سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
کد خبر: 108061
تاریخ انتشار: 1403/01/27 06:57

خرید مستقیم شکر و مشتقات چغندر قند از کارخانه

خرید مستقیم شکر و مشتقات چغندر قند از کارخانه

قند و شکر از جمله مهم ترین و اصلی ترین مواد غذایی مورد استفاده برای انسان محسوب می شود. با توجه به کاربرد ها و میزان بالای استفاده از این ماده غذایی، نیاز به کارخانجات تولید قند و شکر با کیفیت بالا در کشور ایران از جمله اساسی ترین نکات در صنایع غذایی محسوب می شود. شرکت بازرگانی و پخش قند خاورمیانه به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت کشت و صنعت قند خاورمیانه از جمله برترین شرکت ها در تولید و عرضه قند و شکر و سایر مشتقات چغندر قند در ایران محسوب می شود. این شرکت از جمله مهم ترین مجموعه ها تامین مواد غذایی و زنجیره آن در ایران می باشد.

معرفی شرکت کشت و صنعت خاورمیانه

گروه کشت و صنعت قند خاورمیانه که دارای شرکت های زیر مجموعه مختلفی از جمله بازرگانی قند خاورمیانه می باشد، با یک دهه فعالیت و کسب سه مقام اول پیاپی از سال 99 تا 1401 در زمینه جذب چغندر کشور، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قند و شکر و سایر مشتقات آن در ایران شناخته می شود. تامین و تولید کالا با بالاترین کیفیت ممکن برای مصرف کنندگان و خرید عمده شکر به صورت مستقیم توسط مصرف کننده از اهداف این شرکت از زمان شروع به کار تا به امروز بوده است.

این مجموعه تولیدی از جمله بزرگترین کارخانه تولید قند و شکر در ایران شناخته می شود که با ظرفیت حدود 5000 تن شکر از چغندر قند توانسته است بخش بزرگی از نیاز کشور به این ماده غذایی را برطرف نماید. علاوه بر این با توجه به سیاست های در نظر گرفته شده، ظرفیت تولید شکر کشت و صنعت قند خاورمیانه به 10000 تن در سال 1402 رسیده است. بنابراین با توجه به رشد حدود 70% و افزایش ظرفیت تولید اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم این کارخانه که در استان خوزستان بنا شده است، پتانسیل بسیار بالایی در تولید قند و شکر و سایر محصولات جانبی و مشتقات چغندر قند را دارا می باشد.

 

معرفی شرکت بازرگانی و پخش قند خاورمیانه

خرید عمده شکر بدون واسطه از جمله مهم ترین نکات در زنجیره تامین مواد غذایی محسوب می شود که اهمیت به این موضوع سبب حذف واسطه در خرید قند و شکر و سایر مشتقات آن می شود. بر همین اساس بازرگانی و پخش قند خاورمیانه به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت کشت و صنعت قند خاورمیانه، علاوه بر تولید مواد غذایی مشتقات آن با کیفیت بالا، سیاست کاری و حرفه ای خود را بر روی حذف واسطه ها و همچنین همکاری با تولید کنندگان داخلی و خارجی قرار داده است. حوزه فعالیت این شرکت فروش قند و شکر بسته بندی، بازاریابی و همچنین فروش محصولات جانبی کارخانه از جمله ملاس شکر، تفاله فشنگی و... می باشد.

علاوه بر موارد اشاره شده بازرگانی و پخش قند خاورمیانه واردات کلیه لوازم مورد نیاز کارخانه قند و الکل سازی این مجموعه را بر عهده دارد.

تولید تفاله چغندر و ملاس شکر برای خوراک دام

از دیگر اهدافی که این شرکت توانسته است به آن دست یابد، تولید مواد غذایی فرعی از چغندر قند با کمترین هدر رفت و ضایعات می باشد. ملاس شکر و تفاله چغندر دو نمونه از مشتقات و محصولات فرعی فرایند تولید قند و شکر از چغندر قند می باشد که به دلیل ارزش غذایی بالایی که در آن ها وجود دارد، در بازرگانی و پخش قند خاورمیانه به عنوان خوراک دام تولید و عرضه می شود.

این مواد باقی مانده یا ضایعاتی است که در حین فرایند تولید شکر در کارخانه به وجود می آیند که با توجه به ارزش غذایی بالای آن ها، در این کارخانه به صورت مجزا تولید و به فروش می رسد.

در واقع تفاله چغندر باقی مانده موادی است که در فرایند عصاره گیری چغندر به منظور تولید قند باقی می مانند. این محصول پس از جدا سازی وارد دستگاه خشک کن مخصوصی قرار خواهد گرفت و با ایجاد فرم به آن ها به وسیله دستگاه های قالب و سپس بسته بندی آن ها، آماده فروش و عرضه می شوند.

ملاس شکر هم که در هنگام فرایند تولید شکر و پس از انجام مراحل مختلف از شکر تولید شده جدا می شود، از جمله مواد با ارزش غذایی بالایی است که با توجه به دارا بودن میزان فیبر بالا، می توان از آن به عنوان یک مکمل غذایی برای دام استفاده کرد.

 

اهداف بازرگانی و پخش قند خاورمیانه

  • حذف واسطه در خرید عمده شکر، قند و سایر مشتقات چغندر قند به منظور قیمت گذاری منصفانه محصولات
  • شناسایی و همکاری با بزرگترین مصرف کنندگان صنایع غذایی در کشور و گسترش بازار
  • تولید محصولات با بالاترین کیفیت
  • ایجاد اشتغال زایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم
  • افزایش سهم در بازار خرده فروش کشور همانند بازار عمده
  • تامین و فروش محصولات در بازارهای خارجی

 

همکاری با بازرگانی و پخش قند خاورمیانه

در پایان اگر به دنبال خرید شکر عمده و بدون واسطه هستید یا کیفیت محصولات تولید شده از چغندر قند همچون نبات زعفرانی، ملاس شکر، تفاله فشنگی و... برای شما حائز اهمیت می باشد، می توانید به بازرگانی و پخش قند خاورمیانه در ارتباط باشید. علاوه بر این چنانچه برای تولید محصولات کارخانه خود نیازمند تامین کننده قابل اعتماد هستید و همچنین به دنبال عرضه محصولات خود با استفاده از ایجاد شبکه گستره مشتریان باشید، شرکت بازرگانی و پخش قند خاورمیانه آماده همکاری با شما خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mpdey