چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 18644
تاریخ انتشار: 1401/05/08 02:56

بهترین کتاب های اقتصاد کنکور انسانی

درس اقتصاد یکی از مهم ترین دروس برای داوطلبان علوم انسانی محسوب می شود و کسب درصد بالا در این درس وابسته به منبع و روش مطالعه دانش آموزان است. داشتن کتاب اقتصاد کنکور خوب و برنامه ریزی مناسب می تواند به موفقیت داوطلبان کمک کند و بازدهی مطالعه آن ها را بالا ببرد.

بهترین کتاب های اقتصاد کنکور انسانی

 

بهترین کتاب تست اقتصاد

اهمیت استفاده از بهترین منابع اقتصاد کنکور انسانی

درس اقتصاد یکی از مهم ترین دروس برای داوطلبان علوم انسانی محسوب می شود و کسب درصد بالا در این درس وابسته به منبع و روش مطالعه دانش آموزان است. داشتن کتاب اقتصاد کنکور خوب و برنامه ریزی مناسب می تواند به موفقیت داوطلبان کمک کند و بازدهی مطالعه آن ها را بالا ببرد. 

درس اقتصاد در کنکور علوم انسانی یکی از درس های مهم به شمار می آید و برای زیر گروه 3 اهمیت بیشتری دارد. زیر گروه 3 شامل رشته های اقتصاد، بیمه و مدیریت است. درس اقتصاد دومین درس در دفترچه گروه آزمایشی علوم انسانی است و نقش مهمی در رتبه داوطلبان دارد.

اگر شما داوطلبی هستید که به قبولی در این رشته ها فکر می کنید باید درصد بالایی در درس اقتصاد داشته باشید. روش مطالعه درس اقتصاد ارتباط مستقیم با یادگیری شما دارد . بخش هایی و از درس اقتصاد مفهومی است و بخش هایی از آن حفظ کردنی. در این مقاله به معرفی بهترین منابع اقتصاد کنکور پرداخته‌ایم و نکاتی را نیز برای دانش‌آموزان انسانی ذکر کرده‌یم که برای آنها مفید خواهد بود.

ضریب درس اقتصاد در زیر گروه‌های مختلف رشته انسانی به صورت زیر می‌باشد:

  • زیر گروه 1: ضریب 1
  • زیر گروه 2: ضریب 2
  • زیر گروه 3: ضریب 3
  • زیر گروه 4: ضریب 2

اولین و مهم ترین منبع شما در درس اقتصاد باید کتاب درسی اقتصاد علوم انسانی باشد. شما باید تسلط کاملی به تمامی بخش های کتاب اقتصاد درسی داشته باشید و سپس به دنبال کتاب کنکور اقتصاد بروید. محور اصلی مطالعه شما باید کتاب درسی باشد و تمام کتاب درسی اقتصاد را با جزییات کامل بخوانید.

فهرست بهترین کتاب های اقتصاد کنکور  

کتاب اقتصاد کنکور مشاوران

سوالات این درس با وجود تعداد پایین آنها، به نوعی مستعد طولانی ترین سوالات کنکور هستند یعنی می توانند در قالب سوالات چند سطری مطرح شوند.

پس سعی کنید چشم و ذهنتان را عادت و آشنایی بدهید با این شکل و ساختار سوالات.

با هدف چینش منظم تست ها در وهله اول با یادگیری تست اول آماده می شویم که تست دوم را بهتر یاد بگیریم و در گام بعد می آموزیم که هر تستی یک هدف آموزشی مشخص را دنبال می کند .

ویژگی های خاص کتاب اقتصاد کنکور مشاوران به شرح زیر است:

  • درسنامه جامع و کامل
  • آموزش ریاضیات مورد نیاز برای مسائل اقتصاد
  • مشاوره درسی
  • آموزش روش حل مسایل اقتصاد
  • ۷۸۵ پرسش چهار گزینه ای
  • مرور و جمع بندی تک تک فصول
  • چینش هدفدار تست ها
  • تست های پوششی برای هر زیر مبحث
  • پاسخ های تشریحی
  • آوردن تمام مراحل حل مسایل اقتصاد با پاسخ تشریحی 

کتاب تست اقتصاد کنکور خیلی سبز

به طور کلی هر فصل از کتاب تست اقتصاد دهم کنکور خیلی سبز را می توان به سه بخش تقسیم کرد. بخش اول هر فصل مربوط به قسمت درس نامه می شود. همه مبحث های مربوط به فصل به طور کامل و واضح توضیح داده شده اند. برای درک بهتر توضیحات و نکته های تکمیلی، از مثال های متعدد، جدول و نمودار استفاده شده است. در هر مبحث برای فهم بهتر مطالب، مثال های نوآورانه همراه با توضیح نکته های کلیدی آورده شده اند. مفاهیم مهم قسمت های بیشتر بدانیم، پاورقی ها و نکات فرعی کتاب درسی اقتصاد پایه دهم نیز در کادر ارائه داده شده اند تا دانش آموزان نکته های مربوط به این قسمت ها را نیز به طور کامل یاد بگیرند و به سوال های طرح شده پاسخ صحیح بدهند.

ر انتهای هر فصل از کتاب تست اقتصاد دهم کنکور خیلی سبز، بخش پرسش های چهار گزینه ای آورده شده است. تست های کتاب شامل سوال های تألیفی و نمونه سوال های کنکور انسانی سراسری سال های اخیر می شوند. تست ها بر اساس مباحث مربوطه، میکرو طبقه بندی شده اند. در انتهای کتاب تست اقتصاد دهم کنکور 1402 خیلی سبز، پاسخ نامه کلیدی و تشریحی آورده شده است. برای تقویت سرعت تست زنی دانش آموزان و بازدهی بالا، نکته ها و تکنیک های مربوط به تست ها نیز توضیح داده شده اند. در مقابل هر پاسخ، شماره صفحه کتاب درسی نیز درج شده است تا دانش آموز بتواند مبحث مربوط به سوال را به راحتی در کتاب پیدا کند.

کتاب اقتصاد میکرو گاج

 سری کتاب ‌های میکرو طبقه‌ بندی دارای درسنامه‌ های جامع، همراه با ذکر نکات کنکوری، تست‌ های فراوان به همراه پاسخنامه ‌‌های تشریحی بوده که به شما برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در کنکور سراسری و آزمون ‌های آزمایشی، کمک می ‌کند. این کتاب کمک درسی تمامی مباحث مندرج در اقتصاد پایه‌ دهم را به ‌صورت درس به درس پوشش می دهد.در کتاب میکرو اقتصاد جامع کنکور انتشارات گاج تست ‌های تالیفی، پرسش های چهار‌گزینه ‌ای از کنکور سراسری سال های گذشته نیز مطرح شده است. جهت راحتی روش مطالعه، تست ‌های هر فصل بر اساس مباحث اصلی طبقه ‌بندی‌ شده است و می‌ توانید پس از مطالعه هر مبحث به حل تست‌ بپردازید. این امکان نیز برای داوطلبان گرامی وجود دارد که در قسمت پاسخنامه‌ تشریحی کتاب، از درستی جواب خود اطلاع یابند. در این بخش، برای برخی از تست ‌ها علاوه بر بررسی پاسخ درست، سایر گزینه ‌ها‌ نیز بررسی و علت نا درستی آن‌ ها بیان شده است.در کتاب کمک آموزشی میکرو طبقه بندی اقتصاد جامع کنکور گاج حدود 1100 پرسش چهار گزینه ای از سطح آسان تا دشوار به صورت دسته بندی آورده شده است.

کتاب اقتصاد جامع مهروماه

یکی دیگر از بهترین منابع اقتصاد کنکور، کتاب اقتصاد جامع مهروماه نو است. برخی از خصوصیات این کتاب را آورده‌ایم:

بخش کتابنامه اقتصاد جامع مهروماه نو آموزش کاملی را برای شما در نظر گرفته تا با مطالعه آن بتوانید به درصد بالایی از این درس در کنکور سراسری برسید. محتوایی که در این بخش ارائه شده شامل توضیح مفاهیم به صورت درس به درس است. فعالیت های کتاب درسی در این کتاب جایگاه ویژه ای دارند و مولفان آن ها را مورد بررسی قرار داده اند.

در برخی موارد از مثال های تستی استفاده شده تا توضیح را برای شما تکمیل تر کند، زیر متن های مهم خط کشیده شده و کلید واژه ها هایلایت شده است تا توجه زیادی به آن ها داشته باشید. در بین توضیح عنوان های دقت کن ارائه شده که مطالب مهمی را این قسمت به شما بازگو می کند.

از ویژگی های برجسته این کتاب ارائه روش حل مسائل محاسباتی هم به روش معمولی و هم به روش راه های ویژه و کنکوری است.

خرید کتاب تست اقتصاد کنکور با تخفیف از کتابانه

کتابانه یکی از مراجع تخصصی فروش کتاب های کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، عمومی و زبان خارجی است. برای خرید کتاب اقتصاد کنکور و یا سایر کتب مورد نیازتان، می‌توانید به کتابانه مراجعه کرده از تخفیف های ما بهره مند شوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3woxxv