-
کد خبر: 112299
تاریخ انتشار: 1403/04/09 08:24

هزینه های سفر به سیشل چقدر است؟‌

هزینه های سفر به سیشل چقدر است؟‌

سیشل یکی از کوچک‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین کشورهای واقع در قاره آفریقا و اقیانوس هند است که به‌دلیل برخورداری از جزایر بهشتی و سواحل زیبا و چشم‌نواز در بین گردشگران سراسر دنیا ازجمله، گردشگران ایرانی طرفداران زیادی دارد. برای سفر به این نقطه از جهان می‌توان از دو روش شامل سفر شخصی و سفر با تور سیشل استفاده کرد. هزینه‌های سفر در هریک از این روش‌ها متفاوت است و به‌عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مطلب، قصد داریم هزینه‌های سفر به سیشل از طریق تور را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه سفر با تور سیشل به چه عواملی بستگی دارد؟

جزایر سیشل از زیباترین و منحصربه‌فردترین مقاصد گردشگری جهان به‌شمار می‌روند و هرسال تعداد زیادی گردشگر از کشورهای مختلف دنیا برای بازدید از جاهای دیدنی مانند بندر ویکتوریا، پایتخت سیشل، باغ‌های گیاه‌شناسی ملی با ۱۵ هزار هکتار وسعت، بازار سر سلون کلار، پارک ملی مورن سیشلوئه، ساحل آنزه لاتزیو، روستای بای لازار، جزیره لا دیگو و... با خرید تور راهی این کشور می‌شوند. هزینه سفر با تور به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت‌اند از:

نوع تور

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه‌های سفر به سیشل، نوع توری است که برای سفر به این کشور انتخاب می‌کنید. تمام تورهای سیشل هوایی هستند؛ زیرا به‌دلیل وجود دریا در اطراف این کشور جزیره‌ای، امکان سفر زمینی به آن وجود ندارد. مبدا تمام پروازهای تور هوایی سیشل شهر تهران است و پرواز مستقیم به این کشور وجود ندارد. مسافران باید تهران را به مقصد کشورهای دیگر ترک کنند و بعد از پیاده‌شدن از هواپیما، از طریق یک پرواز دیگر راهی سیشل شوند. تور

های سیشل انواع مختلفی دارند و قیمت آن‌ها باتوجه‌به نوع خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند متغیر است. انواع تور هوایی سیشل شامل موارد زیر است:

تور لوکس سیشل

برای تجربه یک سفر بی‌نقص می‌توانید تور لوکس سیشل را با قیمت گران خریداری کنید. در این نوع تور، مسافران با بهترین پرواز سفر خود را آغاز می‌کنند و یکی از لاکچری‌ترین هتل های سیشل برای آن‌ها رزرو می‌شود.

از بهترین و گران‌ترین هتل‌های سیشل می‌توان به هتل‌های زیل پایسون در جزیره فلیسته، هتل آنتارا مایا در جزیره ماهه، هتل هیلتون در جزیره ماهه و نزدیکی شهر ویکتویا و هتل کنستانس لموریا در جزیره پراسلین اشاره کرد. در این هتل‌ها، باکیفیت‌ترین خدمات به مهمانان ارائه می‌شود.

تور ارزان سیشل

افرادی که قصد دارند در هزینه‌های سفر به سیشل صرفه‌جویی کنند، می‌توانند به‌دنبال خرید تور ارزان سیشل باشند. در تور ارزان، هتل‌هایی برای اقامت انتخاب می‌شوند که امکانات آن‌ها در حد هتل‌های لوکس و لاکچری این کشور نیست؛ اما تا حدودی می‌توانند نیاز مسافران را برآورده کنند و سفر راحتی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند.

در تورهای اقتصادی مدت زمان سفر کوتاه‌تر است و مسافران روزهای کمتری را در این کشور سپری می‌کنند‌. علاوه‌براین، به‌جای خرید بلیط هواپیمای فرست کلاس از پروازهای اکونومی استفاده می‌شود‌. هزینه خرید بلیط این پروازها مقرون‌به‌‌صرفه‌تر است.

تور لحظه آخری سیشل

برای سفر به کشور سیشل نیازی به دریافت ویزا وجود ندارد؛ به‌همین‌دلیل، افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند می‌توانند جهت کاهش هزینه سفر برای رزرو تور لحظه آخری سیشل اقدام کنند. تورهای لحظه آخری تورهایی هستند که زمان آن‌ها نزدیک است؛ اما ظرفیت تور هنوز تکمیل نیست.

برگزارکنندگان برای این‌که ظرفیت تور سیشل را تکمیل کنند، بلیط‌های باقی‌مانده را با قیمت‌های ارزان‌تری عرضه می‌کنند. ویژگی مثبت تورهای لحظه آخری این است که خدمات و امکانات آن ازنظر سطح کیفیت در حد تورهای لوکس است؛ فقط با قیمت ارزان‌تری رزرو می‌شود.

زمان سفر

زمان سفر یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در هزینه سفر به سیشل از طریق تور است. در فصول مختلف سال باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی و عوامل دیگری مانند برگزاری رویدادها و مناسبت‌های گوناگون قیمت تور متفاوت است. بهترین زمان سفر به سیشل ازنظر مطبوع‌بودن آب‌وهوا ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد‌، مهر و آبان است‌. در این بازه‌های زمانی باتوجه‌به افزایش تقاضا برای سفر به سیشل قیمت تور آن نیز افزایش می‌یابد.

در ماه‌های بهمن، اسفند و تیر به‌دلیل کاهش تعداد مسافران سیشل تورهای سیشل قیمت ارزان‌تری دارند. اگر می‌خواهید هزینه سفر خود را کاهش دهید، زمانی که تقاضا برای خرید تور هوایی سیشل کمتر است را برای سفر خود انتخاب کنید. بعد از رسیدن به مقصد نیز می‌توانید با استفاده از روش‌هایی مانند تردد با اتوبوس، درست‌کردن غذا به‌جای رفتن به رستوران‌های گران و استفاده از تفریحات رایگان نیز می‌توان هزینه سفر به سیشل را کاهش داد.

رزرو تور سیشل با بهترین قیمت از طریق سایت فلای تودی

در این مطلب، راجع‌به هزینه‌های سفر به سیشل و بازدید از جزایر و جاهای دیدنی این کشور صحبت کردیم و توضیح دادیم که مسافران برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود می‌توانند از تور ارزان سیشل، تور لحظه آخری سیشل و انتخاب فصل‌های کم مسافر، استفاده از اتوبوس‌های این کشور، درست‌کردن غذا به‌جای‌رفتن به رستوران و تفریحات رایگان موجود در این کشور استفاده کنند.

اگر می‌خواهید تور هوایی سیشل را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید، وارد سایت فلای تودی شوید. این سایت به‌عنوان بهترین سایت ارائه‌دهنده خدمات گردشگری ایران شناخته می‌شود و در تورهای مسافرتی خود به مقصد سیشل یا هر کشور دیگری خدماتی شامل خرید بلیط رفت‌و‌برگشت هواپیما، رزرو هتل‌ و ترانسفر فرودگاهی را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48rqwl