پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 - 13 Jun 2024
کد خبر: 109920
تاریخ انتشار: 1403/02/22 06:13

فیدس برترین موسسه مهاجرت به کانادا در مشهد

فیدس معتبر ترین موسسه مهاجرتی مشهد میباشد که در زمینه های متفاوتی کار میکند مانند مهاجرت تحصیلی و سرمایه گذاری به کانادا و آمریکا
فیدس برترین موسسه مهاجرت به کانادا در مشهد

امروزه مساله مهاجرت به یکی از مهم ترین ابعاد زندگی انسان ها تبدیل شده است. قوانین مهاجرتی که توسط کشورها تصویب می شود همواره در حال بروزرسانی و تغییر و تحول است. کشورها براساس نیازهای اقتصادی و اجتماعی خود اقدام به جذب افراد با ویژگی های مورد نیاز خود می کنند. همچنین تحصیل و کار و زندگی در کشورهای مختلف می تواند برای تمامی انسان ها تجربه بسیار ارزشمندی را رقم بزند. در مسیر چالش‌برانگیز مهاجرت، انتخاب یک مشاور معتبر و با تجربه می‌تواند تفاوت بزرگی در تجربه و نتیجه فرآیند مهاجرت افراد ایجاد کند. خدمات بین المللی فیدس به عنوان یک مجموعه مهاجرتی با سال ها سابقه و تجربه در زمینه مشاوره روش های قانونی و با بهره‌گیری از دانش تخصصی و تجربه انجام صدها پرونده، به متقاضیان کمک می‌کند تا مسیر مهاجرت را به آسان‌ترین و ایمن‌ترین شکل ممکن طی کنند. فیدس، با ارائه مشاوره در زمینه های مهاجرتی متنوع و انجام امور به شکل سفارشی، تمام تلاش خود را به کارمی برد تا به متقضیان کمک کند تا به اهداف خود در کشور مقصد دست یابند.
دفتر مهاجرتی در مشهد فیدس

معرفی فیدس معتبرترین موسسه مهاجرتی در مشهد 

موسسه مهاجرتی فیدس از سال ۲۰۱۵ با همکاری موسسه حقوقی بین‌المللی دادیار سفیر مانا، (شماره ثبت ۵۳۰۷) فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با اتکا به سال‌ها تجربه و دانش تخصصی خود، به متقاضیان در خصوص اخذ تابعیت، اقامت دائم و انواع اقامت های موقت در کشورهای معتبر مشاوره صحیح داده و در صورت احراز شرایط وکالت متقاضی را تا حصول نتیجه به عهده می گیرد. تیم فیدس مسلط بر آخرین قوانین و رویه ها و اطلاعات، آماده پاسخگویی به متقاضیان مهاجرت است.

فیدس نه تنها  از معتبرترین موسسه مهاجرتی در مشهد بوده، بلکه به عنوان یکی از برجسته‌ترین موسسات مهاجرتی در ایران مشغول به فعالیت است. همچنین این مجموعه با همکاری دفتر مشاوره شغلی و کاریابی خارجی مانا (شماره ثبت 101670)  خدمات تخصصی در زمینه مهاجرت کاری از قبیل انواع ویزاهای کاری، کاریابی بین المللی، ثبت شرکت و ویزاهای کارآفرینی را به صورت تخصصی به متقاضیان دارای مهارت شغلی ارائه می کند. تمرکز فیدس بر رعایت بالاترین استانداردهای بین المللی بوده که این امر، اطمینان از موفقیت آمیز بودن فرآیند مهاجرت متقاضیان را دوچندان می‌کند.

تیم متخصص و با تجربه فیدس در ایران و کشورهای هدف، همواره در تلاش است تا بهترین و دقیق‌ترین مشاوره های مهاجرتی را به متقاضیان خود ارائه دهد. اساس انجام امور مهاجرتی از یک مشاوره کامل و جامع آغاز می شود و فیدس مدعی است که تز متخصص ترین مشاوران برای ارزیابی شرایط و پاسخگویی به سوالات متقاضیان بهره مند است.

 

چرا موسسه مهاجرتی فیدس در مشهد  را انتخاب کنیم ؟

ما در خدمات بین المللی فیدس با تکیه بر اصول و ارزش‌های خود تلاش می‌کنیم تا سطح دانش و آگاهی مردم را در مورد مهاجرت، قوانین مهاجرتی و روش‌های آن از طریق جلسات مشاوره و سایر کانال های اطلاع رسانی مان افزایش دهیم. جلسات مشاوره ما با متقاضیان به صورت تخصصی و اختصاصی برگزار می شود و علاوه بر ارائه روش های متناسب با شرایط متقاضی تمامی اطلاعات مورد نیاز برای زندگی، تحصیل و کار در کشور هدف را به متقاضی ارائه می کنیم.

ما در فیدس، انتقال اخبار و اطلاعات مهم و به روز مهاجرت و کار و تحصیل و زندگی در خارج از کشور را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار داده‌ایم تا متقاضیان با آگاهی از این اطلاعات بتوانند تصمیم درستی برای مهاجرت اتخاذ کنند.

ما در فیدس با استفاده از پلتفرم آنلاین اختصاصی، ارتباط با متقاضیان را تسهیل نموده ایم و شفافیت در ارتباطات وسرعت انتقال اطلاعات را افزایش داده‌ایم تا همه متقاضیان در اسرع از روند پیشرفت پرونده خود مطلع باشند.

پشتیبانی قدم به قدم در مسیر مهاجرت و تضمین کیفیت انجام اموربا پرداخت حق‌الزحمه مناسب و مرحله ای، از دیگر تعهدات ما به مشتریانمان است.

ما متعهد هستیم که در تمامی مراحل مهاجرت، از مشاوره اولیه تا حصول نتیجه اعم از اخذ اقامت و تابعیت، شما را یاری دهیم. اعتماد شما، بزرگ‌ترین سرمایه ماست و افتخار می‌کنیم که در مسیر رسیدن به آرزوها و اهدافتان در کنارتان هستیم.

ما در فیدس چه کار می کنیم؟

پشتیبانی از طیف وسیعی از برنامه های قانونی مهاجرتی از مهم ترین دلایل انتخاب فیدس به عنوان مشاورمهاجرتی است:

  • مشاوره مهاجرتی: ارائه دهنده جامع‌ترین مشاوره‌ها برای تمامی مراحل مهاجرت، شامل بررسی شرایط، ارزیابی گزینه‌ها، و راهنمایی های قانونی.
  • پشتیبانی مهاجرت تحصیلی: کمک به دانشجویان برای یافتن بهترین فرصت‌های تحصیلی در خارج از کشور و انجام تمامی امور مربوط به اخذ پذیرش و ویزاهای دانشجویی و بورسیه های تحصیلی. مهاجرت تحصیلی به کانادا و مهاجرت تحصیلی به آمریکا از مهم ترین خدماتی است که موسسه فیدس در اختیار کلاینت های خود قرار میدهد.
  • پشتیبانی مهاجرت کاری: ارائه راهنمایی‌های تخصصی برای یافتن فرصت‌های شغلی در خارج از کشور و کمک به اخذ ویزای کاری.
  • پشتیبانی مهاجرت سرمایه‌گذاری: ارائه مشاوره‌ برای سرمایه‌گذارانی که قصد دارند از طریق سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی تابعیت یا اقامت دائم یا موقت کسب کنند.
  • پشتیبانی ویزای توریستی:  ارائه چک لیست مدارک مورد نیاز و راهنمایی برای ثبت صحیح درخواست ویزای توریستی  کشورهای مختلف برای تسهیل سفرهای بین‌المللی.
  • کشورهای هدف: ما در فیدس ابتدا با روش های مهاجرت به کانادا مسیر فعالیتمان را آغاز کردیم و سپس در طی این سال ها کشورهای دیگر از قبیل آلمان، هلند، اسپانیا، کره جنوبی، امارات، ایتالیا و غیره را نیز به لیست کشورهای هدف اضافه نمودیم. تنوع در بررسی کشورهای هدف، شما را برای اتخاذ بهترین تصمیم یاری می دهد.

 

در نهایت، خدمات بین المللی فیدس به عنوان یک مجموعه معتبر مهاجرتی با داشتن سال ها تجربه و با تکیه بر دانش تخصصی در زمینه مهاجرت، پشتیبانی کم نظیر و قابل اعتماد برای متقاضیان اخذ انواع اقامت است.اگر به دنبال آگاهی از انواع فرصت‌های تحصیلی، شغلی، سرمایه‌گذاری، یا توریستی در کشورهای معتبر دنیا هستید، فیدس آمادگی ارائه اطلاعات و مشاوره و پشتیبانی شما را دارد. با فیدس بدون مرز زندگی کن!



 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wjbv6