-

آخرین آگهی‌های استخدامی شرکت‌های بزرگ

هدف بسیاری از کارجویان از کار، این است که بتوانند در نقطه‌ای از مسیر شغلی خود در یکی از شرکت‌های بزرگ استخدام شوند. این فرصت در حال حاضر برای آنها فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایران برای جذب افراد با استعداد بازار کار، آگهی‌های شغلی خود را منتشر کرده‌اند. در میان این شرکت‌ها نام‌هایی مانند زرین رویا، دیجی کالا، ایرانسل، نستله، مپنا، های وب، اسنپ، کارگزاری مفید، زیتل و بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر دیده می‌شود که برای مشاغلی مانند برنامه نویسی، مدیر بازاریابی، کارشناس فروش، طراح گرافیک، کارشناس جذب و استخدام، حسابدار، تحلیل‌گر داده و موارد بسیار دیگر آگهی‌های خود را منتشر کرده‌اند.

طبق آگهی‌های استخدام آذر ۱۴۰۰ در سایت کاریابی ایران‌تلنت، فرصت‌های شغلی بسیار متنوع هستند و افراد برای بررسی و ارسال رزومه برای آنها هیچ محدودیتی ندارند. به این ترتیب، افراد چه در مشاغلی مانند مشاغل مهندسی کار کرده باشند و چه کار آنها به هنر و خلاقیت ربط داشته باشد، می‌توانند از میان این آگهی‌های استخدامی، نزدیک‌ترین موارد به شغل خود را پیدا کنند. برای بررسی این آگهی‌ها به صفحه ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com مراجعه کنید و سپس صفحه استخدام ایران‌تلنت را بررسی کنید.

گروه‌های شغلی پرتکرار

تمام آگهی‌های شغلی منتشر شده مشاغل مهم و کاربردی هستند و بررسی‌های آگهی‌های شغلی نشان می‌دهد که درصد خیلی کمی از مشاغل در این آگهی‌ها وجود ندارد. اما در میان این آگهی‌های شغلی یکی از گروه‌های شغلی بیشترین میزان آگهی استخدامی را دارد که گروه شغلی فروش و خدمات پس از فروش است.

تقریبا می‌توان عنوان کرد که بیشتر شرکت‌ها یا یک کالای مصرفی برای فروش دارند و یا اینکه خدمات آنها برای ارائه به مشتریان و کاربران است. در هر دو حالت نیاز به استخدام افراد خبره در بخش فروش است که آگهی‌های استخدامی آنها می‌تواند برای موقعیت شغلی کارشناس فروش، سرپرست بخش فروش، مدیر امور مشتریان، کارشناس خدمات مشتریان، اپراتور فروش و مواردی از این دست باشد. اما گروه‌های دیگر که پس از فروش بیشترین میزان آگهی را دارند عبارت‌اند از:

  • بازاریابی / تبلیغات / تحقیقات بازار و برندینگ
  • برنامه ریزی پروژه / کنترل پروژه مهندسی
  • مهندسی / تولید و بهره برداری
  • حسابداری / حسابرسی و بیمه
  • ناوری اطلاعات / توسعه نرم‌افزار و برنامه نویسی

استان‌هایی که بیشترین میزان آگهی استخدامی را دارند

شهر تهران به دلیل پایتخت بودن و استقرار شرکت‌های دولتی و خصوص بسیار، به یکی از بزرگترین شهری‌های استخدامی کشور تبدیل شده است که تعداد فرصت‌های شغلی معرفی شده در آن بیشتر از دیگر شهرها است. هزاران فرصت شغلی منتشر شده در شهر تهران آن را به عنوان مقصد استخدام بسیاری از افراد تبدیل کرده است و بسیاری به همین خاطر این شهر را برای کار انتخاب می‌کنند.

اما شهری مانند کرج به دلیل نزدیکی به تهران به عنوان دومین شهر پرآگهی شناخته می‌شود که در میان آگهی‌های آن نام شرکت‌های بزرگ و شناخته شده‌ای مانند نستله، مدیران خودرو، گروه مپنا، فرمند و گروه صنعتی پژوهشی زر دیده می‌شود.

نکته جالب در مورد آگهی شغلی منتشر شده ایران‌تلنت این است که فرصت‌های شغلی متعلق به شرکت‌های بین‌الملل نیز دیده می‌شود و این شرکت‌ها در ایران به دنبال افراد متخصص هستند. برخی از این آگهی‌ها عبارت‌اند از:

  • طراح و نقشه‌کش کابینت و آشپزخانه، تورنتو (دورکار)
  • کارشناس منابع انسانی، سیدنی (دورکار)
  • توسعه‌دهندۀ ارشد فول‌استک، ونکوور (دورکار)

آگهی‌های استخدامی در ایران‌تلنت بسیار زیاد و متنوع هستند و افراد در شهرها و حرفه‌های مختلف می‌تواند برای آنها اقدام کنند. برای بررسی تمام این موارد و دسته‌بندی آگهی‌های استخدامی به صفحه فرصت‌های شغلی ایران‌تلنت به آدرس www.irantalent.com/jobs مراجعه کنید و رزومه خود را برای نزدیک‌ترین مورد به مهارت‌های خود ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین