-
کد خبر: 110624
تاریخ انتشار: 1403/03/06 12:57

بهترین بازی های گروهی و آنلاین اکشن کدامند؟

بازی های موبایل اکنون به یک دنیای کاملا متفاوت تبدیل شده اند که گیمرهای زیادی را به خود جذب می کنند. شما در این بازی ها می توانید به صورت آنلاین دوستان جدیدی پیدا کنید و حتی بازی های گروهی را با دوستان خود تجربه کنید. با پیشرفت موبایل های هوشمند می توان گفت که بازی های آنلاین و گروهی پرطرفدارترین بازی های موبایل هستند. در ادامه با بهترین بازی های گروهی و آنلاین اندروید و آیفون، به خصوص بازی های اکشن آشنا می شویم.
بهترین بازی های گروهی و آنلاین اکشن کدامند؟

پرطرفدارترین بازی های آنلاین و گروهی برای موبایل

بازی های آنلاین اغلب به گونه ای طراحی شده اند که شما بیشترین تعامل را با سایر بازیکنان داشته باشید. با این حال ویژگی های دیگری مثل گرافیک، خط داستانی خوب و تنوع نیز مهم است. در ادامه لیستی از پرطرفدارترین بازی هایی که از این نظر سرآمد به حساب می آیند ارائه می کنیم.

Forza Street

یکی از معدود بازی های ماشینی و مسابقه ای آنلاین که از محبوبیت بالایی برخوردار است، بازی Forza Street می باشد. نسخه موبایلی این بازی تجربه ای متفاوت را به کاربران عرضه می کند. رقابت دو نفره این بازی برای علاقه مندان به ماشین بسیار جذاب بوده و حتی باعث بالا گرفتن کل کل بسیاری از کاربران شده. این بازی از تنوع ماشین زیادی شامل ماشین های قدیمی و مدرن برخوردار است و برای هر سبک و سلیقه ای یک ماشین خاص دارد.

Brawl Stars

شرکت سوپرسل نشان داده تخصص عجیبی در تولید بازی های آنلاین و گروهی اعتیاد آور دارد. یکی از بازی های آنلاین این شرکت Brawl Stars می باشد که در سال 2017 عرضه شده و یک بازی اکشن و جنگی به حساب می آید و در این بازی اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند تنوع براول ها یا جنگجو هاست. بازی Brawl Stars نیز امکان رقابت آنلاین با دوستانتان در یک دنیای فانتزی را فراهم می کند و به دلیل بالا بودن سطوح آن بسیار جذاب است.

Among Us

این بازی یکی از بازی های خاص دنیای گیم است که در زمان عرضه توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این بازی را می توانید به صورت گروهی و در گروه های 4 تا 10 نفره در کنار دوستان یا اعضای خانواده خود تجربه کنید؛ نکته جالب بازی این است که از قدرت ذهن شما استفاده می کند و همواره ذهنتان را درگیر می کند. ساختار بازی به این صورت است که باید کارهای متفاوتی را برای فریب سایر بازیکنان یا پیدا کردن بازیکن نقش خائن انجام دهید.

Call of Duty Mobile

می توان گفت که بازی Call of Duty Mobile یکی از معروف ترین و جذاب ترین بازی های آنلاین است که در آن یک دنیای جدید را تجربه می کنید. این بازی نیز مثل نسخه های کنسول آن سبک تیراندازی بوده اما بتل رویال را نیز اضافه کرده است. شما می توانید در این بازی به همراه دوستان خود در یک جزیره فرود بیاید و برای زنده ماندن تا انتهای بازی تلاش کنید. تنوع در تجهیزات، لباس ها، شخصیت ها، اسلحه ها و ... در این بازی قطعا شما را معتاد بازی خواهد کرد.

کالاف دیوتی موبایل بازی است که حرفه ای شدن و رقابت با سایر بازیکنان در آن بسیار مهم است. بنابراین بسیاری با خرید سی پی سعی می کنند تجهیزات و اسلحه های جدید تهیه کنند تا راحت تر بتوانند با دشمنان خود مقابله کنند.

PUBG Mobile

یکی دیگر از بازی های آنلاین سبک بتل رویال که از محبوبیت بالایی برخوردار است، پابجی موبایل است که ابتدا برای کامپیوتر و بعدها برای موبایل عرضه شد. این بازی از گرافیک و تنوع زیادی برخوردار است و جلوه های بصری آن برای بازیکنان جذابیت ایجاد می کند. PUBG Mobile نیز به صورت گروهی و آنلاین در دسترس گیمرها قرار می گیرد و دنیای جدیدی را عرضه می کند.

8 Ball Pool

بازی جذاب دیگری که قصد معرفی آن را داریم بیلیارد 8 Ball Pool است که نسخه گروهی و آنلاین آن سرگرم کننده و جذاب است؛ به خصوص برای افرادی که به بیلیارد علاقه دارند. در این بازی امکان تکی، دو نفره یا چهار نفره بازی کردن نیز وجود دارد و بازیکنان می توانند در آن یک بیلیارد واقع گرایانه را تجربه کنند.

Minecraft

در بازی آنلاین Minecraft شما نقش یک معمار را بازی می کنید که می توانید دنیای خودتان را بسازید. نکته جالب این بازی نامحدود بودن آن است و شما را به یک طراح فوق العاده تبدیل می کند. علاوه بر این بازی حالت بقا دارد و شما برای زنده ماندن باید غذای بیشتری پیدا کنید و خانه های بیشتر و بهتری بسازید. علاوه بر این شما می توانید به صورت آنلاین با رقبا و دوستانتان ملاقات داشته باشید و تعامل بیشتری داشته باشید.

چگونه در بازی های آنلاین حرفه ای باشیم؟

برای حرفه ای شدن در بازی های آنلاین و گروهی بهتر است ابتدا با دوستان خود و به صورت تمرینی بازی کنید. همچنین هر چقدر تجربه بیشتری در این بازی ها به دست آورید موفق تر عمل خواهید کرد. همچنین می توانید از طریق خرید پول های درون برنامه ای برای هر بازی، سطح خود را ارتقا داده و بهتر بازی کنید. به عنوان مثال با خرید CP کالاف دیوتی و خرید اسلحه های ارتقا یافته هم بازی را جذاب تر می کنید و هم سطح بازی خود را بهتر می کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45oqao