-

دلیل صدای زیاد موتور ال ۹۰ چیست؟

بالا رفتن صدای موتور ماشین اتفاقی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. فرقی نمی‌کند که خودروی شما چیست؛ مطمئناً زیاد بودن صدای موتور نشان‌ دهنده اتفاق ناخوشایندی است که در خودروی شما در حال رخ دادن است.

دلیل صدای زیاد موتور ال 90 چیست؟

مهندس حامد رضایی 09120996450

بالا رفتن صدای موتور ماشین اتفاقی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. فرقی نمی‌کند که خودروی شما چیست؛ مطمئناً زیاد بودن صدای موتور نشان‌ دهنده اتفاق ناخوشایندی است که در خودروی شما در حال رخ دادن است. همین فاکتور و عامل بهانه‌ای شد تا ما برای شما در این محتوا راجع‌ به دلیل صدای زیاد موتور ال 90 صحبت کنیم و بگوییم که چه فاکتورهایی هستند که باعث شده‌اند، صدای موتور خودروی شما بالا برود. شناخت این دلایل می‌تواند به شما کمک کند تا در زمینه عیب یابی و همچنین برطرف کردن عیوب خودروی خود راحت‌تر و سریع‌تر قدم بردارید و بتوانید در مدت زمانی کوتاه‌تری جلوی بروز مشکلات شدید خودروی خود را بگیرید. بی‌اهمیت بودن به صدای زیاد موتور ال 90 ، می‌تواند فجایع زیادی را در ادامه به وجود بیاورد. به ‌همین دلیل شما نباید نسبت‌ به این اتفاق بی‌تفاوت باشید.

دلیل صدای زیاد موتور ال 90 چه مواردی هستند

در ادامه برای شما فاکتورهای آورده شده‌اند که نشان می‌دهند کدام عوامل می‌توانند تأثیر زیادی در بیشتر شدن صدای موتور ال 90 داشته باشند.

اگزوز خراب باعث ایجاد صدای زیاد موتور ال 90 میشود

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث ایجاد صدای زیاد موتور ال 90 می‌شود، خراب شدن اگزوز خودروی شماست. بهترین تعمیرگاه ال 90 در تهران هنگامی‌ که لوله اگزوز به هر دلیلی دچار آسیب می‌شود، صدای موتور بیشتر شنیده می‌شود‌. حتی اگر سوراخ کوچکی در اگزوز ایجاد شود، صدای موتور شما بیشتر شنیده خواهد شد.

کم شدن روغن موتور

از دیگر دلایل صدای زیاد موتور ال 90 ، ما می‌توانیم به کم شدن سطح روغن موتور اشاره کنیم. صدای ساییده شدن بیش ‌از حد نشان ‌دهنده این است که در موتور خودروی شما روغن به اندازه کافی وجود ندارد و همین موضوع باعث شده تا قطعات خودرو روان نباشند. در این شرایط، باید هر چه سریع‌تر خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید تا بتوانید مشکل موجود را برطرف سازید.

کهنه شدن یا خراب شدن مبدل گشتاور

برای خودروهای ال 90 دنده اتوماتیک، این مشکل یکی از مشکلات شایع است که می‌تواند باعث ایجاد صدای زیاد موتور ال 90 شود. در صورت شنیدن صدای پرت شدن سنگ از زیر کاپوت هنگام عوض کردن دنده، احتمالاً مبدل گشتاور شما دچار ایراد شده و بهتر است هر چه سریع‌تر برای تعمیر اقدام کنید.

وجود ایراد در دسته موتور

از دیگر عوامل مؤثر در ایجاد صدای زیاد موتور ال 90 ، ما می‌توانیم به خرابی دسته موتور اشاره کنیم. دسته موتور، وظیفه نگه داشتن موتور را بر عهده دارد و خرابی و شکستگی آن، می‌تواند باعث ایجاد صدای ناهنجار در خودرو شود.

دلیل صدای زیاد موتور ال 90 چه مواردی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین