-
با حضور مدیران معادن، صنایع وابسته و حمل و نقل سراسری

ماشین‌آلات جدید آمیکو رونمایی شد

روزگذشته همایش مدیران معادن، صنایع وابسته و حمل و نقل سراسری با میزبانی شرکت گروه صنعتی آمیکو در هتل المپیک تهران برگزار شد.

روزگذشته همایش مدیران معادن، صنایع وابسته و حمل و نقل سراسری با میزبانی شرکت گروه صنعتی آمیکو در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش صمت در همایش معرفی محصولات گروه صنعتی آمیکو فعالان حوزه خودروسازی، اصحاب رسانه و برخی کارشناسان صنایع معدنی حضور یافتند. این همایش که با حضور مدیران صنعت و معدنی برگزار شده بود به پیشرفت این شرکت صنعتی در تولید ماشین آلات و ارتقای کیفیت آن اشاره شد.

در این همایش گروه صنعتی آمیکو از ۳ محصولی که به زودی وارد بازار می شوند رونمایی کرد.

در این همایش 3 محصول کامیون مدل ۲۶۳۱ ، کامیون ۱۹۲۹ و محصول سبک پیکاپ آشنا توربو معرفی شده و مشخصات این تولیدات مورد بررسی قرار گرفت.

کامیون ۱۰ چرخ مدل ۲۶۳۱ در معدن قابل استفاده بوده و به زودی مدل (ورژن) جدید برای استفاده در مسافت شهری به سبد محصولات این گروه صنعتی اضافه خواهد شد. همچنین کامیون ۱۹۲۹ ورژن باری به زودی وارد چرخه حمل و نقلی کشور می شوند که با کاربری باری_فلزی و مزیت باری در پیمایش جاده بسیار مزیت خوبی خواهد داشت ‌ .

آسناتوربو از دیگر محصولات جدید گروه صنعتی آمیکو است که تغییر ظاهر این محصول در دستور کار است.

براساس اطلاعات اعلامی در این همایش شبکه گسترده فروش و خدمات ‌ پس از فروش در ۵۹ نقطه کشور فعال شده که از این تعداد ۴۱ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش، ۸ عاملیت فروش، ۸ عاملیت فروش قطعه یدکی را شامل می شود. همچنین گروه صنعتی آمیکو با به ‌ روز رسانی سایت جدید عملکرد خرید و فروش ماشین آلات سبک و سنگین را تسریع خواهد کرد.

طرح فروش ویژه آمیکو

مدیر فروش ارس خودرو دیزل نیز در این همایش ار طرح فروش ویژه خبر داد و گفت: کامیون 2631 با کاربری ‌ های متعدد در این گروه صنعتی عرضه می ‌ شود و در طول 30 روز کاری این عرضه اتفاق خواهد افتاد.

ترکی افزود: کاربری آتش نشانی هم بر روی این خودرو قابل نصب خواهد بود ‌ .

ترکی اضافه کرد: کامیون باری 1929 به عنوان قوی ‌ ترین محصول بازار نیز با کاربری باری فلزی در بازه 30 روز کاری قابل ارایه خواهد بود. البته این محصول هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است و بلافاصله بعد از رونمایی قیمت دقیق آن نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: آمیکو همواره محصولاتی را به فروش رسانده که به مرحله تولید رسیده و هیچوقت با بودجه سرمایه ‌ گذاری شده مشتریان اقدام به تولید نکرده ‌ است.

وی همچنین عنوان کرد: دیگر کاربری ‌ ها هم بر روی این خودرو قابل نصب و ارائه خواهد بود.

ترکی اضافه کرد: پیکاپ آسنا به عنوان بازیگری تاثیرگذار در بازار پیکاپ های کشور نیز در دو نشخه توربو اتوماتیک و تنفس طبیعی دستی قابل ارائه است ‌ .

وی همچنین عنوان کرد: نمونه توربو دستی که به ‌ زودی به بازار معرفی می ‌ شود نمونه ای اصلاح شده و بهبود یافته این خودرو است که از لحاظ ظاهری و قوای محرکه نسبت به نسخه های قبلی بهبود پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*