار پر ثبات ملک را بر بازارهای پر ریسک، ارز طلا و خودرو ترجیح می دهند و در کنار کار اصلی خود در این رشته هم مشغول به فعالیت هستند. نسل جدید که کم صبرتر هستند بازار های زود بازده مثل ارز و طلا و سکه و بورس را ترجیح می دهند و به دنبال گرفتن نوسان های شدید هستند.
در زمان بررسی رشد قیمت آهن باید در نظر داشته باشید که دلار و طلا روی قیمت آهن‌آلات از جمله قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن، قیمت ورق و … تاثیر می‌گذارد. به گونه‌ای که در زمان رشد قیمت ارز، احتمال کاهش قیمت آهن‌آلات نزدیک به صفر می‌رسد. از طرف دیگر درصد افزایش مقاطع فولادی با یکدیگر متفاوت هستند. پس شما باید تحقیقات خود را با در نظر گرفتن مقطعی که می‌خواهید در آن سرمایه‌گذاری کنید در نظر بگیرید.
تغییرات دلار بر قیمت نهایی انواع آهن آلات و همچنین طلا، تاثیر گذار است. رابطه بین ارز و قیمت مقاطع فولادی همان طور که گفته شد، یک رابطه یک طرفه است و معمولا بالا و پایین رفتن قیمت مقاطع فولادی به نرخ دلاری که تعیین می‌شود، بستگی خواهد داشت. در حالی که رابطه بین قیمت ارز و قیمت دلار یک ارتباط دو طرفه است و ممکن است در برخی موارد، طلا پیشرو باشد و در تبرخی از مواقع ارز.
سیاست های خارجی مرتبط  
سیاست های خارجی تأثیر مستقیمی بر قیمت روز آهن و مقاطع فولادی ندارد اما بر قیمت روز دلار به ‌شدت تأثیرگذار هستند. برای مثال، چالش‌ های مربوط به انرژی هسته ‌ای و مذاکرات برجام در دو دهه اخیر سبب شده است که در هر دولت، قیمت روز دلار با جهشی بدون ‌سابقه روبرو شود و از محدوده 1000 تومانی در اوایل دهه هشتاد، به مرز 37.000 هزار تومان در حال حاضر برسد.

عامل اصلی نوسانات نرخ ارز در سال 1401 چه بود؟


مهم‌ترین عوامل موثر بر بازار ارز در سال اخیر در دو بخش اقتصادی و غیر اقتصادی قابل بررسی است؛ در بخش اقتصادی وضعیت متغیرهای کلان اقتصادی (تورم، رشد اقتصادی، تجارت خارجی و غیره) همچنان در وضعیتی قرار دارند که بازار ارز را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهند.

همچنین در بخش غیراقتصادی نیز سطح بالای نا اطمینانی ناشی از تحولات اجتماعی ـ سیاسی داخلی و خارجی منجر به شوک‌ هایی به بازار ارز شده است. در کنار این عوامل تغییر رفتار بازیگران اصلی بازار ارز در بخش حواله (صادرکنندگان و واردکنندگان) در نتیجه تغییر سیاست‌ های ارزی توسط بانک مرکزی و تحولات جهانی (جنگ روسیه و اوکراین) و منطقه‌ای (تحرکات آمریکا برای تشدید فشارهای تحریمی) را باید مورد توجه قرار داد.


اگر دولت بخواهد کسری بودجه را با نوسانات ارزی پوشش دهد چه اتفاقاتی در کشور رخ می دهد?


به گزارش فارس، نوسانات ارزی باعث می شود که دولت مورد هجمه نمایندگان مجلس، رسانه‌ ها و به بیان کلی افکار عمومی قرار گیرد، جوی بسیار شدید که تبعات بسیاری برای دولت دارد و بازارهای دیگر کشور را نیز تحت ‌تأثیر قرار می‌دهد.
به بیانی اگر دولت تلاش کند بخشی از کسری بودجه را با نوسانات ارزی پوشش دهد با مشکلات بسیاری نظیر افزایش نرخ در بازارهای دیگر، خروج سرمایه از بازارهای مولد، احتمال اعتراضات کسبه و پیامد های بی‌شمار دیگر مواجه می‌شود و می‌توان گفت انجام چنین اقدامی از سوی دولت، غیرمنطقی و غیرقابل‌تصور است.
در دولت‌های گذشته نیز شاهد نوسان نرخ ارز بوده‌ایم و مطرح‌کردن شبهه تأمین کسری بودجه از افزایش و کاهش نرخ ارز به دلیل نکات گفته شده، بیشتر شبیه یک غرض‌ورزی سیاسی است، به‌طورکلی افزایش نرخ ارز در بازار آزاد به افزایش نرخ برخی از کالاها منجر می‌شود که این عامل بر روی نارضایتی مردم تأثیرگذار است و ازآنجا که تلاش دولت‌ ها به ‌خصوص در چهار‌ساله اول فعالیت افزایش رضایت مردم است؛ بنابراین مطرح‌کردن این شبهه از اساس اشتباه است.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mqkqb