سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
کد خبر: 11931
تاریخ انتشار: 1400/12/02 15:31

ساخت سوئیچ (ریموت) خودروهای اروپایی

ساخت سوئیچ (ریموت) خودروهای اروپایی عنوان مقاله ای است که در زیر بدان پرداخته ایم. ریموت کنترل یا دور فرمان و یا کنترل از راه دور عبارت است از وسیله ‌ای الکترونیکی که جهت کنترل عملیات اجرایی یک دستگاه بکار می رود.

 امروزه برای راحتی کاربران در باز کردن درب ها هم از ریموت کنترل بهره می گیرند. یک دستگاه ‌کنترل از راه دور، در حالت معمول شامل یک وسیله دستی به همراه کلیدهایی منظم جهت تنظیم ساختارهای مختلفی از قبیل شماره مسیر و صدا در ابزارهاست.

ساخت سوئیچ (ریموت) رنو

رنو شرکت خودروسازی فرانسوی و در اصطلاح چندملیتی است. رنو در زمینه های طراحی، ساخت، توزیع خودرو، وسایل نقلیه ای تجاری همانند کامیون ها، تراکتورها، اتوبوس ها، خودروهای برقی، هواگردها (هواگرد به هر وسیله ‌ای اطلاق می ‌شود که توان پرواز کردن در جو را داشته باشد.) و موتورهای هواگرد فعالیت می کند. شرکت رنو در یک دهه گذشته پس از گروه های فولکس‌ واگن، پژو و سیتروئن (شرکت خودروسازی فرانسوی) به ‌عنوان سومین کمپانی و یا شرکت خودروساز در اروپا شناخته شد. شرکت رنو هم‌ اکنون نیز در رتبه نهم از بزرگ ترین شرکت ‌های خودروسازی جهان قرار دارد.

مراکز تخصصی دارای مجوز ساخت سوئیچ رنو این گونه موارد را انجام می دهند. به دلیل طراحی پیچیده ای که به خصوص در نمونه های نوین سوئیچ و ریموت در رنو انجام شده است، چنان چه سپرش این امر به افراد حرفه ‌ای و متخصص موکول شود، بهتر است. ساخت سوئیچ رنو علاوه بر تخصص و تجربه بالا به استفاده از دستگاه های پیشرفته نیز نیاز دارد.

 مرکز تخصصی کلیدکار می تواند خدمات بسیاری را در زمینه ریموت رنو ارائه دهد. از جمله این خدمات می توان به باز کردن انواع درب ها از جمله درب های ضد سرقت، ساخت انواع سوئیچ رنو در محل، تراش تیغه کلید رنو، کددهی و پروگرام سوئیچ رنو اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که ساخت سوئیچ و ریموت در افزایش امنیت خودروهای شخصی دارد، می‌بایست در انتخاب یک مرکز مناسب برای ساخت سوئیچ و ریموت دقت زیادی کرد.

رنو/ داچیا ساندرو (Dacia Sandero)

رنو/ داچیا ساندرو نام خودرویی است که توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و تاکنون در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی اعم از امریکای لاتین، امریکای جنوبی، آفریقا، آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده ‌است. شایان ذکر است که محصولات رنو در کشور ایران، به کیفیت و دوام مشهورند. از مهم ترین علت‌ های این مقوله، حضور مستقیم نمایندگان رنو در سازمان رنو پارس برای بررسی، کنترل و تأیید کیفیت محصولات مونتاژ شده رنو است. از جمله انواع خدماتی که در زمینه ساخت سوئیچ خودروی رنو انجام می شود، کددهی و همچنین برداشتن کد سوئیچ رنو مانند ساخت ریموت ساندرو است.

سیستم ایموبلایزر (سامانه ضدسرقت خودرو) در اغلب خودروهای رنو ساندرو به گونه ای است که برای تعریف سوئیچ یدک، نیاز به یک پین کد 13 رقمی است که از شرکت رنو گرفته می شود. لذا برای ساخت سوئیچ (ریموت) رنو/ داچیا ساندرو (Dacia Sandero) و موارد مربوط به ساخت توصیه می شود که با کارشناسان حرفه ای که در زمینه تعریف ریموت خودرو مجرب هستند، تماس گرفته شود تا پس از دریافت پین کد، با استفاده از دستگاه تخصصی تعریف ریموت برند رنو، اقدام به تعریف کلید خودروی مورد نظر شود. در تعریف ریموت رنو ساندرو همه ریموت های خودرو باید موجود باشد. خودروی ساندرو مدل هاچبک داچیا لوگان است.

ساخت سوئیچ (ریموت) ال 90 یا رنو تندر 90 و یا داچیا لوگان

ال 90 خودرویی است که در کشور ایران به وسیله شرکت رنو پارس که کنسرسیومی (کنسرسیوم عبارت از انجمن و شراکت برای دستیابی به هدفی یکسان است.) از شرکت ‌های ایران خودرو، سایپا و همچنین پارس خودروست، تولید می شود که به منظور تولید تندر 90 و ساندرو تشکیل شده ‌است. نام تندر 90 را طرف ایرانی قرارداد با رنو روی رنو لوگان گذارده است. خودروی رنو تندر 90 در کشور ایران به وسیله همان شرکت ‌هایی تولید می ‌شود که پراید در آن‌ ها تولید شده است. کیفیت بالای خودروی تندر 90 بدین علت است که رنو روی خطوط تولید این خودروها نظارت دقیق و سختگیرانه دارد.

از جمله مزایای این خودرو می ‌توان به کیفیت خوب ساخت آن و مصرف سوخت مناسبش اشاره داشت. از معایب فعلی این خودرو هم عدم وجود امکانات کافی، کولر ضعیف و ظاهر غیرجذاب آن است. ساخت سوئیچ یا ریموت خودروی رنو L90 ال 90 چندان ساده نیست و علاوه بر دارا بودن هزینه بالا به نیروهای متخصص، تجهیزات بروز و پیشرفته نیز نیازمند است. لذا بهره گیری از مراکز رسمی و معتبر برای ساخت سوئیچ یدک می تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه در دنیای پرمشغله امروز شود. در برخی خودروها نیاز است شرکت، سوئیچ یدک را هم تولید کند، اما برای بعضی از مدل ها سوئیچ یدک قابل ساخت است. لازم به ذکر است که کدهای مخصوص ریموت رنوی ال 90 بر امنیت خودرو می افزاید.

ساخت سوئیچ (ریموت) مرسدس-بنز

مرسدس-بنز از شرکت های خودروسازی آلمانی است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت انواع و اقسام خودروها، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون ‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی از قبیل بیمه خودرو و تعمیرات خودرو هم فعالیت دارد. کارخانه اصلی و دفتر مرکزی شرکت مذکور در شهر اشتوتگارت واقع شده است.

از آن جایی که ریموت های طرح جدید ماشین مرسدس-بنز بسیار زیباست و خط تولید و ارائه ریموت های طرح قدیم این خودرو نیز در شرکت مرسدس-بنز متوقف گردیده است، اشخاص اغلب ممکن است اقدام به ساخت ریموت های طرح جدید برای خودروهای نسل قدیم از طریق نمایندگی های مجاز نمایند.

ساخت سوئیچ (ریموت) بی ام و (BMW)

بایریشه موتورن ورکه آگ نام خودرویی آلمانی است که به ‌اختصار با نام ب‌ ام و (‌BMW) هم شناخته شده است. این ماشین در ایران، گاه با نام ‌های بی ‌ام ‌دبلیو یا بی ‌ام ‌وی نیز خوانده می شود. بی ام و یک ابرشرکت خودروسازی است که متعلق به آلمان و چندملیتی است. این شرکت عظیم از تولیدکنندگان مطرح خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به شمار می ‌آیند. دفتر مرکزی ابرشرکت بی ام و در شهر مونیخ واقع شده است. یکی از خدمات مجموعه کلیدکار ساخت ریموت بی ام و است.

باز کردن درب گاو صندوق

گاوصندوق همان صندوق و قفسه محکم و فلزی است که از مواد نسوز تشکیل شده است و با قفلی پیچیده جهت نگهداری پول و اشیا گران بها کاربرد دارد. بهترین کار برای گشودن گاوصندوقی که کلید آن در دسترس نیست، استفاده از کلیدهای چندمحور است. این کلیدها با ساختار جالبی که دارند، به محض قرار گرفتن در قفل، ساختار کلید مخصوص آن را به خود می گیرند و به راحتی درب گاوصندوق گشوده می شود.

ساخت ریموت خودرو در کلیدکار

ساخت و طراحی انواع سوئیچ نیاز به تخصص، تجربه به علاوه تجهیزات کاربردی و پیشرفته دارد. لذا انواع خدمات اعم از کددهی و سفارش ساخت ریموت و یا سوئیچ با مراجعه به مراکز معتبری همچون کلیدکار برای ساخت  وطراحی سوئیچ انتخابی آگاهانه است. برای مطالعه بیشتر در این خصوص و آگاهی از قیمت های مربوط به سوئیچ ها در انواع خودروها و باز کردن درب گاوصندوق می توانید به سایت kelidcar.com بروید و با کارشناسان کلیدکار به صورت شبانه روزی در تماس باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4d5nj2