-
کد خبر: 111382
تاریخ انتشار: 1403/03/21 05:41

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و بیمارستان فوق تخصصی برکت

در پی انعقاد تفاهم نامه مشترک میان مدیریت منابع انسانی بانک مسکن و بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت، شمار ۲۰۰ نفر از همکاران و خانواده‌های آنها برای غربالگری و پیشگیری از بیماری به این بیمارستان معرفی شدند.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و بیمارستان فوق تخصصی برکت

به گزارش بانک مسکن، هیبنا؛ دکتر مهدی لطفیان معاون مدیر عامل در امور منابع انسانی با بیان این مطلب گفت: سلامت همکاران به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان از اهمیت بالایی برخورداراست. بر همین اساس برای ارتقای سطح سلامت همکاران و خانواده هایشان تفاهم نامه همکاری با بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت به امضا رسید تا همکاران و خانواده‌های آنها که در معرض آسیب قرار دارند، شناسایی شده و به این مرکز برای انجام اموری همچون پیشگیری و غربالگری معرفی شوند.

وی با اشاره به معرفی ۲۰۰ نفر از همکاران و خانواده‌های آنها به این بیمارستان یادآورشد: «همکارانی که در خانواده خود دارای افرادی با بیماری خاص یا دارای معلولیت هستند در اولویت قرار دارند و به ترتیب سایر همکاران نیز به این مرکز معرفی می‌شوند».

دکتر لطفیان، بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت را یکی از بیمارستان‌های مجهز در سطح منطقه و جهان توصیف کرد که از مجهز‌ترین و روزآمدترین فناوری‌های دنیا برای پیشگیری و درمان سرطان برخورداراست.

وی در ادامه سخنان خود همکاری‌های مشترک در حوزه غربالگری سرطان، طراحی، ساخت و راه اندازی مراکز تشخیص و درمان این بیماری و نیز برگزاری همایش‌های مشترک علمی و تحقیقاتی در حوزه بهداشت و درمان را از دیگر برنامه‌های اجرایی مشترک بانک مسکن و بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت برشمرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4j656o