چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
کد خبر: 39075
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/01/28 07:04

محاسبه آنلاین قیمت پارتیشن شیشه ای درتیس

پارتیشن شیشه‌ای به عنوان یکی از راه حل‌های مناسب برای تقسیم فضا در داخل فضاهایی مانند دفاتر، سالن‌های کنفرانس، فضاهای آموزشی و اتاق‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
محاسبه آنلاین قیمت پارتیشن شیشه ای درتیس

پارتیشن شیشه‌ای به عنوان یکی از راه حل‌های مناسب برای تقسیم فضا در داخل فضاهایی مانند دفاتر، سالن‌های کنفرانس، فضاهای آموزشی و اتاق‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن شیشه‌ای علاوه بر فضای باز و پویا، دارای زیبایی، شفافیت و انعطاف‌پذیری است که به همراه مقاومت بالا در برابر حرارت، صدا و آلاینده‌های هوا، مزیت‌های بسیاری برای کاربران آن به ارمغان می‌آورد.

طراحی داخلی، پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو و جذاب استفاده شود و به کاربران امکان می‌دهد تا فضای خود را به‌طور خلاقانه‌تر و متناسب با نیازهایشان تزئین کنند. در کاربردهای صنعتی، پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند به‌عنوان یک راهکار مناسب برای تقسیم فضا و بهبود شرایط کاری در کارخانجات و سایر مراکز مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز تجاری استفاده شود.

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در طراحی داخلی به عنوان یک جایگزین سبک، زیبا و با ارزش برای پارتیشن‌های سنتی، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در این مقاله، ما به بررسی قیمت پارتیشن شیشه‌ای و عوامل مؤثر بر آن می‌پردازیم

قیمت پارتیشن شیشه ای درتیس

عوامل موثر در قیمت پارتیشن شیشه ای

در قیمت‌گذاری پارتیشن شیشه‌ای، عوامل مختلفی مانند طراحی، ابعاد، شفافیت، جنس و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن موثر می باشند. در ادامه به بررسی بیشتر هریک از این عوامل می‌پردازیم:

  • طراحی: طراحی پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند یکی از عوامل مؤثر در قیمت آن باشد. طراحی‌های پیچیده و خاص، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به طراحی‌های ساده‌تر دارند.

  • نوع پارتیشن : پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع نیاز کاربر می توان از یکی از مدل ها استفاده کرد، هریک از مدل ها با توجه به یراق آلاتی که در آن به کار برده می شود قیمت متفاوتی خواهند داشت
  • ابعاد: ابعاد پارتیشن شیشه‌ای نیز می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت آن داشته باشد. پارتیشن‌هایی با مساحت بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به پارتیشن‌های کوچک‌تر دارند.

  • محاسبه ی قیمت پارتیشن شیشه ای
  • نوع شیشه:اینکه از چه نوع شیشه ای برای پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم در قیمت پارتیشن شیشه ای موثر خواهد بود ، برای پارتیشن های تکجداره از از شیشه سکوریت استفاده می شود ولی برای پارتیشن های دوجداره از شیشه های دوجداره که قیمت بالاتری نیز دارند استفاده می شود.بنابراین انتخاب نوع شیشه یکی از المان های مهم در تعیین قیمت پارتیشن شیشه سکوریت می باشد

  • جنس: جنس استفاده شده در ساخت پارتیشن شیشه‌ای نیز یکی از عوامل مؤثر در قیمت آن است. استفاده از شیشه‌های با کیفیت بالا و مقاوم، قیمت بالاتری دارد. همچنین، استفاده از مواد دیگر برای بخش‌های دیگر پارتیشن نظیر قاب و پایه نیز می‌تواند تأثیری در قیمت آن داشته باشد

  • کیفیت مواد: کیفیت مواد استفاده شده در ساخت پارتیشن شیشه‌ای نیز می‌تواند تأثیر زیادی در قیمت آن داشته باشد. استفاده از مواد ضعیف و کم‌کیفیت، علاوه بر کاهش ماندگاری و عمر مفید پارتیشن، قیمت آن را نیز کاهش می‌دهد. برای اینکه پارتیشن شیشه‌ای به دوام و ماندگاری بالایی دست یابد، باید از مواد با کیفیت و استاندارد استفاده شود.

بنابراین، به طور کلی می‌توان گفت که قیمت پارتیشن شیشه‌ای به شدت وابسته به مواد و جنس استفاده شده در ساخت آن، طراحی، ابعاد و نوع پارتیشن می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پارتیشن شیشه‌ای می‌توانید از محاسبه گر آنلاین قیمت پارتیشن شیشه ای درتیس استفاده کنید 

پارتیشن شیشه ای ارزان

پارتیشن شیشه ای ارزان عنوانی است که بسیاری از شرکت های تولید کنده پاریتشن بر روی محصولات خود اطلاق می کنند ، در ابتدا باید توضیح دهم که پارتیشن های شیشه ای محصول چندان ارزانی نمی باشند بنابراین دلیل این ارزانی ممکن است استفاده از متریال نامرغوب باشد.اما برخی از شرکت های نیز از یک پکیج مرغوب و معقول نسبت به سایر مدل ها استفاده می کنند که قیمت پایینتری نسیت به مدلهای دیگر دارد بنابراین برای جذب مشتری و فروش بیشتر از این عنوان استفاده می کنند.

بنابراین پارتیشن شیشه ای ارزان نیز یک نوع پارتیشن مقرون به صرفه است که برای جداسازی فضای باز در محیط کاری یا منزل استفاده می شود. این پارتیشن ها از شیشه های تکجداره ساخته شده اند که در مقایسه با پارتیشن های شیشه ای دوجداره ، قیمت کمتری دارند.

پارتیشن های شیشه ای ارزان معمولا در گزینه های طراحی نیز با محدودیت روبه رو هستند . با این حال، این نوع پارتیشن ها می توانند گزینه خوبی برای کسانی باشند که می خواهند فضای کاری یا منزل خود را با بودجه محدود تری جداسازی کنند.

مقایسه قیمت پارتیشن شیشه ای با پارتیشن چوبی

پارتیشن‌های شیشه‌ای و چوبی، هر دو نوع از مدل های پرکاربرد در ساختمان‌ها هستند. در حالی که پارتیشن‌های چوبی به دلیل قابلیت اجرای آسان و همچنین هزینه کمتر، اغلب در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل ظاهر زیبا، شفافیت و جذابیت بیشتر، اغلب در محیط‌های باز و فضاهای اداری، مغازه‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مورد قیمت، می‌توان گفت که پارتیشن شیشه‌ای برای ساخت و تولید نیازمند مواد اولیه با کیفیت بالا، نیروی کار ماهر و تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته است، بنابراین قیمت پارتیشن شیشه‌ای نسبت به پارتیشن‌های چوبی، بیشتر است. همچنین، پارتیشن‌های شیشه‌ای قابلیت تعویض و تغییر آسانتری نسبت به پارتیشن‌های چوبی دارند، و همین امر باعث افزایش قیمت آن‌ها می‌شود.

در هر صورت، هزینه نصب و نگهداری پارتیشن‌های شیشه‌ای نسبت به پارتیشن‌های چوبی، کمتر است. به طور کلی، قیمت پارتیشن‌های شیشه‌ای در مقایسه با پارتیشن‌های چوبی، بیشتر است، اما نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که پارتیشن شیشه‌ای با قابلیت تعویض و نگهداری آسان‌تر، می‌تواند هزینه‌های بعدی را کاهش دهد و در نتیجه به طول عمر بیشتری دست یابد

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

 پارتیشن شیشه‌ای چه مزایا و معایبی دارد؟

مزایای پارتیشن شیشه‌ای شامل ایجاد حس فضای باز، افزایش نورپذیری، ظاهر زیبا، قابلیت تنظیم مجدد و تعویض آسان هستند و از معایب آن میتوان به قیمت پارتیشن شیشه ای اشاره کرد نسبت به پارتیشن های چوبی کمی بالاتر است.البته این افزایش قیمت در طول زمان جبران می شود چرا که نصب پارتیشن شیشه سکوریت باعث می شود نور زیادی به داخل اتاق شیشه ای وارد شود و تا ساعت ها نیاز به روشن نمودن لامپ نمی باشد و این موضوع به خصوص در مراکز بزرگ باعث صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه ها می شود.

کلام آخر

شرکت درتیس یکی از شرکت های تولید کننده و مجری انواع مدلهای پاریتشن شیشه ای می باشد و آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد.شما عزیزان می توانید جهت دیدن نمونه کارهای اجراشده توسط تیم فنی به وبسایت درتیس به آدرس ( https://doortis.ir ) مراجعه نمایید.

منبع : https://doortis.ir

 

 

برچسب ها : پارتیشن شیشه ای,شیشه بالکن,درتیس,بالکن شیشه ای,قیمت پارتیشن,پارتیشن فریم لس


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48qkpl