شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 33624
تاریخ انتشار: 1401/11/02 08:10

عرضه قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی

شرکت ایران خودرو دیزل از نخستین عرضه محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از شنبه یکم بهمن‌ خبر داد.

پس از استقبال بینظیر مشتریان از رونمایی پیکاپ فوتون اتوماتیک در ماه گذشته، اولین عرضه این خودرو در تاریخ شنبه یکم بهمن و از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به نشانیesale.ikd.ir آغاز خواهد شد.پیکاپ فوتون اتوماتیک در این طرح به صورت قیمت قطعی و با موعد تحویل اسفندماه و در دو رنگ مشکی و سفید به مشتریان عرضه خواهد شد.

در این طرح، فروش برای رعایت حقوق خریداران، هر کد ملی صرفا قادر به ثبت سفارش درخواست خرید یک خودرو است و خریداران نباید سابقه خرید محصول پیکاپ از شرکت ایران خودرو دیزل در یک سال گذشته را داشته باشند. دارا بودن گواهینامه رانندگی و ۱۸ سال سن از دیگر شرایط این طرح فروش است.

پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک به پیشرانهای با فناوری بورگوارد، مجهز به سامانه توربوشارژ است که میتواند ۲۴۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این مشخصات باعث شده این محصول ایران خودرو دیزل بهعنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران شناخته شود.

این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستمهای ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده بوده و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود موردتوجه علاقهمندان قرار گرفته است. قابلیت دو دیفرانسیل ۴WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگیهای مهم این محصول است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45rg8q