دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
کد خبر: 19154
تاریخ انتشار: 1401/05/31 06:40

بهترین مرجع تخصصی طراحی وب سایت در ایران ؟

وب سایت شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان طراحی شده و باید اطمینان حاصل کند که تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

 

بهترین مرجع تخصصی طراحی وب سایت در ایران ؟

 

شرکت ایران سایت ، جز مرجع تخصصی طراحی وب سایت در سراسر کشور بوده و بی نظیر ترین مشاوره ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر جز فروشگاه های تازه کار هستید و به دنبال جذب و افزایش مشتری خود می گردید ، باید پیشنهاد کنیم که طراحی سایت فروشگاهی در تهران پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. شما می توانید با به خدمت گرفتن افراد و شرکت های خبره ای همچون ایران سایت ، در بسیاری از پروژه ها همچون طراحی و سئوی سایت ، از رقبای خود پیشی بگیرید. وب سایت شما یکی از مهمترین جنبه های حضور آنلاین برند شما است و مهم است که آن را درست طراحی کنید. وب سایت شما ، همچنین مکانی است که برند خود را به سایرین معرفی می کنید و برای محصول و تولیدات خود ، مشتری جذب می کنید. با استفاده از طراحی وردپرس اختصاصی ، می توانید وب سایت خود را به شکل و روش بسیار چشم نواز و جذابی طراحی کرده و در معرض نمایش عموم قرار دهید.

طراحی وردپرس اختصاصی

مزایای طراحی یک وب سایت خوب ؟

شما نمی توانید هر گونه خرابی وب سایتی را که ممکن است باعث شود مشتریان بالقوه شما از وب سایت شما خارج شوند ، تحمل کنید. وب سایت شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان طراحی شود و باید اطمینان حاصل کند که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. یک طراحی وب سایت خوب ، مزایای بسیار دیگری هم برای کسب و کار و هم برای مخاطبان شما دارد. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چرا طراحی سایت خوب از دیدگاه مخاطبان شما مهم است. نام تجاری وب سایت شما ، بازتابی از برند شما و هر چیزی است که ارائه می کنید ؛ معمولاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم برای شناخت یک برند به آن نگاه می کنند و بنابراین به شکل گیری اولین برداشت کمک می کند.

مهمترین عناصر بکار رفته در طراحی یک سایت ؟

عناصر طراحی وب سایت شما مانند رنگ ها ، فونت ها ، تصاویر و غیره ؛ همه هویت برند شما را تشکیل می دهند. بنابراین ، شما باید آن عناصر را با دقت انتخاب کنید و آنها را در وب سایت خود به طور ثابت نگه دارید. به عنوان مثال ، به صفحه اصلی وب سایت کوکاکولا نگاه کنید و ببینید که چگونه این برند از رنگ قرمز متمایز شرکت در زمینه سفید استفاده کرده است. قرمز و سفید ، رنگ‌ های لوگوی شرکت ، بسته‌ بندی بطری‌ های سنتی آن‌ ها و بسیاری از عناصر دیگر برند هستند. همین امر ، یکنواختی را حفظ می کند ؛ زیرا این دو رنگ متمایز نشان دهنده برند هستند و مردم این رنگ ها را با شرکت مرتبط می کنند. برای داشتن یک سایت خوب ، برخی از عناصر طراحی وب وجود دارد که باید با دقت انتخاب کرده و سپس به طور مداوم از آنها استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

نقش عنصر رنگ در طراحی سایت ؟

از بین رنگ هایی که با لوگو و سایر عناصر هویت برند شما همخوانی دارد ، باید از آن ها در وب سایت خود نیز استفاده کنید. با این حال ، اگر از ابتدا شروع می کنید ؛ می توانید از این مقاله برای درک تداعی رنگ ها استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید برند خود را قابل اعتماد تر جلوه کنید ، باید از رنگ آبی استفاده کنید و اگر می‌ خواهید مصرف‌ کنندگان فکر کنند که برند شما محصولات با کیفیتی را تولید می‌ کند ، رنگ سیاه می‌تواند به شما در شکل‌ دهی این تصویر کمک کند. به همین ترتیب ، بسته به اینکه چه تداعی هایی با نام تجاری می خواهید ایجاد کنید ، می توانید رنگ های برند خود را انتخاب کنید. سپس می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که احساسات یا افکار خاصی را در افراد برانگیزد. به عنوان مثال ، رنگ آبی بیشترین ارتباط را با اعتماد دارد و رنگ مشکی با کیفیت.

ایران سایت

چیدمان به عنوان یک قانون کلی

چیدمان خود را ساده ، تمیز و به گونه ای طراحی کنید که توجه را به مهم ترین قسمت ها جلب کند. همچنین ، تعداد گزینه های منو یا عناصر موجود در یک منوی کشویی ، باید بر اساس ترجیحات مخاطبان شما تعیین شود. می‌ توانید چند طرح‌ بندی مختلف را آزمایش کرده و تقسیم‌ بندی را انجام دهید تا بفهمید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. طراحی وب سایت شلوغ و سردرگم کننده ، موجب ناراحتی بازدیدکنندگان شده و آن ها را نا امید خواهد کرد. پیمایش وب سایت های شلوغ بسیار دشوار است و عدم طراحی شبکه ای ، آن را به هم ریخته و آشفته می کند. اکنون ، بیایید تا آن را با یک وب سایت تمیز و منظم مقایسه کنیم. مطمئناً دید مردم نسبت به وب سایت های منظم ، به گونه ای دیگر بوده و اعتماد بیشتری خواهند کرد. وب سایت های منظم ، همچنین بر روی محصولات و خدمات تمرکز دارند و عناصر مختلف خود را ، به خوبی سازماندهی می کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره های بی نظیر و یا سپردن سایت خود به افراد خبره و مجرب هستید ؛ iransite.com این کار را برای شما انجام خواهد داد. کافیست به وب سایت ما مراجعه کرده و کار طراحی سایت خود را به عهده ما بسپارید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4byq5e