پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 6217
تاریخ انتشار: 1400/08/30 12:30
نماینده بندرعباس در مجلس تشریح کرد

فولاد هرمزگان زبانزد در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

استاندار هرمزگان و نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، عملکرد شرکت فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و به خصوص کمک و نقش‌آفرینی موثر این شرکت در زلزله اخیر را ستودند.

دکتر مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: «شرکت فولاد هرمزگان در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پیشقدم و زبانزد است. در تمامی حوزه‌ها ازجمله ورزش، نقش‌آفرین است. این شرکت در حادثه زلزله اخیر و حوادث غیرمترقبه دیگر در کمترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن در کنار مردم قرار گرفته است. این اقدام قابل‌تحسین است. مهندس معروفخانی و مجموعه‌های فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه نشان دادند که در کنار مردم قرار دارند و مسائل و مشکلات مردم را به خوبی رصد می‌کنند».

وی افزود: «در حوزه کار و افزایش تولید، شاهد توجه به پرسنل در شرکت فولاد هرمزگان شاهد هستیم. ما هم حامی چنین مراکزی هستیم و تقدیر و قدردانی می‌کنیم. امید می‌رود که شاهد استمرار این گونه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش‌های دیگری مثل آموزش‌وپرورش، ورزش و بخش‌های موردنیاز مردم باشیم. انشالله بتوانیم از این ظرفیت در همه صنایع و پالایشگاه‌ها هم استفاده کنیم. تغییر مدیریت در فولاد هرمزگان نشان داد که صنعت می‌تواند در کنار مردم باشد».

نماینده مردم بندرعباس گفت: «مدیریت خوب جناب آقای معروفخانی و رضایت‌ کارکنان شرکت را به نمایندگی از مردم به استحضار دکتر طیب‌نیا رسانده‌ام. این تلاش باید قدر دانسته و از آن حمایت و پشتیبانی شود. همه صنایع ازجمله پالایشگاه‌ها باید نیم‌نگاهی به مردم داشته باشند. انشالله همانند شرکت فولاد هرمزگان، شاهد حضور صنایع دیگر در عرصه اشتغال پایدار و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی باشیم».

استاندار هرمزگان، مهدی دوستی به نمایندگی مردم هرمزگان از شرکت فولاد هرمزگان و مهندس معروفخانی تقدیر کرد و این اقدام را محترم مبارک دانست و اظهارکرد: «با توجه به فقر و محرومیتی که در استان هرمزگان شاهد هستیم باید به کمک همدیگر این لایه فقر را برداریم.انتظار داریم شرکت فولاد هرمزگان در ارتباط با زیرساخت‌هایی مثل آب، راه، آموزش و... در کنار ما باشد. شاید این بار در عرصه کنکور و استعدادهای درخشان و نیز تجهیز مراکز پزشکی نیز در کنار ما باشند».


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qoka4