-

بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۲

در بین انواع ارزهای دیجیتال، مدال سودآورترین ارز را باید به بیت کوین اختصاص داد. این انتخاب بر اساس استقبالی که فعالان تجارت بین‌المللی از Bitcoin انجام داده‌اند، درنظر گرفته شده است. این ارز‌ دیجیتالی که امروزه محبوبیت قابل قبولی در بین فعالان اقتصادی پیدا کرده است، از صنعت استخراج پررونق‌تری نسبت به دیگر ارزها برخوردار است.

بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۲

به همین منظور، موضوع مه‌متر از برخورداری از ارزش Bitcoin، نحوه استخراج بیت کوین است که در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم. پس اگر شما از آن دسته از افرادی هستید در زمینه تجارت و داد‌و‌ستد‌های بین‌المللی، به واسطه ارز‌های دیجیتال فعالیت دارید و در این زمینه ارز Bitcoin را انتخاب نموده‌اید و به دنبال این هستید که بدانید در سال 2022 کدام ماینر برای Bitcoin بهترین است، مطالعه این مقاله می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونگی استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۲

به دلیل استقبالی که از ارز Bitcoin شده است، سرعت استخراج بیت کوین روز‌به‌روز در حال گسترش است. بر این اساس مانند قبل، فرایند استخراج بیت کوین به واسطه استفاده از دستگاه‌های خانگی قابل انجام نیست. به همین خاطر لازم است که به هدف استخراج ارز Bitcoin، از دستگاه‌های سخت‌افزاری مخصوص که به عنوان بهترین ابزار برای این‌کار محسوب می‌شوند و نام ای‌سیک ASIC به آن اختصاص داده‌اند، استفاده نمایید.

دستگاه ای‌سیک می‌تواند روی انبوه ارز‌دیجیتال Bitcoin با اجرای یک پیکربندی مطلوب، اجرای فرایند استخراج را فراهم آورد. کاربری از این سخت‌افزار به این گونه است که براساس پارامتر‌هایی مانند مصرف انرژی، نرخ هش، نوع الگوریتم‌های مورد استفاده در استخراج و دمای عملیات، فرایند رتبه‌بندی را انجام می‌دهد. البته می‌توان به جهت محاسبه سودآوری، قبل از آنکه ای‌سیک را خریداری نمایید، شرایط را به واسطه استفاده از پلتفرم‌های مختلف مانند ماشین حساب‌های آنلاین مخازن ماینینگ نیز دنبال نمایید. توجه داشته باشید که لازم است برای انجام استخراج ارزهای ‌دیجیتال، نسبت به خرید سخت افزار استخراج که از امنیت مطلوبی برخوردار باشد، اقدام کنید.

معرفی بهترین سخت‌افزار‌ها و ماینرهای امن به هدف استخراج ارز Bitcoin در سال 2022

ماینر‌های زیادی به جهت استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند. استخراج‌کنندگان با توجه به مولفه‌های هر ماینر باید نسبت به انتخاب بهترین ماینر اقدام نمایند. از مهم‌ترین خصوصیت‌ها تطبیق منطقه جغرافیایی با نوع ماینر است. در ادامه برخی از بهترین ماینر‌های سال 2022 را با ذکر خصوصیت‌های‌شان معرفی می‌نمایم.

ماینر Bitmain Antminer S19 Pro

معرفی اولین ماینر به عنوان بهترین استخراج‌کننده Bitcoin را به ماینر Bitmain Antminer S19 Pro اختصاص می‌دهیم. با توجه به اینکه این سخت افزار به ولتاژ برق زیادی نیاز دارد، لازم است که شما برای کاربری از این ماینر مشکلی با پرداخت هزینه‌های برق نداشته باشید.

  • خصوصیت‌های ماینر S19
    • میزان توان مصرفی: 3250 وات
    • میزان هش ریت: 95 تراهش
    • بهترین دمای کارکرد: 5 تا 40 درجه سانتیگراد

ماینر (++) MicroBT Whatsminer M30S

شاید بتوان به جرات گفت که این ماینر، بعد از ماینر Antminer S19 Pro از بهترین سخت‌افزار‌ها با هدف استخراج ارز Bitcoin به حساب می‌آید. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد ماینر (++)MicroBT Whatsminer M30S عدم نیاز به نرم افزار مجزا و یا کامپیوتر میزبان است.

· خصوصیت‌های ماینر M30S

  • میزان توان مصرفی: 3600 وات
  • میزان هش ریت: 90 تراهش
  • بهترین دمای کارکرد: 5 تا 35 درجه سانتیگراد

ماینر Bitmain Antminer S7

ماینر بعدی که معرفی می‌شود نیز با توجه به خصوصیاتی که دارد، در بین فعالان اقتصادی و استخراج کنندگان Bitcoin از محبوبیت خوبی برخوردار است. از مهم‌ترین خصوصیت‌های ماینر Bitmain Antminer S7 داشتن مصرف‌ کم انرژی است. کاربری از این ماینر به منبع تغذیه‌ای که برای آن در نظر گرفته‌اید و دمای محیط بستگی دارد. به همین منظور برای استخراج‌کنندگانی که در جغرافیای سردسیر حضور دارند، استفاده از این ماینر پیشنهاد می‌شود.

· خصوصیت‌های ماینر Bitmain Antminer S7

  • میزان توان مصرفی: 697 وات
  • میزان هش ریت: 7 تراهش
  • بهترین دمای کارکرد: 5 تا 25 درجه سانتیگراد

ماینر AntMiner L3

ماینر AntMiner L3 در بازار به صورت تجاری عرضه می‌شود و از جمله استخراج‌کنندگان پر‌سرعت Bitcoin به حساب می‌آید. از قابلیت‌هایی که برای این ماینر می‌توان معرفی نمود، عدم نیاز به کامپیوتر جداگانه میزبان به دلیل داشتن کنترل‌پنل داخلی است. این ماینر که از وزنی در حدود 13.23 پوند برخوردار است، یک کانکتور PCI Express نیز به همراه دارد.

· خصوصیت‌های ماینر AntMiner L3

  • میزان توان مصرفی: 800 وات
  • میزان هش ریت: 504 تراهش
  • بهترین دمای کارکرد: 5 تا 40 درجه سانتیگراد

ماینر Canaan Avalonminer 1246

این ماینر توسط کمپانی Canaan ساخته شده است و از وزنی در حدود 12.8 کیلوگرم برخوردار است و چهار فن در این ماینر به کار برده شده است. هدف کمپانی Canaan از تولید این ماینر، کاهش فشار انتقادها به جهت محصولی است که قبل از این ماینر توسط این کمپانی تولید شده بود. قابلیت منحصر به فردی که در این ماینر وجود دارد، قابلیت نصب به صورت عمودی و یا افقی است. امنیت این ماینر در شرایط مطلوب است و در برابر ویروس‌ها و هکرها از مصونیت قابل قبولی برخوردار است.

· خصوصیت‌های ماینر Canaan Avalonminer 1246

  • میزان توان مصرفی: 3420 وات
  • میزان هش ریت: 90 تراهش
  • بهترین دمای کارکرد: 5 تا 60 درجه سانتیگراد

ماینر Bitmain Antminer T19

بیت مین کمپانی ساخت این ماینر است. ماینر Bitmain Antminer T19 که در تاریخ ژوئن سال 2020 تولید شده است، از چهار فن برخوردار بوده و وزنی در حدود 14.5 کیلو گرم دارد. با توجه به اینکه این ماینر از قیمت مرقوم به صرفه تری نسبت به ماینر‌های دیگر برخوردار است، می تواند برای آن دسته از استخراج کنندگانی که به قیمت ماینر توجه دارند، گزینه مناسبی باشد.

· خصوصیت‌های ماینر Bitmain Antminer T19

  • میزان توان مصرفی: 3150 وات
  • میزان هش ریت: 84 تراهش
  • بهترین دمای کارکرد: 5 تا 50 درجه سانتیگراد

ماینر (+) Bitmain Antminer S

ماینر (+)Bitmain Antminer S نیز در تاریخ دسامبر 2019 توسط کمپانی بیت مین ساخته شده است. از آن دسته از ماینر‌های قدرتمند عرضه شده در بازار سخت‌افزار‌های استخراج Bitcoin به شمار می رود. به همین منظور این ماینر می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای را در زمینه استخراج بیت کوین داشته باشد. اما نکته مهمی که باید در زمینه عملکرد این ماینر به آن اشاره نمود این است که کاربران در زمینه انتقاد از عملکرد این ماینر، به این نکته اشاره داشتند که از اشکالات خاص فنی برخوردار است و کمپانی بیت مین نیز این شرایط را پذیرفته است.

· خصوصیت‌های ماینر (+) Bitmain Antminer S

  • میزان توان مصرفی: 2929 وات
  • میزان هش ریت: 73 تراهش
  • بهترین دمای کارکرد: 5 تا 50 درجه سانتیگراد

حرف آخر

در بازار استخراج ‌بیت‌کوین، سخت‌افزار‌های متفاوت با کاربری‌های مختلفی وجود دارند. هرکدام از مصرف برق و قدرت هش مختلفی برخوردارند. این سخت‌افزار‌ها که بر اساس معیارهای مختلفی سنجیده می‌شوند، باید با‌توجه به کاربری و نیاز و نوع جغرافیایی که در آن حضور دارید انتخاب شوند. ماینر‌هایی که در این مقاله به آن اشاره شده است، می‌توانند از بهترین ماینرهای بازار محسوب شوند و شرایط استخراج بیت کوین را به بهترین نحو ممکن اجرا نمایند. با توجه به مشخصاتی که برای هر ماینر ذکر شده است، شما استخراج‌کننده ارز دیجیتالی بیت کوین می‌توانید بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید و می‌توانید برخورداری از این ماینر‌ها را بر اساس شرایط خود به واسطه صرافی‌های بین المللی مانند کوینکس دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین