سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 19724
تاریخ انتشار: 1401/06/27 01:24

بهترین برندهای دوچرخه و نکات مهم در خرید دوچرخه

در هنگام خرید دوچرخه قطعا شناخت بهترین برندهای تولیدکننده دوچرخه و ویژگی‌های منحصر بفرد محصولاتشان بر روی انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود، پس سعی کردیم تا در این مقاله شما با بهترین برندهای تولید دوچرخه و شیوه خرید دوچرخه از آن‌ها آشنا شوید.

زمانی که قصد خرید دوچرخه دارید با جمع آوری اطلاعات دقیق و با توجه به نیاز و نوع دوچرخه‌ای که قصد خرید آن را دارید، پیش از هر چیزی به نکات زیر توجه کنید. تا در انتخاب دوچرخه دچار سردرگمی نشودید و بهترین، کاربردی‌ترین دوچرخه را از بین تمام مدل‌های موجود در بازار از برندهای مختلف انتخاب کنید. مواردی از جمله: انواع دوچرخه و مدل‌های آن چیست؟ مشخصات دوچرخه در هر مدل شامل چه چیزهایی است؟ قیمت هر مدل در هر برند چقدر است؟ طراحی دوچرخه و کاربردهای آن باعث شده است تا انواع مدل‌های دوچرخه با سیستم‌ها، قطعات و قیمت‌های متفاوت به وجود بیاید. از انواع کاربردی که باعث تفاوت بین دوچرخه‌ها شده است مثلا دوچرخه‌های کوهستان، شهری، کورسی و... که از برندهای مختلف، با قطعات و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند.

خرید-دوچرخه-بهترین-برند

مشخصات دوچرخه در هر مدل

هر دوچرخه با توجه به نوع مصرفی که دارد ویژگی‌های خاصی از جمله: اندازه طوقه، نوع ترمز، طراحی ظاهری و جنس بدنه مخصوص به خود را دارد که همین موارد باعث تفاوت قیمت بین آنها می‌شود. پیش از خرید نوع مصرفی خو را مشخص کنید تا از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنید.

  • دوچرخه شهری: ویژگ مشترک بین تمام دوچرخه های شهری تایر های سایز 28 است و به دوچرخه های شهری ، دوچرخه 28 نیز گفته می‌شود . تایر هایی با قطر 28 اینچ به شما کمک می‌کند تا سواری سرعتی تری در مسیر های شهری داشته باشید و ناهمواری ها مسیر را به آسانی پشت سر بگذارید.از دیگر ویژگی های دوچرخه شهری داشتن طبق قامه با تعداد دندانه بسیار بالا است . دوچرخه شهری در اکثر مدل ها دارای سیستم تعلیق نیست اما در برخی از مدل های خاص دارای یک سیستم تعلیق در بخش دوشاخ جلو است . از دیگر ویژگی های دوچرخه شهری ترکبند ، گلگیر و زین پهن است تا شما به راحتی بتوانید در مسیر های شهری تردد کنید و وسایل مورد نیاز خود را با خود حمل کنید.
  • دوچرخه کوهستان: برای بررسی این مطلب باید اذعان داشت در کل مشخصات یک دوچرخه کوهستان به دو دسته 1. مشخصات ظاهری د 2. مشخصات فنی تقسیم میشود . از جمله مهمترین مشخصات ظاهری دوچرخه کوهستان عبارتند از : استفاده از کمک فنر در قسمت دوشاخ جلو و در قسمت میانی دوچرخه که سبب دفع ضربات وارد شده از جانب مسیر میشود و امکان کنترل بهتر دوچرخه و سواری راحتتری را فراهم می آورد . از دیگر مشخصات ظاهری میتوان به فرمان پهن ، کرپی فرمان کوتاه و زاویه باز تر در پیشانی اشاره کرد که به سبب نوع استفاده دوچرخه است . اما مهمترین مشخصات فنی دوچرخه کوهستان شامل استفاده از سیستم دنده با طبق کمتر و خودرهای بیشتر است و استفاده از سیستم ترمز قدرتمند دیسکی هیدرولیک یا دیسکی مکانیکی است . همچنین میزان تراول کمک در دوچرخه های کوهستان بیشتر است .

پس از مشخص شدن نوع مصرفی و سبک دوچرخه برندهای متفاوتی وجود دارند که آن دوچرخه را عرضه می‌کنند. به طور مثال دوچرخه‌های کوهستان اورلرد و ویوا از 7 میلیون تومان موجود است ولی دوچرخه‌های کوهستان جاینت از حدود قیمت 10 میلیون تومان شروع می‌شود.برندهای تولید کننده دوچرخه زیادی در بازار ایران وجود دارند که از نظر کیفیت بسیار مشهوراند. از جمله: جاینت، ویوا، اورلرد و... که می‌توان گفت هر یک در نوع خود عالی عمل کرده‌اند و دوچرخه‌هایی با کیفیت، سبک، مقاوم را طراحی و تولید کرده‌اند. اما سوالاتی وجود دارد که سعی می‌کنیم به آن‌ها پاسخ دهیم و به شما در خرید دوچرخه اورجینال و برند اصلی کمک کنیم.

 با توجه به گستردگی مدل‌ها و برندها از کدام برند خرید کنم؟

برندهای داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که دوچرخه‌های با کیفیتی تولید می‌کنند. از بهترین برندهای دوچرخه سازی می‌توان به برند معروف و مشهور دوچرخه در جهان به برند جاینت اشاره کرد و از بهترین برندهای دوچرخه در ایران به ویوا، اوردلرد و ... اشاره کرد که سالیان طولانی در این بازار کشور حرف اول را می‌زنند.

بهترین-برندهای-دوچرخه-ایران

دوچرخه جاینت Giant

بزرگترین و حتی غول‌پیکر‌ترین تولیدکننده دوچرخه در تایوان است که محصولات خود را به سراسر جهان و کشور صادر می‌کند و 12000 نمایندگی فروش دارد. این برند امتحان خود را از نظر کیفیت پس داده است و برندی معروف و محبوب جهانی است. جاینت بزرگ‌ترین دوچرخه‌ساز دنیا محسوب می‌شود که محصولات بسیار متنوعی را در سبک‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌کند که از لحاظ کارایی بی‌رقیب هستند و توانسته‌اند طرفداران پر وپا قرصی در سرتاسر دنیا داشته باشند، قطعا می‌توان گفت اگر یک گزینه برای کسب لقب بهترین برند دوچرخه باشد، دوچرخه جاینت بهترین برند دوچرخه دنیا را با تلاش و کیفیت ممتاز خود می‌تواند تصاحب کند.

دوچرخه اورلرد Overlord

برند اورلرد در ابتدا با تحقیقاتی که در زمینه دوچرخه داشت پا به میدان رقابت گذاشت و دوچرخه‌هایی مطابق استاندارد جهانی تولید کرد که از نظر استحکام و سبک بودن با دیگر برندها رقابتی تنگاتنگ دارد. این برند تبدیل به یکی از قطب‌های تولید دوچرخه تبدیل شده است که محبوبیتی بسیار فراوان در بین دوستداران دوچرخه دارد. به سبب استفاده از بهترین قطعات در ساخت و دقت بالا در طراحی فریم‌های زیبا محصولات برند اورلرد توانسه در کنار قیمت رقابتی خود جایگاه بی‌بدیلی در بازار دوچرخه کشور داشته باشد و هر ساله با معرفی محصولات جدید خود بر حجم تقاضای محصولاتش بیازاید.

دوچرخه ویوا Viva

ویوا برندی بین المللی و آشنا برای همه که برای اولین بار وارد ایران شد و همواره تلاش داشته است تا خود را در صدر برندهای برتر جهان نگه‌دارد. ویوا جز برندهای چینی است که استاندارد محصولات و کیفیت آنها باعث شده است تا صادرکننده انواع مدل‌های دوچرخه به جهان باشد. دوچرخه ویوا نامی کاملا شناخته شده و مطرح در بازار کشور است و محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تنوع بسیار زیاد در کنار قیمت ارزان و رقابتی سبب ماندگاری و پیشرفت این برند معتبر در ایران گشته است به گونه‌ای که تقریبا تمام دوچرخه‌سواران با نام این برند آشنا هستند.

خرید-دوچرخه-از-نمایندگی

خرید دوچرخه از نمایندگی برندها بهتر است یا خیر؟

خرید از نمایندگی باعث اطمینان شما از اصل بودن دوچرخه‌ای می‌شود که خریداری کرده‌اید. بعضی از نمایندگی‌ها همچنین امکانات خرید خوبی برای مشتریان و عاشقان دوچرخه‌سواری قائل می‌شوند. آریا چرخ نمایندگی رسمی برند جاینت تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و ارسال رایگان هستند و همچنین تمام محصولات برند جاینت را شامل گارانتی کرده است.پس با خیال راحت به صورت آنلاین بین محصولات مقایسه و انتخاب کنید و در صورت سوال با آن‌ها در ارتباط باشید. با خرید از نمایندگی‌هایی که محصولات خود را گارانتی می‌کنند با خیال راحت خرید کنید و درب منزل رایگان تحویل بگیرید.

 

       


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45agzm