سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 7385
تاریخ انتشار: 1400/09/14 12:28

افزایش بی رویه قیمت اجاره ویلا در شمال کنترل شد!

در اینکه شمال یکی از زیباترین مناطق دیدنی ایران است شکی نیست. از ساحل دریای خزر بگیر تا جنگل های بکر و زیبایش که هر کسی را محو زیبایی خود می کند. همه ی این جذابیت ها در کنار هم باعث شده تا هر تعطیلی که در پیش باشد، شاهد سیل مسافرانی باشیم که راهی سفر به شمال هستند.

 با شروع مسافرت ها به شمال، نرخ اجاره ویلا در شمال هم به شدت افزایش پیدا می کند تا جایی که حتی قیمت اجاره یک شب ویلا در شمال تا 10 میلیون تومان هم می رسد! قیمتی که شاید در تهران هم قیمت اجاره ماهانه یک خانه باشد.

در چنین وضعیت اقتصادی که همه کمابیش با آن درگیر هستند سفر کردن؛ آن هم با چنین قیمت های نجومی غیرممکن است. اما مگر می شود کلا قید سفر کردن را زد و در خانه نشست؟ با وجود تمامی این حرف ها سفر کردن عضو جدا نشدنی از زندگی هاست و به جای حذف سفر رفتن از برنامه زندگی باید جلوی این افزایش بی رویه قیمت گرفته شود. اما چگونه؟

بررسی قیمت ها در بازار اجاره ویلا و هتل

اجاره سوئیت در کیش

معمولا اکثرا مسافرین در سفرهایشان اقامت در ویلا و سوئیت های دربستی را به رزرو هتل ترجیح می دهند. در اختیار داشتن فضایی بزرگ تر و امکانات بیشتر در مقابل پرداخت هزینه کمتر انتخاب منطقی تری به نظر می رسد. همین درخواست بالای مسافرین منجر به گران تر شدن رزرو خانه های دربستی شده است. اما همچنان انتخاب اکثر مسافران برای اقامت نه فقط در شمال بلکه در سراسر ایران همین خانه های دربستی می باشد.

حتی با وجود قیمت بالا باز هم اجاره سوئیت در کیش که تمامی امکانات رفاهی یک خانه را دارد در مقابل رزرو یک اتاق در هتل با کمترین امکانات گزینه مناسب تری به نظر می رسد. اما وجود تعداد بالای اقامتگاه های این چنینی در سراسر کشور بدون داشتن هیچ گونه نظارتی روی قیمت ها باعث شده بود تا بازار اجاره ویلا به بازاری آشفته تبدیل شود که روز به روز قیمت ها در آن رو به افزایش است. همین موضوع باعث شده بود تا جای خالی یک مرجع در این بازار احساس شود.

استارتاپی که به بازار ویلا و سوئیت سامان داد!

این روزها اینترنت و دنیای آنلاین پایش به همه جا باز شده تا انجام هر کاری به راحت ترین شکل ممکن پیش برود. گردشگری و سفر کردن هم دقیقا یکی از همان مواردی می باشد که با وجود اینترنت بخش بزرگی از مشکلاتش حل شده است. یکی از بهترین وبسایت های گردشگری در سطح کشور «لیدوماتریپ» می باشد. لیدوماتریپ وب سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه اجاره آنلاین اقامتگاه فعالیت می کند که نه تنها مشکل اجاره سوئیت تهران را بلکه مشکل پیدا کردن اقامتگاه در سراسر کشور را حل کرده است.

علاوه بر این لیدوماتریپ به سامانه ای مرجع تبدیل شده تا با نظارت بر میزان عرضه و تقاضا و قیمت های اجاره ویلا در همه شهرهای ایران؛ امکان اقامت در مکانی با قیمتی منطقی و مقرون به صرفه را ممکن سازد. لیدوماتریپ با حذف دلال ها از بازار اجاره ویلا تبدیل به پل ارتباطی شده که مسافران را به مالکان اقامتگاه ها می رساند که همین از بین رفتن دلالان و امکان رزرو اقامتگاه به صورت مستقیم از میزبان باعث شده تا حد چشمگیری هزینه اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران در لیدوماتریپ نسبت به هزینه رزرو هتل کاهش پیدا کند.

لیدوماتریپ چگونه کار می کند؟

اجاره ویلا و سوئیت در تهران

خیلی هایی که چندان آشنایی با دنیای اینترنت ندارند خیال می کنند که اجاره آنلاین اقامتگاه کاری سخت و پیچیده است. اما مطمئن باشید حتی کسانی که کمترین آشنایی را با اینترنت دارند هم می توانند به راحتی آب خوردن از لیدوماتریپ اقدام به اجاره ویلا در کردان یا اجاره سوئیت در تهران یا هر شهری دیگری کنند. لیدوماتریپ یکی از سامانه های جامع و بزرگ رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در ایران بوده که دارای 8 هزار اقامتگاه فعال در بیش از 500 شهر و روستای ایران است. با ظهور وبسایت هایی مثل لیدوماتریپ دیگر برای پیدا کردن محل اقامتگاه نیازی به ساعت ها جستجوی حضوری نیست. بلکه تنها با همین گوشی که در دست دارید می توانید به اقامتگاه های سراسر ایران دسترسی داشته باشید.

کافیست در گوگل کلمه لیدوماتریپ را جستجو کنید و یا از طریق نشانی اینترنتی https://lidomatrip.com وارد این سایت شوید. حالا با وارد کردن شهر مقصد می توانید به لیستی از اقامتگاه های موجود در آن شهر دسترسی داشته باشید. گزینه های متنوعی از انواع اقامتگاه ها با قیمت های متنفاوت دست مسافرین را در انتخاب باز گذاشته است.

 

در لیدوما می توانید تصاویر مربوط به هر یک از اقامتگاه ها را مشاهده کنید و بعد از بررسی قیمت، امکانات و نظرات مسافرین قبلی گزینه مورد نظر را به راحتی رزرو کنید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمای بیشتر می توانید با شماره تلفن 91070021-021 تماس گرفته و از کارشناسان پشتیبانی لیدوماتریپ راهنمایی بخواهید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4m7db4