شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 105324
تاریخ انتشار: 1402/12/12 04:58

سفر به سرزمین زیبای قفقاز با تور گرجستان

تور گرجستان به شما فرصتی فوق‌العاده برای سفر به یک کشور زیبا در نزدیکی ایران را می‌دهد. گرجستان، واقع در میانه‌ی اروپا و آسیا، با به ارث بردن خصوصیات هر دو قاره، شما را به دیدن شهرهای زیبا و توریستی از جمله تفلیس و باتومی و سایر شهرها که هرکدام دارای جاذبه‌ها و زیبایی‌های خاص خود هستند، دعوت می‌کند.
سفر به سرزمین زیبای قفقاز با تور گرجستان

تور گرجستان به شما فرصتی فوق‌العاده برای سفر به یک کشور زیبا در نزدیکی ایران را می‌دهد. گرجستان، واقع در میانه‌ی اروپا و آسیا، با به ارث بردن خصوصیات هر دو قاره، شما را به دیدن شهرهای زیبا و توریستی از جمله تفلیس و باتومی و سایر شهرها که هرکدام دارای جاذبه‌ها و زیبایی‌های خاص خود هستند، دعوت می‌کند. طبیعت عالی و مناظر زیبای گرجستان با تورهای زمینی و هوایی این کشور، لحظاتی لذت‌بخش را برای شما به ارمغان میآورند.

گرجستان با آب و هوای بینظیر و زیبایی‌های فراوان، به دلیل مسافت کم با ایران، سفر آسانی را برای گردشگران ایرانی فراهم می‌کند. علاوه بر این، سفر به این کشور در مقایسه با دیگر مقاصد خارجی نیاز به بودجه کمتری دارد و به همین دلیل، تور گرجستان توانسته است محبوبیت زیادی را  در میان متقاضیان سفرهای خارجی، کسب کند. تورهای زمینی و هوایی متنوع به این کشور، گرجستان را به یک مقصد گردشگری منحصر به فرد تبدیل کرده است.

در تور گرجستان، شما با بناهای باستانی که معماری تلفیقی آسیا و اروپا را به ارث برده‌اند، روبرو خواهید شد. صومعه‌های زیبا که گاها در دل کوه‌ها جا خوش کرده‌اند، جلوه‌ی خاص خود را دارند. زیبایی‌های طبیعی، کوه‌های جنگلی زیبا، سواحل جذاب و تمامی آنچه از طبیعت خواسته می‌شود، شهرهای گرجستان، را به یک مقصد غنی تبدیل کرده‌اند. اما مهم‌تر از همه، مردم مهمان‌نواز و کم‌نظیر گرجستان هستند که در همه شرایط، بهترین میزبانی را از شما به عمل می‌آورند. این جذابیت‌ها همگی راز محبوبیت گرجستان برای سفرهای گردشگری هستند. بنابراین فقط کافیست چمدان خود را ببندید و برای رزرو تور گرجستان خود، با آژانس مسافرتی سلام پرواز تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گرجستان نیز، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

 

از چه طریق میتوان به گرجستان سفر کرد؟

به طور کلی گرجستان در نزدیکی ایران قرار دارد و مسافران میتوانند با دو روش هوایی و زمینی، خود را به این کشور زیبا برسانند. اطلاعات بیشتر درباره هر روش را در زیر شرح داده‌ایم:

  • تور گرجستان هوایی

سفر به گرجستان با هواپیما همیشه به عنوان اولین گزینه مسافرتی به یاد می‌آید، زیرا این انتخاب از لحاظ راحتی و سرعت بسیار جذاب است. گرجستان نیز با داشتن چندین فرودگاه بین‌المللی، امکان سفر هوایی و دسترسی آسان را برای مسافران خود فراهم کرده است. امروزه گردشگران ایرانی می‌توانند با پروازهای مستقیم از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور به شهرهای توریستی گرجستان سفر کنند. رزرو تور هوایی گرجستان از فرودگاه امام تهران به فرودگاه تفلیس (پایتخت گرجستان)، در کمتر از یک ساعت و سی‌ دقیقه انجام می‌شود. اگر فکر می‌کنید که تور هوایی به مقصد گرجستان برای شما مناسب است، می‌توانید همین حالا به سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز مراجعه کرده و یکی از گزینه‌های تفلیس، باتومی یا تور تفلیس باتومی را با بهترین قیمت رزرو کنید.

  • تور گرجستان زمینی

سفر زمینی به گرجستان نیز با اتوبوس VIP و قطار امکان‌پذیر است. گرچه گرجستان مرز مشترکی با ایران ندارد، اما از طریق مسیر زمینی کشورهای آذربایجان، ارمنستان و ترکیه، این امکان برای مسافران ایرانی فراهم شده است. تورهای زمینی گرجستان با اتوبوس‌های VIP از پایانه غرب تهران به تفلیس برگزار می‌شوند و حدود ۲۴ الی ۳۶ ساعت در مسیر خواهید بود. همچنین مسیر ریل قطار از شهر تبریز به باکو و از باکو به تفلیس، انتخاب مناسبی است. خوب است بدانید که در صورت انتخاب مسیر زمینی از آذربایجان، ویزای ورود به این کشور هزینه‌ای تقریباً برابر با سفر هوایی به گرجستان خواهد داشت.

 

بهترین زمان برای سفربه گرجستان چه موقع است؟

بهترین زمان برای خرید تور گرجستان از اوایل اردیبهشت تا اوایل تیرماه و همچنین در ماه‌های مهر و آبان است، زیرا در این دوره آب و هوای گرم و مرطوب این کشور، شرایط بسیار مناسبی برای گشت و گذار در شهرها و انجام فعالیت‌های ورزشی مانند کوهنوردی، پاراگلایدر سواری و ماهیگیری فراهم میکند. اگر تصمیم به شرکت در جشنواره‌های گرجستان دارید، می‌توانید در فصل بهار به خاطر عید پاک گرجستان، در مرداد به‌خاطر جشنواره توشو با، در تابستان به‌خاطر جشنواره‌های موسیقی و فرهنگی و در ۹ مهر تا ۹ آبان به‌خاطر جشن بزرگ‌داشت تفلیس، سفر خود را زمان‌بندی کنید.

همچنین جشنواره‌هایی همچون جشنواره بین‌المللی فیلم تفلیس و جشنواره بین‌المللی تئاتر تفلیس که در ماه اکتبر برگزار می‌شوند، می‌توانند تجربه فراموش‌نشدنی را برای سفر شما به همراه داشته باشند. از طرفی در ماه جولای، جشنواره‌هایی چون جشنواره پنیر و جشنواره بستنی باعث افزایش جذابیت سفر به گرجستان می‌شوند. بنابراین، برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه برای خرید تور گرجستان در زمان‌های مناسب، تجربه یک سفر فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

کدام جاذبه‌های گردشگری را در تور گرجستان ببینیم؟

با گشت و بازدید در میان جاذبه‌های گردشگری تور گرجستان، تجربه یک سفر فراموش‌نشدنی به این کشور زیبا را خواهید داشت. گرجستان، کشوری با اندازه کوچک اما با ثروت فراوان است که از جاذبه‌های دیدنی، تاریخی و طبیعی بسیاری برخوردار است. حضور در تور گرجستان به شما این امکان را می‌دهد که با لیدر یا راهنمای سفر مجرب، به جاهای زیبا و خاص این کشور که واقعا ارزش بازدید دارند، بروید. زمان‌بندی اصولی و محکم تور به شما این امکان را می‌دهد تا از اغلب جاذبه‌های گرجستان دیدن کنید. در تور گرجستان، میتوانید جاذبه‌های مهم زیر را ببینید:

  • قلعه ناری کالا
  • کوه‌های قفقاز
  • صومعه گلاتی
  • حمام‌های سولفور
  • دریاچه لیسی
  • مجسمه علی و نینو
  • پارک آبی تفلیس
  • موزه ملی گرجستان
  • دریاچه نوری گلی
  • موزه هنرهای آجرا
  • دلفینا رادیوم باتومی
  • کلیسای جامع تثلیث تفلیس
  • منطقه باستانی سوانتی
  • مرکز خرید تفلیس سنترال
  • باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان
  • میدان اروپای شهر باتومی

این مقصدها همگی تنوع فراوانی از مناظر طبیعی، آثار تاریخی و اجتماعی را در اختیار شما قرار خواهند داد و سفر به گرجستان را به یک تجربه جذاب و مهیج تبدیل خواهند کرد.

قیمت تور گرجستان چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه سفر به گرجستان به عوامل مختلفی بستگی دارد و می‌تواند بر اساس توقعات و نیازهای هر گردشگر متغیر باشد. این هزینه شامل بلیط رفت و برگشت، اقامتگاه، خورد و خوراک، خریدهای محلی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری می‌شود. برخی افراد ممکن است ترجیح دهند در هتل‌های لوکس ۵ ستاره اقامت کنند که نیاز به بودجه بیشتری دارد، در حالی که دیگران ممکن است از اقامت در هتل‌های معمولی ۳ ستاره بهره‌مند شوند.

اما در مجموع، سفر به گرجستان نسبت به سایر مقاصد گردشگری خارجی، هزینه کمتری دارد و به عنوان یک مقصد گردشگری نسبتاً ارزان محسوب می‌شود. انتخاب نوع تور نیز بر هزینه سفر تأثیر می‌گذارد، زیرا تورهای زمینی و هوایی ممکن است هزینه‌های مختلفی داشته باشند.

رزرو تور گرجستان از سلام پرواز

برای راحتی گردشگران، رزرو تورهای گرجستان از طریق مجموعه سلام پرواز می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب با بهترین قیمت و کیفیت خدمات باشد، زیرا این مجموعه اقدام به ارائه تورهای با کیفیت و تنوع زیاد در تاریخ‌های برگزاری آن‌ها کرده است. همچنین برای رزرو تور گرجستان نوروزی خود، با شماره  02122224444  تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان آژانس سلام پرواز بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/457vmx