شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 90610
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/05/02 08:54

درمان قطعی هموروئید را با شفا کلینیک تجربه کنید!

بیماری های نشیمنگاهی به خصوص بیماری های ناحیه مقعد بسیار دردناک و آزار دهنده هستند ، چرا که می توانند باعث شوند تا بیمار قادر به اجابت مزاج درست نیز نباشد و درد شدیدی را در این ناحیه تجربه کند.
درمان قطعی هموروئید را با شفا کلینیک تجربه کنید!

بیماری های نشیمنگاهی به خصوص بیماری های ناحیه مقعد بسیار دردناک و آزار دهنده هستند ، چرا که می توانند باعث شوند تا بیمار قادر به اجابت مزاج درست نیز نباشد و درد شدیدی را در این ناحیه تجربه کند. متاسفانه از انجایی که این نوع مشکلات در ناحیه خصوصی افراد می باشد اکثر بیماران از مراجعه به پزشک و انجام اقدامات درمانی به دلیل خجالت خودداری می کنند و همین موضوع باعث می شود تا بیماری شدت پیدا کرده و مشکلات بزرگ تری را به وجود آورد. بیماری مثل زگیلهای تناسلی ، کیست های مویی که خود می توانند موجب بروز سرطان نیز شوند ، نیاز درمان جدی و سریعی دارند. البته باید بگویم در کنار این دسته از افراد ، کسانی نیز هستند که با فکر بر این که این نوع بیماری ها درمان قطعی ندارند و مجددا بعد از گذشت مدتی مشکل باز می گردد یا خود می توانند با راهکار های خانگی آن ها را درمان کنند از مراجعه به پزشک خودداری می کنند. اما ما در اینجا هستیم تا به شما بگویم سخت در اشتباه هستید ، بیماری های نشیمنگاهی با مراجعه درست قابل درمان هستند و به طور قطع بهبود پیدا می کنند. از سوی دیگر می توانید با مراجعه به مرکزی مجهز از پزشکان خانم و آقا برای راحتی درمان کمک بگیرید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به شما ارائه دهیم.

 

درمان قطعی هموروئید را با شفا کلینیک تجربه کنید

 

روش های درمان بواسير

جالب است بدانید روش های متفاوتی برای درمان بیماری های بواسیر وجود دارد که از دیرباز تا کنون بسته به شرایط بیمار استفاده میشد. در ادامه به توضیح تک تک این روش ها که در مرکز تخصصی شفا کلینیک نیز قابل انجام هستند خواهیم پرداخت. به یاد داشته باشید شما می توانید با مراجعه به این مرکز همورویید خود را به طور کامل و قطعی درمان کنید.

درمان با لیزر

لیزر یکی از تکنیک های درمانی است که به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی به کمک بیماران آمده و قادر است به طور کامل ، فوری و بدون ایجاد هیچ گونه دردی این مشکلات را درمان کند. اشعه لیزر به بواسیر برخورد کرده و آن را از بین می برد ، بدون اینکه هیچگونه جای زخمی بر روی بدن بیمار برجای بپذارد. درمان با لیزر نیازی به بیهوشی بیمار ندارد و تنها با تزریق یک آرام بخش انجام می پذیرد. عمل هموروئید تنها در یک روز و حداکثر در عرض 30 دقیقه انجام شده و بیمار می تواند بعد از درمان به انجام امور روزمره خود بپردازد. پس از انجام عمل جراحی ، بیمار عوارض و مشکلات خاصی را تجربه نخواهد کرد. درمان هموروئید با لیزر قطعی بوده و امکان بازگشت نتایج وجود ندارد.

اسکلروتراپی

اسکلروتراپی یک روش درمانی است که طی انجام آن ماده اسکلروزان به بواسیر تزریق می گردد. این ماده می تواند موجب بسته شدن دیواره های رگ های بواسیر شده و آن ها را از بین ببردو میزان موفقیت بعد از درمان حدود 70 درصد می باشد. این تکنیک درمانی با یک بار انجام نتیجه ای مطلوب و ایده آل را نخواهد داشت و از همین رو نیاز است تا چندین بار انجام پذیرد تا توده ها کاملا از بین بروند. امکان برگشت پذیری در این تکنیک بسیار بالا است. این روش درمانی به دلیل نتیجه بخش نبودن در بسیاری از مراکز درمانی انجام نمی پذیرد و اکثر کلینیک های تخصصی برای درمان این بیماری از لیزر استفاده می کنند.

جراحی

عمل جراحی آخرین راه برای درمان مشکلات نشیمنگاهی به خصوص بواسير می باشد. در صورتی که درمان های خانگی و دارویی دیگر جوابگو نباشند و فرد با وجود انجام آن ها به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نکند یا بیماری همورئید بسیار شدید شده باشد حتما بایستی آن را با انجام عمل جراحی درمان کرد. روش سنتی با استفاده از تیغ جراحی انجام شده و بعد از درمان نیاز است تا بیمار برای مدت زمان کوتاهی در بیمارستان بستری شود. برای انجام آن به دلیل نیاز به ایجاد برش ، باید از بیهوشی استفاده شود ، به عبارتی دیگر فرد باید تحت بیهوشی عمومی قرار گیرد. میزان خونریزی و همچنین احتمال بروز عوارض جانبی در پی انجام این پروسه بسیار زیاد می باشد و نیاز به رعایت نکات مراقبتی بسیار زیادی دارد.  لازم به ذکر است بعد از انجام عمل جراحی به روش سنتی بیمار نیاز به یک هفته استراحت کامل دارد و فرد بعد از درمان برای خروج از بیمارستان نیاز به یک همراه دارد.

بستن نوار لاستیکی

یکی از رایج ترین درمان های قدیمی برای این بیماری ، بستن نوار لاستیکی در اطراف پایه بواسیر است. این نوار لاستیکی باعث می شود تا هموروئید جمع شده و بافت اطراف آن به صورت یک جای زخم بعد از سپری شدن فرایند بهبودی بر جای بماند. این تکنیک در قالب دو تا چهار پروسیجر در فواصل 8 هفته ای از هم تا زمان تکمیل فرایند انجام می شود. عوارض جانبی ناشی از این پروسه درمانی ، بسیار نادر بوده و شامل درد ملایم ، خونریزی و عفونت است.

سخن پایانی

اگر از آن دسته افرادی هستید که درگیر بیماری هموروئید یا بواسیر شده‌ اید جای نگرانی نیست، خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و دستیابی به روش‌ های نوین درمانی، به راحتی و در کوتاهترین زمان می‌ توان بیماری‌ هایی از قبیل هموروئید را برای همیشه درمان کرد. باتوجه به توضیحات فوق در خواهیم یافت تنها روش ایمن پیشنهادی ، لیزر درمانی می باشد که برای به دست آوردن نتایج مطلوب از آن نیز نیاز است به پزشک و کلینیکی مجهز مراجعه کرد. به یاد داشته باشید اگر این مشکل را زود تشخیص دهید و برای درمان آن به موقع اقدام کنید نیازی به انجام جراحی یا سایر تکنیک های نام برده شده ندارید.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4jpnwl