-

نمایشگاه ورزش ۲۳ ساله شد

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی آغاز به کار کرد. این رویداد نمایشگاهی از امروز تا ۱۱ خرداد، از ساعت ۸ الی ۱۵ و در سالن‌های ۷- ۸ و ۹ -۱۰- ۱۱ میزبان علاقه مندان و متخصصان این حوزه است.

نمایشگاه ورزش ۲۳ ساله شد

مراسم افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی امروز ۸ خرداد ماه با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت، احمدرضا علائی طباطبائی رئیس هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این دوره از برگزاری این نمایشگاه ۸۵ شرکت داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه تولید و ارائه تجهیزات و خدمات ورزشی در زمینه‌های انواع کالاهای ورزشی، تجهیزات ورزشی مانند توپ‌ ها، راکت، کفش‌‌های ورزشی، لباس‌‌های ورزشی، وسایل حمل‌ونقل مانند دوچرخه، اسکیت‌ بورد، و همچنین مکمل‌های ورزشی و تجهیزات مربوط به تناسب اندام مثل تردمیل و دستگاه‌‌های ورزشی دیگر را در معرض دید علاقه مندان، متخصصان و فعالان این حوزه قرار داده‌اند .

معرفی آخرین دستاوردها و فناوری روز و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت ورزش و ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترغیب افراد و واحدهای سرمایه‌گذار جهت سرمایه‌گذاری در این حوزه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

این رویداد نمایشگاهی از امروز تا ۱۱ خرداد، از ساعت ۸ الی ۱۵ و در سالن‌های ۷- ۸ و ۹ -۱۰- ۱۱ میزبان علاقه مندان و متخصصان این حوزه است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*